ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Όλα όσα θες να ξέρεις για συντήρηση κινητήρα Φορτηγού. Και τα 16 σημεία ελέγχου!

4.964 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2024)
Όλα όσα θες να ξέρεις για συντήρηση κινητήρα Φορτηγού. Και τα 16 σημεία ελέγχου!

-Αυξημένη κατανάλωση καυσίμου & ασυνήθιστος καπνός είναι λόγοι ανησυχίας
-Προσοχή σε: υπερθέρμανση, ζόρικη εκκίνηση & θορύβους από κρότους
-Τι ελέγχεις: σύστημα ψύξης, διαρροές, ιμάντες κίνησης, συμπλέκτη ανεμιστήρα κλπ.
-Τσεκάρουμε τον κινητήρα μόνο αν γνωρίζουμε από diesel

SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Η τακτική συντήρηση του κινητήρα στο φορτηγό δεν είναι προαιρετική. Είναι επιτακτική. Αυτό διότι, εντοπίζοντας εγκαίρως πιθανές δυσλειτουργίες, αφενός τις αποτρέπουμε από το να επιδεινωθούν, αφετέρου αποφεύγουμε τα παρατεταμένα διαστήματα με ανεπιθύμητες διακοπές λειτουργίας από τις δραστηριότητες του δρόμου.
Συνακόλουθα, καλό είναι να θυμόμαστε πως αν και είναι οι διαχειριστές του στόλου των εταιρικών οχημάτων, εκείνοι που φέρουν την ευθύνη για τη συντήρηση του οχήματος, ωστόσο σε κάθε περίπτωση ο οδηγός καλό είναι να γνωρίζει δυο-τρεις λεπτομέρειες αναφορικά με την επιθεώρηση του κινητήρα.
'Αλλωστε, όταν μιλάμε για διαδρομές στο οδικό δίκτυο άνω των 300 χλμ, οι πιθανότητες να βρεθεί κανείς αντιμέτωπος με ένα πρόβλημα κινητήρα στη μέση του πουθενά είναι μεγάλες, επηρεάζοντας τόσο τη χρονική διάρκεια του ταξιδιού όσο και τη διαδικασία παραλαβής ή παράδοσης.
Σε κάθε ενδεχόμενο, όταν κάτι δεν πάει καλά με τον κινητήρα, υπάρχουν ορισμένα προειδοποιητικά σημάδια που δε γίνεται να τα αγνοήσεις…
 

Αυξημένη κατανάλωση καυσίμου & ασυνήθιστος καπνός είναι λόγοι ανησυχίας

Οι έμπειροι οδηγοί φορτηγών μπορούν να εκτιμήσουν πόσα χλμ μπορούν να καλύψουν, ακόμα και πριν από τον ανεφοδιασμό. ΅Έτσι, εφόσον διαπιστώσεις πως το όχημα είναι πιο «διψασμένο» από το κανονικό, τότε καλό είναι να το τσεκάρεις διότι κάποιο πρόβλημα υφίσταται με την κατανάλωση καυσίμου.
Αντίστοιχα ανησυχητικά όμως είναι τα δεδομένα και αν εντοπίσεις ασυνήθιστο καπνό και υπερβολική ποσότητα καυσαερίων να βγαίνει από το όχημα. Οι διαφορές άλλωστε στο χρώμα του καπνού υποδηλώνουν διαφορετικά προβλήματα. Ο μαύρος καπνός δείχνει ένα υπερβολικά πλούσιο σε καύσιμο μείγμα, ο λευκός ή ο γκρίζος μαρτυρούν την καύση από διαρροή αντιψυκτικού, ενώ ο μπλε καπνός συνεπάγεται ότι το φορτηγό σου καίει λάδι.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>