Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Όπως όλα τα πράγματα που σχετίζονται με το αυτοκίνητό μας, έτσι και το σύστημα υγραερίου θέλει το επαρκές service του, τουλάχιστον στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής του.

Όπως όλα τα πράγματα που σχετίζονται με το αυτοκίνητό μας, έτσι και το σύστημα υγραερίου θέλει το επαρκές service του, τουλάχιστον στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής του.

Aν έχετε κάνει την οποιαδήποτε επισκευή στον κινητήρα ο εγκαταστάσης-συντηρητής του συστήματος LPG πρέπει να το ξέρει.

Aν έχετε κάνει την οποιαδήποτε επισκευή στον κινητήρα ο εγκαταστάσης-συντηρητής του συστήματος LPG πρέπει να το ξέρει.

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα υγραεριοκίνησης αποτελείται από αρκετά εξαρτήματα τα οποία θέλουν την περιοδική τους συντήρηση.

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα υγραεριοκίνησης αποτελείται από αρκετά εξαρτήματα τα οποία θέλουν την περιοδική τους συντήρηση.

Κάτι που εσείς αμελητέο, μπορεί να μεταβάλει άρδην την καλή λειτουργία του LPG kit.

Κάτι που εσείς αμελητέο, μπορεί να μεταβάλει άρδην την καλή λειτουργία του LPG kit.

  • Όπως όλα τα πράγματα που σχετίζονται με το αυτοκίνητό μας, έτσι και το σύστημα υγραερίου θέλει το επαρκές service του, τουλάχιστον στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής του.
  • Aν έχετε κάνει την οποιαδήποτε επισκευή στον κινητήρα ο εγκαταστάσης-συντηρητής του συστήματος LPG πρέπει να το ξέρει.
  • Ένα ολοκληρωμένο σύστημα υγραεριοκίνησης αποτελείται από αρκετά εξαρτήματα τα οποία θέλουν την περιοδική τους συντήρηση.
  • Κάτι που εσείς αμελητέο, μπορεί να μεταβάλει άρδην την καλή λειτουργία του LPG kit.

Για να ζήσει το LPG σας καλά και εσείς καλύτερα!

35.569 Επισκέψεις στο άρθρο

Επειδή εγκατέστησες με επιτυχία ένα kit υγραεριοκίνησης στο αυτοκίνητό σου, δεν σημαίνει ότι πρέπει να το αφήσεις και στο έλεος του. Η άρτια και προγραμματισμένη συντήρησή του, αναδεικνύει στο έπακρο όλα τα οφέλη που μπορεί να σου προσφέρει.

ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
ΠΕΤΡΟΜΕΛΙΔΗΣ Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε.

Όπως όλα τα πράγματα που σχετίζονται με το αυτοκίνητό μας, έτσι και το σύστημα υγραερίου θέλει το επαρκές service του, τουλάχιστον στα διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής του. Γιατί ναι μεν το τοποθετήσατε για να έχετε τα οφέλη της οικονομίας που προσφέρει, αλλά να έχετε επίσης υπόψη σας, πως ένα κακοσυντηρημένο σύστημα δεν θα προσφέρει όλα όσα περιμένατε. 
Ένα ολοκληρωμένο σύστημα υγραεριοκίνησης αποτελείται από αρκετά εξαρτήματα τα οποία θέλουν την περιοδική τους συντήρηση, όπως τα φίλτρα (περισσότερες λεπτομέρειες θα δούμε παρακάτω στο άρθρο) τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα δαπανηρά, αλλά συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του συνόλου. 
Περιοδικότητα service;
Τα διαστήματα συντήρησης εξαρτώνται από τον τύπο του συστήματος που έχετε τοποθετήσει. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα. Το πότε ακριβώς θα πάτε το αυτοκίνητό σας για service θα σας το πει ο εγκαταστάτης σας αναλόγως του kit που έχετε επιλέξει, ενώ αναγράφεται και στο book service το οποίο παραδίδεται στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου έπειτα από την εγκατάσταση. Βέβαια, οι περισσότεροι εγκαταστάτες αναφέρουν στους πελάτες τους πως καλό θα ήταν στα πρώτα 1.000 χλμ να πηγαίνουν ξανά στον εγκαταστάτη τους ώστε να γίνεται ένας (τυπικός) διαγνωστικός έλεγχος.
Τι περιλαμβάνει ο διαγνωστικός έλεγχος των 1.000 χλμ.;
Ο έλεγχος που πραγματοποιείται στα πρώτα 1.000 χλμ γίνεται καθαρά για τυπικούς λόγους.
Ο έλεγχος περιλαμβάνει: 
Επιθεώρηση των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών του συστήματος, έλεγχος διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα. 
Επιπλέον γίνεται έλεγχος παραμέτρων (βενζίνης αερίου) με τη χρήση Η/Υ καθώς και τον έλεγχο των μερών του συστήματος.

