Χρήσιμες συμβουλές και παγίδες που πρέπει να αποφύγετε στη χρήση και συντήρησης των ψυκτικών μηχανημάτων.

Χρήσιμες συμβουλές και παγίδες που πρέπει να αποφύγετε στη χρήση και συντήρησης των ψυκτικών μηχανημάτων.

Τα van με ψυκτικούς θαλάμους είναι αυτά που αναλαμβάνουν τις αστικές διανομές τροφίμων. Πρέπει, όμως, να συντηρούνται σωστά τόσο για το καλό της επιχείρησης όσο και των καταναλωτών.

Τα van με ψυκτικούς θαλάμους είναι αυτά που αναλαμβάνουν τις αστικές διανομές τροφίμων. Πρέπει, όμως, να συντηρούνται σωστά τόσο για το καλό της επιχείρησης όσο και των καταναλωτών.

  • Χρήσιμες συμβουλές και παγίδες που πρέπει να αποφύγετε στη χρήση και συντήρησης των ψυκτικών μηχανημάτων.
  • Τα van με ψυκτικούς θαλάμους είναι αυτά που αναλαμβάνουν τις αστικές διανομές τροφίμων. Πρέπει, όμως, να συντηρούνται σωστά τόσο για το καλό της επιχείρησης όσο και των καταναλωτών.

Πώς λειτουργείς & συντηρείς σωστά το ψυκτικό μηχάνημα

45.545 Επισκέψεις στο άρθρο (9/12/2022)

Πότε το ανάβεις και πώς ρυθμίζεις τη θερμοκρασία του ψυκτικού μηχανήματος; Το συντηρείς όπως πρέπει; Προσέχεις τον θάλαμο; Δες τι πρέπει να κάνεις και τι να αποφεύγεις για να γλιτώσεις χρήματα και να μη σε λούσει ξαφνικά …κρύος ιδρώτας.

Τα SOS για τη χρήση & συντήρηση του ψυκτικού μηχανήματος!


    Τα van με ψυκτικούς θαλάμους είναι αυτά που αναλαμβάνουν τις αστικές διανομές τροφίμων. Πρέπει, όμως, να συντηρούνται σωστά τόσο για το καλό της επιχείρησης όσο και των καταναλωτών.

    Τα van με ψυκτικούς θαλάμους είναι αυτά που αναλαμβάνουν τις αστικές διανομές τροφίμων. Πρέπει, όμως, να συντηρούνται σωστά τόσο για το καλό της επιχείρησης όσο και των καταναλωτών.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Ξεκινάμε την ψύξη πριν φορτώσουμε & δεν βάζουμε ποτέ χαμηλότερη θερμοκρασία
  • Τρύπες & σπασίματα στον θάλαμο μπορεί να φέρουν σκουριά στο αμάξωμα
  • Βουλωμένο φίλτρο και λιγότερα υγρά προκαλούν φθορές στο ψυκτικό μηχάνημα
  • Γλιτώνεις λεφτά με την προληπτική συντήρηση
 
Το ψυκτικό μηχάνημα ενεργοποιείται πριν την φόρτωση ώστε να κατέβει η θερμοκρασία του θαλάμου. Ο θάλαμος έχει μεγάλη θερμοχωρητικότητα και αν είναι ζεστός όταν φορτώσουμε τα προϊόντα μας αυτά θα ζεσταθούν απορροφώντας θερμότητα από τον θάλαμο. Το μηχάνημα παραμένει αναμμένο καθ όλη την διάρκεια της διανομής.
 
Δεν περιμένουμε να ανέβει η θερμοκρασία του θαλάμου για να ανάψουμε το ψυκτικό. Με αυτήν την πρακτική το προϊόν μας έχει ήδη ζεσταθεί και το ψυκτικό μηχάνημα δεν θα μπορεί να κατεβάσει την θερμοκρασία του. Τα ψυκτικά μηχανήματα είναι σχεδιασμένα για να διατηρούν την ψύξη και όχι για να ψύχουν τα προϊόντα.
 
Κατά τη διάρκεια της φορτοεκφόρτωσης το ψυκτικό μηχάνημα απενεργοποιείται ώστε να μην παρασύρεται η ψύξη εκτός θαλάμου από την βεβιασμένη κυκλοφορία του αέρα.
 
Ρυθμίζουμε την θερμοκρασία στην επιθυμητή και το ψυκτικό μηχάνημα αυτόματα την διατηρεί. Αν ρυθμίσουμε χαμηλότερη θερμοκρασία από την επιθυμητή δεν θα επιτύχουμε την επιθυμητή ταχύτερα. Το μόνο που θα συμβεί είναι ότι όταν επιτευχθεί η επιθυμητή θερμοκρασία το μηχάνημα δεν θα σταματήσει με αποτέλεσμα ο θάλαμος να έχει χαμηλότερη θερμοκρασία αυξάνοντας τις απώλειες, επηρεάζοντας αρνητικά το προϊόν (πάγωμα) και αυξάνοντας την κατανάλωση του καυσίμου.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »