Κατά 10,4% μειωμένο το βάρος φορτίων με φορτηγά ΙΧ το 2023!
Αποκαλυπτήρια για το νέο Scout Terra!
Επέτειος 40 χρόνων του ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος με την Scania!
-Το Mercedes-Benz eCitaro G ξεχώρισε στους τομείς του service, της άνεσης και του χειρισμού
-Έξι συστοιχίες μπαταριών χωρητικότητας 588 kWh (για επάρκεια) στο όχημα της δοκιμής
-Προτεραιότητα η ασφάλεια, με συστήματα ακουστικής προειδοποίησης, υποβοήθησης στροφής και πέδησης, ATC κλπ.
-Υπηρεσία Omniplus με περισσότερα από 80 εξειδικευμένα σημεία σέρβις για eBus
Στις δοκιμές σύγκρισης ηλεκτρικών λεωφορείων που διοργανώνει εδώ και 6 χρόνια το περιοδικό, Omnibusspiegel, το αμιγώς ηλεκτρικό Mercedes-Benz eCitaro συμμετείχε φέτος με την αρθρωτή έκδοση χαμηλού δαπέδου, κατακτώντας την πρώτη θέση το 2024 και πραγματοποιώντας έτσι το back to back σε νίκες ύστερα από το 2023, όταν είχε πάλι διακριθεί (σε κανονική έκδοση όμως).
Με περισσότερους από 40 διεθνείς εξειδικευμένους δημοσιογράφους και εκπροσώπους εταιρειών επιβατικών μεταφορών να συμμετέχουν επί ένα τετραήμερο στις δοκιμές των πλέον σύγχρονων αρθρωτών λεωφορείων ηλεκτροκίνησης με χαμηλό δάπεδο, το Mercedes-Benz eCitaro G ήταν εκείνο που πέτυχε τους καλύτερους βαθμούς. Πιο αναλυτικά, οι αξιολογήσεις εκτός από τους τομείς του service, των επισκευών, της ποιότητας κατασκευής, του χειρισμού και του φινιρίσματος, περιλάμβανε τη διαδρομή σε μια απαιτητική πίστα δοκιμών που οδηγούσε στα περίχωρα της Βόννης, αλλά και βόλτες των δοκιμαστών σε ρόλους… επιβατών.
Στο όχημα που χρησιμοποιήθηκε στις δοκιμές, το Mercedes-Benz eCitaro συμμετείχε με έξι συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου τρίτης γενιάς (NMC3), με ωφέλιμη χωρητικότητα έως περίπου 588 kWh, για επαρκή εμβέλεια.
Παράλληλα, η αρθρωτή έκδοση του eCitaro μπορεί να διατεθεί με 4-7 συστοιχίες μπαταριών συνολικής χωρητικότητας μέχρι 686 kWh, ενώ το cockpit διατηρεί τα χειριστήρια, τα όργανα και το concept λειτουργίας στα πρότυπα του eCitaro με θερμικό κινητήρα, προς διευκόλυνση των οδηγών στις εναλλαγές οχημάτων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Όπως κάθε αρθρωτό λεωφορείο της Mercedes-Benz, έτσι και το όχημα της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με το σύστημα ATC, για καλύτερη διεύθυνση, σταθερότητα και ευελιξία.
Κάποια από τα επιπλέον χαρακτηριστικά εξοπλισμού που ξεχώρισαν στη δοκιμή, από εκεί και πέρα, ήταν το σύστημα ακουστικής προειδοποίησης οχήματος (AVAS), το σύστημα υποβοήθησης στροφής «Sideguard Assist» (που βασίζεται σε ραντάρ) και το ενεργό σύστημα υποβοήθησης πέδησης «Preventive Brake Assist».
Μέχρι τον Ιούλιο του 2024, ωστόσο, αναμένεται να προστεθούν και κάποια νέα συστήματα, όπως το «Sideguard Assist 2» για εγκυρότερη προειδοποίηση στον κίνδυνο σύγκρουσης με πεζούς και ποδηλάτες, το «Frontguard Assist» για ανίχνευση εμποδίων μπροστά από το όχημα, ο βοηθός ταχύτητας και πινακίδων κυκλοφορίας «Traffic Sign Assist», το σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών (TPM), μια διεπαφή για έλεγχο αλκοόλ στο χώρο εργασίας του οδηγού, καθώς κι ένα ολοκληρωμένο σύστημα πληροφόρησης και προειδοποίησης για την περιοχή γύρω από το λεωφορείο.
Με πάνω από 80 εξειδικευμένα σημεία service για ηλεκτρονικά λεωφορεία, η Omniplus της Daimler Buses είναι ένα ισχυρό πανευρωπαϊκό δίκτυο που καλύπτει τόσο τον τομέα της συντήρησης όσο και αυτόν της προμήθειας ανταλλακτικών.
Εκτός αυτού, οι ψηφιακές υπηρεσίες της μάρκας Omniplus προσφέρουν ολοκληρωμένη υποστήριξη στο eCitaro, καλύπτοντας αφενός την ανάλυση δεδομένων του οχήματος και τις λειτουργίες διαχείρισης του στόλου, αφετέρου τη διαχείριση της φόρτισης.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr