Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Mε τη βενζίνη να κοστίζει αυτή τη στιγμή περίπου 1,42 ευρώ ανά λίτρο και το υγραέριο να έχει μέση τιμή πώλησης τα 0,65 ευρώ ανά λίτρο, η διαφορά είναι τεράστια και στην τσέπη.

Mε τη βενζίνη να κοστίζει αυτή τη στιγμή περίπου 1,42 ευρώ ανά λίτρο και το υγραέριο να έχει μέση τιμή πώλησης τα 0,65 ευρώ ανά λίτρο, η διαφορά είναι τεράστια και στην τσέπη.

Ψάχνεις να κόψεις έξοδα; Βάλε LPG!

15.436 Επισκέψεις στο άρθρο

Με την καινούργια σεζόν να βρίσκεται προ των πυλών, μπορείτε να περιορίσετε τα πάγια έξοδά σας για όλο το χρόνο, επιλέγοντας τη λύση της υγραεριοκίνησης και τα πολλαπλά της οφέλη.

ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
ΔΡΟΣΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ

Οι διακοπές έφθασαν στο τέλος τους για τους περισσότερους από εμάς και τη σειρά τους παίρνουν τα σχέδια για τη νέα χρονιά που έρχεται, η οποία στην Ελλάδα, συνεχίζει να φαίνεται δυσοίωνη, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Οι περισσότεροι είμαστε αναγκασμένοι να περιορίσουμε με κάθε τρόπο τα πάγια έξοδα, ώστε να αυξηθεί το διαθέσιμο budget σε βάθος χρόνου και στο πλαίσιο αυτό αναζητούνται διαρκώς λύσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Η πιο δοκιμασμένη όμως, αυτή τη στιγμή, παραμένει η «στροφή» στην υγραεριοκίνηση. Τα χρήματα που ξοδεύει κάθε οδηγός για βενζίνες αντιστοιχούν σε ένα ιδιαίτερα σημαντικό ποσό τόσο σε ετήσια βάση, όσο και μηνιαίως, γεγονός που μεγεθύνει ακόμη περισσότερο την αξία της εγκατάστασης ενός συστήματος υγραεριοκίνησης, στο αυτοκίνητό μας. Κι αυτό γιατί με τη βενζίνη να κοστίζει αυτή τη στιγμή περίπου 1,42 ευρώ ανά λίτρο και το υγραέριο να έχει μέση τιμή πώλησης τα 0,65 ευρώ ανά λίτρο, η διαφορά είναι τεράστια και αποδεικνύεται τέτοια και στην τσέπη μας.
Το ίδιο θα ισχύει μάλιστα, ακόμη και μετά την επικείμενη αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, ο οποίος είναι προγραμματισμένος για την πρώτη ημέρα του 2017 (αλλά φημολογείται ότι μπορεί να ισχύσει και νωρίτερα). Στο υγραέριο εκτιμάται ότι η αύξηση της τιμής θα φθάσει τα 100 ευρώ ανά τόνο, με την επιπλέον επιβάρυνση για τον καταναλωτή να υπολογίζεται περίπου στα 8 λεπτά του ευρώ ανά λίτρο. Επομένως, η «ψαλίδα» σε σχέση με τη βενζίνη, θα μικρύνει μεν, αλλά μόνο σε οριακά επίπεδα, με την εξοικονόμηση χρημάτων να διαμορφώνεται στο 41-42%, από περίπου 45% που είναι σήμερα.
Πιο συγκεκριμένα, αν αυτή η αύξηση εφαρμοζόταν σήμερα, η τιμή βενζίνης θα ανέβαινε από τα 1,42 ευρώ ανά λίτρο, στα 1,455 ευρώ ανά λίτρο, την ώρα που το υγραέριο, θα στοίχιζε 0,73 ευρώ ανά λίτρο, από 0,65 ευρώ σήμερα.

Κοινοποίησέ το »

Απόσβεση από την πρώτη χρονιά

Επιλέγοντας τη λύση του υγραερίου για το 
αυτοκίνητό σας, σας δίνεται η δυνατότητα να 
κάνετε απόσβεση από την πρώτη κιόλας χρονιά.

Επιλέγοντας τη λύση του υγραερίου για το αυτοκίνητό σας, σας δίνεται η δυνατότητα να κάνετε απόσβεση από την πρώτη κιόλας χρονιά.

    Με βάση και τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει μία ιδιαίτερα σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων σε ετήσιο επίπεδο, η οποία μάλιστα μπορεί ακόμα και να ξεπεράσει το κόστος της εγκατάστασης ενός συστήματος υγραεριοκίνησης. Κι αυτό γιατί η μετατροπή του κινητήρα ώστε να κάνει χρήση LPG, εμφανίζει γενικά πτωτικές τάσεις, φθάνοντας πλέον ακόμη και σε ποσά της τάξης των 500 ευρώ, ανάλογα βέβαια και με την ποιότητά του. Επιλέγοντας τη λύση του υγραερίου λοιπόν, σας δίνετε η δυνατότητα να κάνετε απόσβεση από την πρώτη κιόλας χρονιά, απολαμβάνοντας κατόπιν, μόνο κέρδη και στην οδήγηση και κυρίως, στην τσέπη σας.

    3 έξτρα λόγοι υπεροχής του LPG

    Εκτός της οικονομίας, η λύση της υγραεριοκίνησης, ξεχωρίζει και για αρκετούς ακόμη λόγους, όπως η μικρότερη επιβάρυνση προς το περιβάλλον και η καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.

    Εκτός της οικονομίας, η λύση της υγραεριοκίνησης, ξεχωρίζει και για αρκετούς ακόμη λόγους, όπως η μικρότερη επιβάρυνση προς το περιβάλλον και η καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.

      Ειδικά για τους Έλληνες οδηγούς σήμερα, ο κύριος λόγος για τον οποίο θα μπουν στη διαδικασία να μετατρέψουν τον κινητήρα τους και τοποθετήσουν ένα σύστημα υγραεριοκίνησης, παραμένει -όπως είναι λογικό- η οικονομία που προσφέρει το υγραέριο στην τσέπη τους. Όπως είδαμε και παραπάνω η διαφορά στην τιμή του σε σχέση με τη βενζίνη, αλλά και το πετρέλαιο είναι μεγάλη και οδηγεί σε σημαντική εξοικονόμηση εν μέσω κρίσης.
      Πέραν όμως, της ξεκάθαρης οικονομίας που προσφέρει η λύση της υγραεριοκίνηση, υπάρχουν και αρκετοί ακόμη λόγοι, για να στραφεί κανείς στο υγραέριο, ως καύσιμο για το αυτοκίνητό του. Οι 3 πιο χαρακτηριστικοί, είναι οι εξής:
      1 Μεγαλώνει το ντεπόζιτο. Μέσω του υγραερίου, μπορεί να αυξηθεί η αυτονομία ενός οχήματος, αφού υπάρχει η δυνατότητα να επιλεγεί και μία μεγαλύτερη δεξαμενή. Είναι χαρακτηριστικό λοιπόν, ότι αν η χωρητικότητά της είναι στα 40 λίτρα (μέσος όρος), τότε με δεδομένο ότι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο καίει 1 λτ./10 χλμ., τότε η αυτονομία αυξάνεται κατά 350 περίπου χιλιόμετρα (η δεξαμενή δεν γεμίζει στο 100%). Έτσι, μαζί με το ντεπόζιτο βενζίνης η αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 1.000 χιλιόμετρα, παραπάνω δηλαδή από όσα πιθανόν να διανύσατε κατά τις καλοκαιρινές διακοπές στο νησί, αν και το πραγματικό όφελος έρχεται όταν το αυτοκίνητο «καίει» LPG.
      2 Προστατεύει τον κινητήρα. Εξαιτίας της μη περιεκτικότητας μολύβδου, το υγραέριο έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την καλύτερη και καθαρότερη καύση του κινητήρα, κάτι που συνεπάγεται εσωτερικά μέρη με μικρότερες τριβές και άρα, μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα. Ωστόσο, πρέπει να λαμβάνονται κάποιες προφυλάξεις στο service, ώστε να διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του.
      3 Είναι πιο οικολογικό. Το υγραέριο βγαίνει «νικητής» έναντι της βενζίνης στη φιλικότητα προς το περιβάλλον, αφού έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα. Συγκεκριμένα, υπολογίζεται πως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο, εκπέμπει περίπου 12% λιγότερο CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες και αντίστοιχα μειωμένη ποσότητα μονοξειδίου του άνθρακα, σε σύγκριση με το αν η καύση γινόταν με βενζίνη.