Aν έχετε κάνει την οποιαδήποτε επισκευή στον κινητήρα ο εγκαταστάσης-συντηρητής του συστήματος LPG πρέπει να το ξέρει.

Aν έχετε κάνει την οποιαδήποτε επισκευή στον κινητήρα ο εγκαταστάσης-συντηρητής του συστήματος LPG πρέπει να το ξέρει.

Κοινοποίησέ το »

Από τι αποτελείται ένα σύστημα υγραερίου;

Τα μπεκ ψεκασμού του υγραερίου είναι ένα από τα πέντε βασικά τμήματα ενός συστήματος υγραεριοκίνησης.

Τα μπεκ ψεκασμού του υγραερίου είναι ένα από τα πέντε βασικά τμήματα ενός συστήματος υγραεριοκίνησης.

    Ένα τυπικό σύστημα υγραερίου περιλαμβάνει τα εξής μέρη: 
    • Τη δεξαμενή αποθήκευσης υγραερίου
    • Τις διάφορες σωληνώσεις παροχής καυσίμου
    • Την ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα παροχής υγραερίου
    • Τον πνεύμονα, δηλαδή το μέρος αεριοποίησης υγραερίου που εξαερώνει και ρυθμίζει την παροχή υγραερίου ανάλογα με το φορτίο του κινητήρα
    • Τα μπεκ ψεκασμού υγραερίου

    Τα φίλτρα παίζουν σημαντικό ρόλο!

    Από τις πρώτες εργασίες που γίνονται στη φάση συντήρησης, είναι η αλλαγή των φίλτρων υγρού και αερίου.

    Από τις πρώτες εργασίες που γίνονται στη φάση συντήρησης, είναι η αλλαγή των φίλτρων υγρού και αερίου.

    Κάθε κατασκευαστής ορίζει εκείνος το χρονικό διάστημα της περιοδικής συντήρησης, το οποίο και πρέπει ο ιδιοκτήτης να τηρεί ευλαβικά για την εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου του.

    Κάθε κατασκευαστής ορίζει εκείνος το χρονικό διάστημα της περιοδικής συντήρησης, το οποίο και πρέπει ο ιδιοκτήτης να τηρεί ευλαβικά για την εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου του.

    • Από τις πρώτες εργασίες που γίνονται στη φάση συντήρησης, είναι η αλλαγή των φίλτρων υγρού και αερίου.
    • Κάθε κατασκευαστής ορίζει εκείνος το χρονικό διάστημα της περιοδικής συντήρησης, το οποίο και πρέπει ο ιδιοκτήτης να τηρεί ευλαβικά για την εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου του.

    Όταν έρθει ο καιρός του service, από τα πρώτα πράγματα που αλλάζονται είναι το φίλτρο υγρού, καθώς και το φίλτρο αερίου που περιλαμβάνει το σύστημα. Αυτά τα φίλτρα αλλοιώνονται από τυχόν «βρωμιές» που επικάθονται πάνω τους και «μπουκώνουν» τα φίλτρα. 

    Αν το σύστημα που έχετε επιλέξει λειτουργεί με λαδιέρα (εξασφαλίζει τη λίπανση των βαλβίδων), τότε θα πρέπει να ελέγχεται η στάθμη του υγρού εντός της και να γίνεται η απαραίτητη πλήρωση υγρού. Αν τώρα το σύστημα δεν διαθέτει λαδιέρα, αλλά λειτουργεί με spray συντήρησης και προστασίας των βαλβίδων, θα πρέπει ο μηχανικός να χρησιμοποιεί τα κατάλληλα προϊόντα για αυτή τη χρήση, όπως ορίζει ο κατασκευαστής. 

    Εν συνεχεία υπάρχει το πλέον νευραλγικό κομμάτι του service, ο έλεγχος της χαρτογράφησης του εγκεφάλου. Σε αυτή τη διαδικασία, ο μηχανικός τσεκάρει τη λειτουργία του εγκεφάλου του kit, ώστε όλες οι ρυθμίσεις να είναι αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής. Επειδή όλο το management του συστήματος γίνεται από το συγκεκριμένο εξάρτημα, συνίσταται ο έλεγχος του software του εγκεφάλου, να γίνεται από τον εγκαταστάτη του συστήματος, ή σαν εναλλακτική από κάποιον που χρησιμοποιεί το ίδιο kit, ώστε να διαθέτει και το ίδιο software.

    Μιλήστε με τον μηχανικό σας!

    Μιλήστε με τον μηχανικό σας και αναφέρτε του, οποιαδήποτε δυσλειτουργία παρατηρήσατε κατά τη χρήση του αυτοκινήτου σας. Εκείνος θα την αξιολογήσει ανάλογα και θα προβεί στην τυχόν επιδιόρθωση αν είναι

    Μιλήστε με τον μηχανικό σας και αναφέρτε του, οποιαδήποτε δυσλειτουργία παρατηρήσατε κατά τη χρήση του αυτοκινήτου σας. Εκείνος θα την αξιολογήσει ανάλογα και θα προβεί στην τυχόν επιδιόρθωση αν είναι απαραίτητο.

    Το πλέον νευραλγικό κομμάτι του service, ο έλεγχος της χαρτογράφησης του εγκεφάλου. Σε αυτή τη διαδικασία, ο μηχανικός τσεκάρει τη λειτουργία του εγκεφάλου του kit, ώστε όλες οι ρυθμίσεις να είναι αυτ

    Το πλέον νευραλγικό κομμάτι του service, ο έλεγχος της χαρτογράφησης του εγκεφάλου. Σε αυτή τη διαδικασία, ο μηχανικός τσεκάρει τη λειτουργία του εγκεφάλου του kit, ώστε όλες οι ρυθμίσεις να είναι αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής.

    Αν κάνετε τις συντηρήσεις του συστήματος εντός των χρονικών διαστημάτων που συστήνει ο κατασκευαστής θα απολαμβάνεται και τις εγγυήσεις του συστήματος.

    Αν κάνετε τις συντηρήσεις του συστήματος εντός των χρονικών διαστημάτων που συστήνει ο κατασκευαστής θα απολαμβάνεται και τις εγγυήσεις του συστήματος.

    • Μιλήστε με τον μηχανικό σας και αναφέρτε του, οποιαδήποτε δυσλειτουργία παρατηρήσατε κατά τη χρήση του αυτοκινήτου σας. Εκείνος θα την αξιολογήσει ανάλογα και θα προβεί στην τυχόν επιδιόρθωση αν είναι
    • Το πλέον νευραλγικό κομμάτι του service, ο έλεγχος της χαρτογράφησης του εγκεφάλου. Σε αυτή τη διαδικασία, ο μηχανικός τσεκάρει τη λειτουργία του εγκεφάλου του kit, ώστε όλες οι ρυθμίσεις να είναι αυτ
    • Αν κάνετε τις συντηρήσεις του συστήματος εντός των χρονικών διαστημάτων που συστήνει ο κατασκευαστής θα απολαμβάνεται και τις εγγυήσεις του συστήματος.

    Αυτό που ανέφεραν οι περισσότεροι επαγγελματίες του κλάδου, είναι πως ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώνει τον μηχανικό του, τόσο για τυχόν «περίεργες» συμπεριφορές που παρατήρησε στη λειτουργία του συστήματος, ανάμεσα στα  διαστήματα service

    Εξίσου σημαντικό είναι ο μηχανικός να ενημερώνεται από τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και για τυχόν επισκευές που μπορεί να έκανε στον κινητήρα. Κι αυτό γιατί ενώ μπορεί να νομίζει ο οδηγός του αυτοκινήτου, ότι δεν έχει μεταβληθεί κάτι σημαντικό στην λειτουργία του kit LPG, η επισκευή αυτή όμως να επηρεάζει σημαντικά τη λειτουργία του συστήματος LPG.

    Expert Tips I

    Ο κ. Πέτρος Καραμπίλας, Τεχνολόγος 
Οχημάτων και Γενικός Διευθυντής ΙΔΕΕΑ.

    Ο κ. Πέτρος Καραμπίλας, Τεχνολόγος Οχημάτων και Γενικός Διευθυντής ΙΔΕΕΑ.

      Στα πλαίσια του άρθρου αυτού, μιλήσαμε με τον κ. Πέτρο Καραμπίλα, Τεχνολόγος Οχημάτων και Γενικός Διευθυντής ΙΔΕΕΑ, ο οποίος έχει πλούσιο έργο στην εκπαίδευση μηχανικών και εγκαταστατών.


      «Η συντήρηση του συστήματος LPG υπόκειται σε δικούς της κανόνες οι οποίοι πρέπει να τηρούνται ευλαβικά. Πέρα από τα φίλτρα που πρέπει να αλλάζονται όποτε ορίζει ο κατασκευαστής, σημασία πρέπει να δίνεται και στον πνεύμονα του συστήματος. Αυτός είναι που διατηρεί σταθερή τη θερμοκρασία και συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία του». 

      Γενικότερα αρκετοί κατασκευαστές συστημάτων LPG συνιστούν ένα πρόγραμμα περιοδικής συντήρησης μετά τα πρώτα 1.500 χλμ, ανά 15.000 χλμ. Εκεί, ελέγχονται σταθερά τόσο το σύστημα του LPG, όσο και κάποια εξαρτήματα του κινητήρα, όπως τα φίλτρα, μπουζί, μπουζοκαλώδια, ενώ θα πρέπει να επιθεωρείται το σύστημα εισαγωγής για διαρροές της υποπίεσης, καθώς και η λειτουργία του διακόπτη επιλογής καυσίμου.
      Σύμφωνα με τον κ. Καραμπίλα, «μεγάλη σημασία θα πρέπει να δίνεται και στην υπόλοιπη συντήρηση του αυτοκινήτου, μιας και τυχόν βλάβες στα λοιπά συστήματά του, επηρεάζουν τη λειτουργία του συστήματος υγραεριοκίνησης». «Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζει το αγοραστικό κοινό, είναι πως τα εξαρτήματα που αποτελούν ένα σύστημα υγραερίου αλλάζονται κάθε 5 χρόνια, ενώ η δεξαμενή υγραερίου κάθε 10»!

      Expert Tips ΙΙ

      Σημαντική ήταν η τοποθέτηση της Europegas, δια μέσου του κ. Αλέκου Σταχτούρη, ο οποίος επισήμανε τα εξής: Ο κόσμος θα πρέπει να είναι τυπικός με την συντήρηση του συστήματος LPG που έχει επιλέξει.

      Σημαντική ήταν η τοποθέτηση της Europegas, δια μέσου του κ. Αλέκου Σταχτούρη, ο οποίος επισήμανε τα εξής: Ο κόσμος θα πρέπει να είναι τυπικός με την συντήρηση του συστήματος LPG που έχει επιλέξει.

        Απευθυνθήκαμε σε γνωστούς εγκαταστάτες υγραερίου της αγοράς και τους ρωτήσαμε για τις δικές τους συμβουλές στο τομέα της συντήρησης. Οι απόψεις φυσικά και συγκλίνουν μιας και ο κάθε ειδικός τονίζει, ότι η σωστή και επιμελής συντήρηση είναι ζωτικής σημασίας για το καλή λειτουργία του συστήματος. 


        Europegas
        Σημαντική ήταν η τοποθέτηση της Europegas, δια μέσου του κ. Αλέκου Σταχτούρη, ο οποίος επισήμανε τα εξής: «Ο κόσμος θα πρέπει να είναι τυπικός με την συντήρηση του συστήματος LPG που έχει επιλέξει. Να ακολουθεί και να ενημερώνει το Service book του, ώστε να απολαμβάνει την ισχύ των εγγυήσεων που έχει». 

        Auto Turbo
        «Τα αυτοκίνητα με σύστημα LPG σε εμάς πρέπει να προβαίνουν στην καθιερωμένη συντήρησή τους ανά 15.000 χλμ. Σε αυτό το διάστημα γίνονται οι παρακάτω έλεγχοι:
        1 -  έλεγχος καλής λειτουργιάς σε βενζίνη!
        2 -  αλλαγή φίλτρων του συστήματος
        3 -  έλεγχος βαλβίδων ασφαλείας
        4 -  έλεγχος διαρροών
        5 -  έλεγχος σωληνώσεων (υγραερίου, ψεκασμού, κεντρικής παροχής, νερού κτλ)
        6 -  έλεγχος καλής λειτουργίας των μπεκ ψεκασμού
        7 -  έλεγχος πίεσης πνεύμονα
        8 -  έλεγχος σωστής ρύθμισης συστήματος μέσω εγκεφάλου και OBD αυτοκινήτου
        9 -  έλεγχος πνεύμονα για τυχόν διάβρωση και διαρροή
        10 - έλεγχος δεξαμενής 
        Επίσης κάθε 30.000 χλμ, γίνεται συντήρηση της μπεκιέρας του υγραερίου, με αλλαγή σε όλα τα κινούμενα μέρη, (έμβολα, μεμβράνες ελατήρια, ρύθμιση διάκενου με ειδικό μικρόμετρο.) Αυτές οι εργασίες αφορούν τις περισσότερες μπεκιέρες των συστημάτων που κυκλοφορούν στην αγορά.

        Δ.Μωραϊτης & Σια ΕΠΕ 
        Ο εκπρόσωπος της Δ. Μωραϊτης & Σια ΕΠΕ, μας ανέφερε, ότι αρχικά και ο οδηγός θα πρέπει να διενεργεί οπτικούς προληπτικούς ελέγχους στο αυτοκίνητο και να ελέγχει:
        • την στεγανότητα των συνδέσεων
        • τη τυχόν παραμόρφωση και την κακή στερέωση των σωλήνων 
        • τη στερέωση και σύνδεση των καλωδίων του ηλεκτρικού κυκλώματος 
        • την τυχόν υπερθέρμανση των μερών, 
        ενώ θα πρέπει να μεριμνεί και να έχει πάντα βενζίνη στο ρεζερβουάρ. 
        Έπειτα από 1.000 χλμ θα πρέπει να γίνει ένας προληπτικός, οπτικός έλεγχος του συστήματος, που θα περιλαμβάνει: 
        3 Επιθεώρηση των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών του συστήματος. 
        3 Έλεγχος διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα. 
        3 Έλεγχος παραμέτρων (βενζίνης – αερίου) με τη χρήση Η/Υ καθώς και τον έλεγχο των παρελκόμενων μερών του συστήματος.
        Η προγραμματισμένη συντήρηση πραγματοποιείται ανά 15.000 χλμ και περιλαμβάνει:
        3 έλεγχος των σωληνώσεων για τυχόν διαρροές
        3 έλεγχος στο κύκλωμα ψύξης για διαρροή (έλεγχος στάθμης αντιψυκτικού) 
        3 έλεγχος δεξαμενής 
        3 ρύθμιση του υποβιβαστή πίεσης (πνεύμονα)
        3 έλεγχος ηλεκτρικών καλωδιώσεων της εγκατάστασης 
        3 έλεγχος των μπέκ 
        3 έλεγχος παραμέτρων ηλεκτρονικής μονάδας και διόρθωση αν χρειαστεί 
        3 έλεγχος στο σύστημα ανάφλεξης 
        3 αντικατάσταση φίλτρου υγρής φάσης (ηλεκτροβαλβίδας)
        3 αντικατάσταση φίλτρου αέριας φάσης 
        Γ. Μεγάλο service κάθε 90.000χλμ 
        Μετά από 90.000χλμ κίνησης του αυτοκινήτου με υγραέριο απαιτείται να γίνεται περιοδικός έλεγχος ανά 15.000χλ, όμως θα πρέπει να γίνει και επισκευή σε κάποια μηχανικά μέρη για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία τους με σκοπό την αποφυγή προβλημάτων στο κινητήρα. Το service περιλαμβάνει εκτός από τον έλεγχο των 10 σημείων, επισκευή του υποβιβαστή πίεσης ( πνεύμονα), επισκευή των μπεκ υγραερίου καθώς και επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονική μονάδας ελέγχου του συστήματος. Στο πνεύμονα αλλάζονται τα εσωτερικά του μέρη ( μεμβράνη – ελατήριο – μειωτήρας) και ρυθμίζεται ξανά η πίεσή του. 
        Στα μπεκ υγραερίου θα πρέπει να αντικατασταθούν τα εσωτερικά μέρη του (έμβολο – o ring –ελατήριο), να καθαριστεί εσωτερικά και να ρυθμιστεί ξανά έτσι ώστε να έχουν όλα τον ίδιο ψεκασμό. Στην συνέχεια θα πρέπει να γίνει επαναπρογραμματισμός του συστήματος. 
        Τα έξοδα συντήρησης του συστήματος υγραεριοκίνησης είναι ελάχιστα μπροστά στα οφέλη που έχουμε από την χρήση του στο αυτοκίνητό μας.

        Logothetis Gas
        «Μετά την μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο, είναι σημαντικό ο ιδιοκτήτης του οχήματος να μην αμελεί τη συντήρηση του συστήματος όποτε αυτό είναι προγραμματισμένο. Συνήθως, ένα service υγραερίου γίνεται μετά από 15.000 -20.000 χλμ. Σαφώς και η καταμέτρηση χιλιομέτρων είναι βοηθητική και ενδεικτική, καθώς η ηλεκτρονική μονάδα υγραερίου, δηλαδή ο «εγκέφαλος» καταγράφει ώρες λειτουργίας του συστήματος και όχι χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο της πόλης, μπορεί να δουλεύει πολλές ώρες στο ρελαντί χωρίς ωστόσο να κινείται.
         Τα σύγχρονα συστήματα υγραερίου καταγράφουν τις ώρες λειτουργίας του συστήματος υγραερίου και όντας προγραμματισμένα, υπενθυμίζουν με έναν χαρακτηριστικό ήχο ενός beeper, στον οδηγό ότι πρέπει να γίνει το service. Το τελευταίο περιλαμβάνει καθαρισμό και ρύθμιση των μπεκ, αλλαγή στα φίλτρα του υγραερίου και μηδενισμό στην καταγραφή ωρών λειτουργίας για τον επαναπρογραμματισμό του επόμενου service. Λοιπές αλλαγές ή ρυθμίσεις γίνονται μόνο στην περίπτωση που ο ειδικός κρίνει ότι είναι αναγκαίες. Το κόστος service ενός υγραεριοκίνητου οχήματος σε εμάς κυμαίνεται από 45 έως 65 ευρώ».

        LPG Greece
        Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η εταιρεία LPG Greece, όπου μέσω του κύριου Κολιοπάνου ανέφερε ότι στα καθιερωμένα διαστήματα service των συστημάτων που εμπορεύονται πραγματοποιούνται οι πιο κάτω εργασίες. 
        αλλαγή φίλτρων
        έλεγχος σωληνώσεων υγραερίου
        έλεγχος σωλήνων νερού
        επαναπρογραμματισμός συστήματος
        έλεγχος beck
        έλεγχος πνεύμονα
        έλεγχος πολυβαλβίδων
        έλεγχος διαρροών

        Κοινοποίησέ το »