- Με περισσότερες εκδόσεις το E-Transit & με μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης
- Ως και 269 άλογα το E-Transit αλλά έως & 565km με μία φόρτιση για το νέο eSprinter!
- Σε παροχές DC 115kW φορτίζουν αμφότερα σε 30 λεπτά ως το 80%
- Φθηνότερο κατά 3.000 ευρώ περίπου το νέο eSprinter
Ο καλύτερος τρόπος για να… υποδεχθούμε τη νέα γενιά του Mercedes-Benz eSprinter (που μόλις ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα), είναι μια άμεση σύγκριση του με το κορυφαίο αυτήν τη στιγμή σε πωλήσεις Μεγάλο e-Van στη χώρα μας, το Ford E-Transit.
Αποφεύγοντας σε πρώτη φάση να αναφερθούμε σε ζητήματα όπως ο εξοπλισμός άνεσης, ασφάλειας & συνδεσιμότητας, δεδομένου ότι αμφότερα τα συγκεκριμένα Μεγάλα Vans είναι σχεδόν υπέρ-πλήρη σε αυτούς τους τομείς, ας εστιάσουμε –αρχικά- στις διαθέσιμες εκδόσεις και τις μεταφορικές τους δυνατότητες.
Με μια πρώτη ματιά, σε αυτόν τον τομέα το Ford E-Transit κερδίζει τις εντυπώσεις προσφέροντας χώρο φόρτωσης με μέγιστο μήκος από 3,1 – 4,26m, όγκο από 9,5 – 15,1κ.μ. (έναντι 3,4 – 4,1m και 9,5 – 14,0κ.μ. για το νέο eSprinter). Αντίστοιχα, με το μεικτό έως 4,25t., το E-Transit μπορεί να μεταφέρει φορτία βάρους έως 1.758kg και το eSprinter έως 1.498kg αντίστοιχα.
Μοντέλο | Ford E-Transit | Mercedes-Benz eSprinter |
Διαστάσεις αμαξώματος | 3 μήκη, 2 ύψη οροφής | 2 μήκη, 2 ύψη οροφής |
Μήκος χώρου φόρτωσης | 3.083 - 4.256mm | 3.375 - 4.110mm |
Ωφέλιμος όγκος φόρτωσης | 9,5 - 15,1κ.μ. | 9,5 - 14,0κ.μ. |
Μεικτό βάρος | 3,5 - 4,25t. | 3,5 - 4,25t. |
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο | 907 - 1.758kg | 1.325 - 1.498kg |
Το E-Transit προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 135 – 198kW (184 – 269hp) και μέγιστη ροπή 430Nm και είναι σαφέστατα ισχυρότερο από το νέο eSprinter που είναι διαθέσιμο με ισχύ 100 ή 150kW (136 – 204hp) και μέγιστη ροπή 400Nm.
Ωστόσο, η –μόνο μία- μπαταρία των 68kWh για το Ford E-Transit διασφαλίζει μέγιστη αυτονομία έως 317km (έως 350km στην πόλη), όταν οι επιλογές των 56, 81 ή 113kWh του νέου eSprinter προσφέρουν αυτονομία από 200 – 385km (έως 270 – 565km στην πόλη)!
Ανακαλύψτε τις βασικές ομοιότητες & διαφορές των δύο κορυφαίων ηλεκτρικών Μεγάλων Vans.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Σε ότι αφορά στις δυνατότητες φόρτισης, αμφότερα τα μοντέλα μπορούν να φορτίσουν σε παροχές DC έως και 115kW από το 15% - 80%, σε μια διαδικασία που διαρκεί από 34 λεπτά για το E-Transit και από 28 – 42 λεπτά για το νέο eSprinter, αναλόγως της μπαταρίας.
Μοντέλο | Ford E-Transit | Mercedes-Benz eSprinter |
Ισχύς (kW/hp) | 135 - 198kW (184 - 269hp) | 100 - 150kW (136 - 204hp) |
Ροπή (Nm) | 430 | 400 |
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 68 | 56 - 81 - 113 |
Αυτονομία (km) | 256 - 317 (πόλη: έως 350) | 200 - 385 (πόλη: έως 270 - 565) |
Φόρτιση | AC 7,4 - 11kW (0-100%): 8,0 ώρες | AC 11kW (0-100%: 5,3 - 8,0 - 11,0 ώρες |
DC 115kW (15-80%): 34 λεπτά | DC 115kW (10-80%): 28 - 32 - 42 λεπτά |
Στην παρούσα φάση η ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes-Benz Vans δεν έχει ανακοινώσει αναλυτικό τιμοκατάλογο για τις διάφορες εκδόσεις του νέου eSprinter ωστόσο, η τιμή… εκκίνησης του είναι άκρως δελεαστική καθώς ξεκινά από τα 67.692 ευρώ (με ΦΠΑ & ΕΤΤ).
Την ίδια στιγμή, το κορυφαίο σε πωλήσεις στην Ελλάδα για το 2024 στα Μεγάλα ηλεκτρικά Vans, Ford E-Transit, έχει κόστος αγοράς από τα 71.021 ευρώ (για έκδοση αμαξώματος μικρότερη από τη βασική του νέου eSprinter).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr