Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Βλέπετε το υγραέριο αρκετά ώριμο σαν τεχνολογία ώστε να προχωρήσετε σε εγκατάσταση και στο δικό σας αυτοκίνητο;

Βλέπετε το υγραέριο αρκετά ώριμο σαν τεχνολογία ώστε να προχωρήσετε σε εγκατάσταση και στο δικό σας αυτοκίνητο;

Πόσο πιο θετικά βλέπετε το υγραέριο τώρα που έχει ωριμάσει η χρήση τους στην ελληνική αγορά;

13.116 Επισκέψεις στο άρθρο

Ποιο είναι το φθηνότερο καύσιμο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα; Εντάξει το φυσικό αέριο έχει τον πρώτο λόγο, αλλά στο αυτοκίνητο ακόμη αργεί. Μέχρι τότε, το υγραέριο είναι ο φθηνότερος τρόπος να κινήσετε ένα αυτοκίνητο. Εσείς, τώρα που έχει χρόνια στην αγορά, είστε έτοιμοι;

ILEP
ΔΡΥΜΟΝΙΤΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΙΚΕ

Το υγραέριο είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην αυτοκίνηση τα τελευταία χρόνια. Σαφώς η άρση της απαγόρευσης του ντίζελ έφερε τα πάνω κάτω, νέα μοντέλα, κινητήρες, τρόπους οδήγησης και μειωμένο κόστος, όμως άφησε εκτός προοπτικής δύο σημαντικά δεδομένα.

Πρώτον το υγραέριο κινεί αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης. Μπορεί να λέμε όλοι τα καλύτερα για το ντίζελ, αλλά οι βενζινοκινητήρες είναι ήσυχοι, ζωηροί και έχουν δύναμη. Που σημαίνει πως με το υγραέριο δεν υπάρχει καμία απαίτηση για συνολική αλλαγή στο θέμα του αυτοκινήτου. Αφού αρέσει η βενζίνη το υγραέριο κινεί τους ίδιους κινητήρες που μάθαμε και αγαπήσαμε όλα αυτά τα χρόνια.
Το δεύτερο, και ίσως σημαντικότερο, είναι πως ενώ η απελευθέρωση του ντίζελ αποτέλεσε ανακούφιση για όσους ψάχνουν να αγοράσουν τώρα αυτοκίνητο, το υγραέριο ήταν ανακούφιση και για αυτούς που ήδη έχουν και δεν θέλουν, ή δεν μπορούν, να το αντικαταστήσουν. Γιατί με μία επένδυση στο υπάρχον αυτοκίνητό τους, το κόστος καυσίμου πέφτει κατακόρυφα. Μεγάλη υπόθεση.
Γιατί όμως δε βλέπουμε ουρές έξω από τα συνεργεία τοποθέτησης; Θα περίμενε κανείς η δημοφιλία του υγραερίου να είναι τεράστια. Και μάλλον είναι, αν και τα νούμερα να το επιβεβαιώσουν δεν υπάρχουν επίσημα. Το θέμα είναι ότι τα μικρά και πολύ παλιά αυτοκίνητα, που αποτελούν μεγάλο μέρος του στόλου, δεν πάνε για μετατροπή σε υγραέριο. Λίγο η χαμηλή κατανάλωση στα πρώτα, λίγο το κόστος στα δεύτερα, και οι ιδιοκτήτες τους τα αφήνουν ως έχουν.
Περισσότερα αυτοκίνητα μεγαλύτερου μεγέθους και υψηλότερης ισχύος, που με βενζίνη το κόστος καυσίμου είναι μεγάλο, κάνουν μετατροπή σε υγραέριο, από ποτέ. Οι λόγοι προφανείς, το αποτέλεσμα όμως όχι τόσο. Γιατί ενώ πριν δύο χρόνια το υγραέριο φάνταζε νέο, και αρκετοί φοβόντουσαν ότι δεν υπάρχει αρκετή εμπειρία στην τοποθέτηση από τα ελληνικά συνεργεία, σήμερα, με τέτοιον αριθμό μετατροπών, δεν υπάρχει μοντέλο ή κινητήρας που να μην έχει μελετηθεί, ερευνηθεί, δοκιμαστεί και τελικά τελειοποιηθεί στη λειτουργία του με υγραέριο.
Τι λέτε λοιπόν; Βλέπετε το υγραέριο αρκετά ώριμο σαν τεχνολογία ώστε να προχωρήσετε σε εγκατάσταση και στο δικό σας αυτοκίνητο; Σας απασχολούν τα οφέλη του; 

Κοινοποίησέ το »

Κοινοποίησέ το »