¶νετο εσωτερικό για έως και τρεις επιβάτες
Πέραν της πλήρως τροποποιημένης σχεδίασης τόσο του πίνακα οργάνων όσο και της κεντρικής κονσόλας, η σημαντικότερη διαφορά στο εσωτερικό του νέου Doblo Cargo είναι η ύπαρξη του νέου, πολύ-λειτουργικού, διπλού καθίσματος για το συνοδηγό. Αν και στην περίπτωση αρκετά μεγαλόσωμων επιβατών, το ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος δεν θα προσφέρει το μέγιστο επίπεδο άνεσης, η ουσία είναι πως πλέον στο εσωτερικό του νέου Doblo μπορούν να φιλοξενηθούν και τρία άτομα εξυπηρετώντας π.χ. τις ανάγκες μεταφοράς εξειδικευμένων συνεργείων κ.ο.κ.
Πέραν αυτού, οι πλάτες των δύο σχετικών καθισμάτων μπορούν να αναδιπλωθούν ξεχωριστά ενώ, κάτω από τη βάση τους έχει προβλεφθεί ένας «κρυφός» αποθηκευτικός χώρος μεγάλων διαστάσεων.
Ο κατασκευαστής αναφέρει πως ο θόρυβος στο εσωτερικό της καμπίνας έχει μειωθεί κατά 3db και είναι γεγονός πως πίσω από το τιμόνι του νέου Doblo Cargo ο οδηγός δεν θα ενοχληθεί ιδιαίτερα παρά μόνο από τον θόρυβο του κινητήρα (και αυτό σε ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες) ενώ προσεγμένη είναι τόσο η ποιότητα των υλικών και των επενδύσεων, καθώς και η συναρμογή τους. Σίγουρα, στις εκδόσεις με κλειστό (μεταλλικό) διαχωριστικό, η ηχομόνωση της καμπίνας αναμένεται ακόμη καλύτερη. Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό, το ιταλικό Vanette δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής καθώς είναι σε θέση να προσφέρει ακόμη και υπερσύγχρονα συστήματα πολυμέσων με συστήματα πλοήγησης, συνδεσιμότητα μέσω –και- Bluetooth κ.ά.
Το σημείο που αξίζει να εστιάσουμε είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης (τόσο εργονομικά όσο και σε ότι αφορά στο περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού) καθώς και στην εργονομική θέση των διαφόρων χειριστηρίων, με τα οποία εξοικειώνεται κανείς από τα πρώτα χιλιόμετρα.