      Ποιο κιτ να επιλέξετε

      Κατά περίπτωση, έχουν παρατηρηθεί πολλές αστοχίες σε μετατροπές υγραεριοκίνησης, οι οποίες δημιούργησαν κατόπιν προβλήματα στους κατόχους.

      Κατά περίπτωση, έχουν παρατηρηθεί πολλές αστοχίες σε μετατροπές υγραεριοκίνησης, οι οποίες δημιούργησαν κατόπιν προβλήματα στους κατόχους.

        Σύμφωνα και με τους ειδικούς, ένα από τα λάθη που κάνουν πολλοί οδηγοί που στρέφονται στη λύση του υγραερίου κίνησης, είναι τα κριτήρια επιλογής του συστήματος, αλλά και του εγκαταστάτη που θα κάνει την τοποθέτηση. Με δεδομένο ότι στρέφονται στην υγραεριοκίνηση με στόχο την εξοικονόμηση που προσφέρει έναντι των υπολοίπων συμβατικών καυσίμων, συχνά επιλέγουν αποκλειστικά με βάση την τιμή και το είδος του κιτ. Στην πράξη όμως, αυτός ο τρόπος επιλογής έχει αποδειχθεί αρκετές φορές λανθασμένος, αφού έχουν παρατηρηθεί πολλές αστοχίες σε μετατροπές υγραεριοκίνησης, οι οποίες δημιούργησαν κατόπιν προβλήματα στους κατόχους. Αντίστοιχα και η ποιότητα του κιτ, μπορεί μεν να αυξάνει τη συνολική τιμή της μετατροπής, από την άλλη όμως, πολλές φορές εγγυάται και τη λειτουργία του και την απόδοσή τους. Για το λόγο αυτό θα πρέπει σε κάθε περίπτωση, να απευθύνεστε σε έναν τεχνικό εμπιστοσύνης, ο οποίος θα αναλάβει την εγκατάσταση, αλλά και την ενημέρωσή σας, για τη σχέση ποιότητας-τιμής του εκάστοτε συστήματος υγραεριοκίνησης.

        Εκμεταλλευτείτε προσφορές και ευκολίες

        Εκμεταλλευτείτε προσφορές και ευκολίες

          Η μη επιλογή του κατάλληλου συστήματος υγραεριοκίνησης για το αυτοκίνητό σας, αποκλειστικά με βάση την τιμή του, δεν σημαίνει πάντως, ότι θα πρέπει να σας κοστίσει και ο… κούκος αηδόνι, για να κάνετε τη μετατροπή. Το κόστος της μετατροπής ενός βενζινοκίνητου οχήματος σε υγραεριοκίνητο άλλωστε, έχει μειωθεί σημαντικά την τελευταία 3ετία, γεγονός που φέρνει πιο χαμηλά και γενικότερα τη μέση τιμή του. Ρόλο στο τελικό ποσό που θα κληθείτε να πληρώσετε όμως, παίζει και ο τύπος του κινητήρα (δηλαδή η χωρητικότητά του και ο αριθμός των κυλίνδρων). Για παράδειγμα, για την μετατροπή ενός 4κύλινδρου κινητήρα που έχουν τα περισσότερα επιβατικά που κυκλοφορούν απαιτούνται λιγότερα χρήματα σε σχέση με έναν V6 3,7 λίτρων.
          Με βάση και τα παραπάνω λοιπόν, μπορείτε να αναζητήσετε στην αγορά και διάφορες προσφορές ή ευκολίες, αφού οι περισσότερες εταιρείες εγκατάστασης κιτ υγραερίου που υπάρχουν στην αγορά αυτή τη στιγμή, παρέχουν τακτικά στους πελάτες τους και «πακέτα» που μειώνουν το κόστος, αλλά και ευκολίες πληρωμής, δίνοντας τη δυνατότητα εξόφλησης και μέσω μηνιαίων δόσεων που κυμαίνονται από 19-50 ευρώ. 
          Η συγκεκριμένη πρακτική είναι συνήθως και η πιο δελεαστική, αφού στην ουσία σας απαλλάσσει τελείως από ένα αρχικό κονδύλι για το κόστος της εγκατάστασης, μιας και μπορείτε να πληρώνεται τις δόσεις, από το μηνιαίο σας κέρδος, αυξάνοντας παράλληλα και τα χρήματα στην τσέπη σας.

