ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Προκειμένου να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες των Μεταφορών, όσο εξειδικευμένες και αν είναι αυτές, η Daimler Truck εστιάζει τόσο στα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας όσο και σε αυτά που θα διαθέτουν κυψέλε
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Προκειμένου να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες των Μεταφορών, όσο εξειδικευμένες και αν είναι αυτές, η Daimler Truck εστιάζει τόσο στα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας όσο και σε αυτά που θα διαθέτουν κυψέλες καυσίμου και θα κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια που θα παράγεται από το υδρογόνο.

Ηλεκτροκίνηση: Σε διπλό ταμπλό η Daimler Truck

4.909 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2022)

Η Daimler Truck ακολουθεί μια στρατηγική δύο κατευθύνσεων, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα τόσο των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης με μπαταρία (BEVs) όσο και των συστημάτων κίνησης υδρογόνου (FCEVs).

Daimler Truck: Ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας αλλά και υδρογονοκίνητα!

  • Ο συνδυασμός των δύο τεχνολογιών η βέλτιστη λύση
  • Σημαντικές συνεργασίες στο υδρογόνο
  • Ήδη σε μαζική παραγωγή τα ηλεκτρικά μπαταρίας
  • Από το 2027 φορτηγά υδρογόνου με αυτονομία έως 1.000 χλμ.
 
Το ερώτημα «Ποια τεχνολογία οδηγεί σε ένα μέλλον με ουδέτερο ισοζύγιο CO2», είναι αυτό που απασχολεί κατά κύριο λόγο σήμερα τον κλάδο των φορτηγών, τον τομέα ενέργειας και την πολιτική. Σε αυτό το πλαίσιο, η Daimler Truck έχει χαράξει την πορεία της, ακολουθώντας μια στρατηγική δύο κατευθύνσεων για τον εξηλεκτρισμό του χαρτοφυλακίου της, τόσο με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με μπαταρία όσο και με συστήματα κίνησης υδρογόνου.
 
Ο λόγος για αυτό είναι οι εντελώς διαφορετικές χρήσεις και εργασίες για τα φορτηγά. Ειδικότερα, τα συστήματα κίνησης υδρογόνου μπορούν να αποτελέσουν την καλύτερη λύση για δύσκολες εφαρμογές που απαιτούν ευελιξία στον σημαντικό τομέα των βαρέων μεταφορών και των μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Για τα ηλεκτρικά φορτηγά, ισχύουν τα ίδια με τα συμβατικά. Κατά την επιλογή των οχημάτων τους, οι εταιρείες μεταφορών λαμβάνουν ορθολογικές αποφάσεις αγοράς με βάση το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO). Δεν είναι πρόθυμες να κάνουν συμβιβασμούς σε ό,τι αφορά την καταλληλότητα των φορτηγών τους για καθημερινή χρήση, το ωφέλιμο φορτίο και την αυτονομία.
 
«Ως ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές επαγγελματικών οχημάτων παγκοσμίως, δεσμευόμαστε από τη Συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα. Φιλοδοξία μας είναι, έως το 2039 να προσφέρουμε στις βασικές αγορές μας παγκοσμίως μόνο νέα οχήματα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα κατά την οδήγηση. Συνεπώς, θα προσφέρουμε στους πελάτες μας μια προσαρμοσμένη λύση μηδενικών εκπομπών για κάθε μεταφορική εργασία. Με την τεράστια στήριξη πολυάριθμων συνεργατών μας από τη βιομηχανία και την πολιτική, θα θέσουμε επιτυχώς και τις δύο τεχνολογίες στην κυκλοφορία», δήλωσε σχετικά ο Δρ. Andreas Gorbach, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler Truck AG, επικεφαλής της Τεχνολογίας Φορτηγών.


Τα βαρέα οχήματα κυψελών καυσίμου προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία και εμφανίζουν το πλεονέκτημα του γρήγορου ανεφοδιασμού με υδρογόνο.

Τα βαρέα οχήματα κυψελών καυσίμου προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία και εμφανίζουν το πλεονέκτημα του γρήγορου ανεφοδιασμού με υδρογόνο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το σχέδιο δράσης για το υδρογόνο

Σημειώνεται, πως περισσότερες από 40 κυβερνήσεις παγκοσμίως έχουν δρομολογήσει ολοκληρωμένα σχέδια δράσης αναφορικά με το υδρογόνο. Αυτό βασίζεται στη διαπίστωση ότι, μακροπρόθεσμα, μόνο το υδρογόνο προσφέρει μια σταθερή, πλήρως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας που μπορεί να αποθηκεύεται. Επιπλέον, υπάρχουν πολυάριθμες εφαρμογές, οι οποίες μπορούν να απεξαρτηθούν από τον άνθρακα μόνο με τη χρήση υδρογόνου. Αυτό το σαφές μήνυμα για ένα μελλοντικό ενεργειακό σύστημα βασισμένο στο υδρογόνο έχει ήδη οδηγήσει σε εκτενείς ανακοινώσεις από πολλές εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Οι ειδικοί αναμένουν ότι εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ θα επενδυθούν αυτή τη δεκαετία στην παραγωγή, τη μεταφορά και τις υποδομές υδρογόνου.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως από κοινού με τη Linde, η Daimler Truck αναπτύσσει εδώ και αρκετό καιρό την επόμενη γενιά τεχνολογίας ανεφοδιασμού υγρού υδρογόνου για φορτηγά με κυψέλες καυσίμου. Με αυτή τη συνεργασία, οι δύο εταιρείες επιδιώκουν να καταστήσουν τον ανεφοδιασμό με υδρογόνο όσο το δυνατόν πιο εύκολο και πρακτικό.

Στο πεδίο των υποδομών για σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου κατά μήκος σημαντικών διαδρομών μεταφοράς στην Ευρώπη, η Daimler Truck σχεδιάζει να συνεργαστεί με τις εταιρείες Shell, BP και TotalEnergies. Επιπλέον, η Daimler Truck, η IVECO, η Linde, η OMV, η Shell, η TotalEnergies και ο Όμιλος Volvo έχουν δεσμευτεί να συνεργαστούν για να συμβάλουν στη δημιουργία των συνθηκών μαζικής διάθεσης φορτηγών υδρογόνου στην Ευρώπη στο πλαίσιο του H2Accelerate (H2A).

Κοινοπραξία για κυψέλες καυσίμου με τον Όμιλο Volvo

Η Daimler Truck, σε συνεργασία με τον Όμιλο Volvo, δεσμεύεται για την κατασκευή κυψελών καυσίμου με βάση το υδρογόνο. Οι δύο εταιρείες ίδρυσαν την κοινοπραξία Cellcentric το 2021. Στόχος της Cellcentric είναι να γίνει ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές συστημάτων κυψελών καυσίμου παγκοσμίως. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρεία σχεδιάζει να ιδρύσει το 2025 μία από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη.

Συνέχεια του άρθρου >>>