Ηλεκτροκίνηση: Σε διπλό ταμπλό η Daimler Truck

Προκειμένου να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες των Μεταφορών, όσο εξειδικευμένες και αν είναι αυτές, η Daimler Truck εστιάζει τόσο στα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας όσο και σε αυτά που θα διαθέτουν κυψέλε

Προκειμένου να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες των Μεταφορών, όσο εξειδικευμένες και αν είναι αυτές, η Daimler Truck εστιάζει τόσο στα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας όσο και σε αυτά που θα διαθέτουν κυψέλες καυσίμου και θα κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια που θα παράγεται από το υδρογόνο.

Τα βαρέα οχήματα κυψελών καυσίμου προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία και εμφανίζουν το πλεονέκτημα του γρήγορου ανεφοδιασμού με υδρογόνο.

Τα βαρέα οχήματα κυψελών καυσίμου προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία και εμφανίζουν το πλεονέκτημα του γρήγορου ανεφοδιασμού με υδρογόνο.

Πάνω από 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας θα εμφανίζουν τα φορτηγά κυψελών καυσίμου της Mercedes-Benz, η μαζική παραγωγή των οποίων προγραμματίζεται να εκκινήσει το 2027.

Πάνω από 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας θα εμφανίζουν τα φορτηγά κυψελών καυσίμου της Mercedes-Benz, η μαζική παραγωγή των οποίων προγραμματίζεται να εκκινήσει το 2027.