Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Επιπρόσθετα, οι εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο των πέντε σχέσεων θα εφοδιάζονται με ειδικά χειριστήρια «paddles» για την εναλλαγή των σχέσεων, στο τιμόνι.

Επιπρόσθετα, οι εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο των πέντε σχέσεων θα εφοδιάζονται με ειδικά χειριστήρια «paddles» για την εναλλαγή των σχέσεων, στο τιμόνι.

Ο νέος MIVEC πετρελαιοκινητήρας των 2,4λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του L200 θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 154 ή 181 ίππων.

Νέα «καρδιά» με εξαιρετική απόδοση

Το νέο μηχανικό σύνολο της οικογένειας «MIVEC» που αναλαμβάνει την κίνηση του L200 είναι ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας «4N15» των 2.4λτ. 
Ο αλουμινένιος αυτός κινητήρας με 4 κυλίνδρους και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, επιδεικνύει μια από τις χαμηλότερες αναλογίες συμπίεσης (15.5:1) ενώ το μικρό βάρος του, έχει συμβάλλει στη διατήρηση του συνολικού απόβαρου του οχήματος σε χαμηλά επίπεδα. 
Με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και σύστημα Auto Stop & Go συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο 5τάχυτο κιβώτιο με χειριστήρια (paddles) για την εναλλαγή των σχέσεων και πίσω από το τιμόνι. 
Σύμφωνα με την εταιρεία, το μηχανικό σύνολο των 2.440 κ.εκ. θα είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά σε εκδόσεις με ισχύ 154 ή 181 ίππων από τις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 380 Nm/1.500 – 2.500 σ.α.λ. ή 430Nm/2.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. 
Οι εκπομπές ρύπων του κυμαίνεται από τα 169 – 193 g/km και η μέση κατανάλωση του από τα 6,4 – 7,3λτ./100χλμ. 
Σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών για τον νέο κινητήρα έχουν αυξηθεί στα 20.000 χλμ. (από 15.000 για την προηγούμενη γενιά του L200) ενώ, το αυτόματο κιβώτιο δεν έχει απαιτήσεις συντήρησης. 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mitsubishi - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