          SOS η συντήρηση και στο LPG

          Αν το σύστημα που έχετε επιλέξει λειτουργεί με λαδιέρα, τότε θα πρέπει να ελέγχετε τη στάθμη του υγρού εντός της και να κάνετε την απαραίτητη πλήρωση υγρού.

          Αν το σύστημα που έχετε επιλέξει λειτουργεί με λαδιέρα, τότε θα πρέπει να ελέγχετε τη στάθμη του υγρού εντός της και να κάνετε την απαραίτητη πλήρωση υγρού.

            H συντήρηση του συστήματος υγραεριοκίνησης θεωρείται από τους ειδικούς, σχεδόν εξίσου σημαντική με την ποιότητα του κιτ και την ορθότητα της εγκατάστασης και μάλιστα καθορίζει εν πολλοίς, το βαθμό απόδοσης του κινητήρα και άρα την τελική οικονομία που θα παρέχει στον ιδιοκτήτη του οχήματος. Καλό θα είναι λοιπόν να απευθύνεστε κανονικά στα συνεργεία για τη συντήρησή του, αλλά και να γνωρίζεται κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες γύρω από αυτή.
            Καταρχάς, κάθε 10.000-15.000 χλμ πρέπει να γίνεται αλλαγή φίλτρων, έλεγχος διαρροών, διαγνωστικός έλεγχος, αντικατάσταση φθαρμένων στοιχείων, ενώ ενδείκνυται και η πλήρωση συστατικού προστασίας βαλβίδων. Επιπλέον, οι κλασσικού τύπου ηλεκτροβαλβίδες στα lpg και cng μπεκ, χαλούν πολύ πιο γρήγορα και χάνουν την απόδοση τους. Για να μην δημιουργήσουν προβλήματα και στην λειτουργία του κινητήρα λοιπόν, θα πρέπει να επισκευάζονται με εδικό κιτ επισκευής και μικρομέτρηση.
            Επίσης, αν ακούγεται έντονος θόρυβος από τα χτυπήματα των μικρών πιστονιών που εσωκλείονται στην μπεκιέρα, είναι ένδειξη για πρόβλημα στα μπεκ, ενώ αν το σύστημα που έχετε επιλέξει λειτουργεί με λαδιέρα (εξασφαλίζει τη λίπανση των βαλβίδων), τότε θα πρέπει να ελέγχεται η στάθμη του υγρού εντός της και να γίνεται η απαραίτητη πλήρωση υγρού.

            Βάλτε υγραέριο εύκολα και με ασφάλεια

            Το δίκτυο διανομής υγραερίου υπολογίζεται ότι έχει φτάσει να απαριθμεί πάνω από 800 σημεία ανεφοδιασμού.

            Το δίκτυο διανομής υγραερίου υπολογίζεται ότι έχει φτάσει να απαριθμεί πάνω από 800 σημεία ανεφοδιασμού.

              Το σίγουρο είναι πάντως, ότι αν επιλέξετε να βάλετε υγραέριο στο αυτοκίνητό σας, δεν θα σας απασχολήσει καθόλου το «κομμάτι» του ανεφοδιασμού. Κι αυτό γιατί υπάρχουν αρκετές εταιρείες πλέον, που διαθέτουν υγραέριο κίνησης στην Ελλάδα, από τα δικά τους πρατήρια, αλλά και αρκετές που συστεγάζονται σε πρατήρια άλλων εταιρειών, είτε ως πάροχοι, είτε τοποθετώντας τις αντλίες τους στα δικά τους πρατήρια. Οι μεγαλύτερες από αυτές τις εταιρείες είναι η Coral Gas, η ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ, η ΕΚΟ, η ΒΡ, η Silk Oil, η FGAS και η GS Gas. 
              Αυτή τη στιγμή, το δίκτυο διανομής υγραερίου υπολογίζεται ότι έχει φτάσει να απαριθμεί πάνω από 800 σημεία ανεφοδιασμού συνολικά, σε όλη την επικράτεια της χώρας, αριθμός που μεγαλώνει, κυριολεκτικά, σχεδόν κάθε μέρα που περνάει. Συνεπώς το τελευταίο που θα απασχολήσει τον οδηγό είναι να ξεμείνει από καύσιμο.  

              Κοινοποίησέ το »