Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η γκάμα κινητήρων του νέου Stralis περιλαμβάνει κινητήρες Cursor 8,7, 11,1 και 12,9λτ. με ισχύ από 310 – 570 ίππους.

Οι εκδόσεις NP του νέου Stralis εφοδιάζονται με έναν κινητήρα φυσικού αερίου με ισχύ 400 ίππων, ροπή 1.700 Nm και μέγιστη αυτονομία 1.500 χλμ.

NEO Iveco Stralis XP & NP

Το Iveco Stralis… επανασυστήνεται!
To Iveco Stralis ανανεώνεται πλήρως και προσφέρει
σημαντικά μειωμένο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας, με σαφή μείωση της μέσης κατανάλωσης
καυσίμου του, αποτελώντας μια από τις πιο αποδτικές επιλογές στην κατηγορία
των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο.
 
Το νέο Stralis που θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις «XP» και «NP», βασίζεται εν πολλοίς στο Stralis Hi-Way που παρουσιάστηκε το 2012 και απέσπασε τον τίτλο του «International Truck of the Year» για το 2013, σηματοδοτώντας την εκτενή αναβάθμιση της γκάμας των επαγγελματικών οχημάτων της ιταλικής εταιρείας, που συνοδεύτηκε από αντίστοιχη επιτυχία στον συγκεκριμένο θεσμό και μάλιστα σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων.
Ωστόσο, σε σχέση με το Hi-Way, η νέα γενιά του Stralis είναι εμφανώς αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς, όντας ουσιαστικά το πιο αποδοτικό φορτηγό που έχει κατασκευάσει η ιταλική εταιρείας, με κορυφαίες επιδόσεις σε ότι αφορά στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, το κόστος λειτουργίας του, και το Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας του (TCO: Total Cost of Ownership), τόσο σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλου όσο και απέναντι στον ανταγωνισμό.
Μεταξύ των στοιχείων που αξίζει να αναφέρουμε επιγραμματικά για το νέο Iveco Stralis είναι ο εντελώς νέος κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το ηλεκτρονικό και ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος, το κιβώτιο ταχυτήτων, ο πίσω άξονας καθώς και η ανάρτηση του, ενώ τα –τελευταίας τεχνολογίας- συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς, αρκετά εκ των οποίων βασίζουν τη λειτουργία τους σε δεδομένα που λαμβάνουν μέσω GPS, εγγυώνται την βελτίωση τόσο της αξιοπιστίας και της αποδοτικότητας του, κάτω από όλες τις συνθήκες χρήσης.
Τέλος, με βάση όλα τα παραπάνω, αξίζει να αναφέρουμε πως η μέση κατανάλωση καυσίμου του νέου Stralis (στις εκδόσεις XP) έχει μειωθεί έως και κατά 11% ενώ, την ίδια στιγμή το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας του έχει υποχωρήσει κατά 5,6% αντίστοιχα!
Διαθέσιμες οι νέες εκδόσεις «XP» και «NP»
Οι εκδόσεις «XP» του νέου Stralis έχουν εξελιχθεί ειδικά για χρήση σε μεγάλης διάρκειας δρομολόγια (π.χ. διεθνείς μεταφορές) και χάρη σε κινητήρες με ισχύ 480 – 570 ίππων είναι σε θέση να καλύψουν απόλυτα τις σχετικές εφαρμογές.
Η κορυφαία τεχνολογία των μηχανικών τους μερών όπως το νέο σύστημα «Smart EGR», αποτελούν ορισμένα από τα βασικά γνωρίσματα τους.
Αντίστοιχα, οι εκδόσεις «NP» είναι από τις πρώτες επιλογές που θα είναι διαθέσιμες για τον κλάδο των διεθνών μεταφορών, με κινητήρες που κάνουν χρήση το φυσικό αέριο ως καύσιμο.
Η μείωση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας τους κατά 3% σε σχέση με το παρελθόν είναι από τα βασικά προτερήματα τους ενώ, ο CNG – LNG κινητήρας των 9 λίτρων με τον οποίο εφοδιάζονται, αποδίδει ισχύ 400 ίππων και έως 1.700 Nm ροπής, μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας.

 
Προηγμένες τεχνολογίες παντού
Μια από τις σημαντικότερες τροποποιήσεις που έχουν δεχθεί οι κινητήρες του νέου
Stralis στις εκδόσεις 480XP και 570XP είναι η μείωση των τριβών μεταξύ των μηχανικών μερών στο εσωτερικό τους ενώ, η λειτουργία «Anti-Idling», αναλαμβάνει να απενεργοποιήσει αυτόματα τον κινητήρα μετά από προκαθορισμένο χρονικό διάστημα, όταν το όχημα είναι σε στάση, προκειμένου να εξοικονομείται η μέγιστη δυνατή ενέργεια.
Παράλληλα, η έξυπνη λειτουργία των διαφόρων βοηθητικών συστημάτων του οχήματος, όπως π.χ. η αντλία του συστήματος διεύθυνσης, είναι σε θέση να απενεργοποιούνται αυτόματα, όταν δεν απαιτείται η λειτουργία τους.
Μια ακόμη τεχνολογία που υιοθετείται από τη νέα γενιά του
Stralis είναι το «Hi-CRUISE», που βασίζεται σε δεδομένα που λαμβάνει μέσω GPS, τα οποία συνδυάζει με την –ψηφιακά αποτυπωμένη- τοπογραφία της διαδρομής που ακολουθείται, προκειμένου να διαμορφώσει τις βέλτιστες διαδικασίες σε ότι αφορά την επιτάχυνση, επιβράδυνση και εναλλαγή των σχέσεων του οχήματος, με γνώμονα πάντα την μέγιστη ασφάλεια και άνεση του οδηγού και του φορτίου, αλλά και την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, ακόμη και όταν πίσω από το τιμόνι βρίσκονται περιορισμένης εμπειρίας ή ικανότητας οδηγοί.
Πέραν όλων των παραπάνω, η Iveco έχει συνεργαστεί με την Michelin προκειμένου να εξελιχθούν νέα -eco- ελαστικά «ΑΑΑ» που με τη σειρά τους διασφαλίζουν μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 1,5% κατά τη διάρκεια του 1ου κύκλου ζωής τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μειωμένες εκπομπές ρύπων κατά 1,33 kg/100χλμ. ενώ την ίδια στιγμή διατηρούνται αμείωτες οι επιδόσεις τους σε τομείς όπως η πρόσφυση, η διάρκεια ζωής, η αποδοτικότητα κ.ο.κ.
Το -νέας γενιάς- 12τάχυτο αυτόματο κιβώτιο «Hi-TRONIX» που αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Iveco με τη ZF, είναι σε θέση να μειώσει τους χρόνους εναλλαγής των σχέσεων κατά 10% και έχει σχεδιαστεί για να εκτελέσει τις διπλάσιες αλλαγές σχέσεων κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του, αυξάνοντας την αξιοπιστία του έως και στα 1,6 εκ. χιλιόμετρα. Την ίδια στιγμή, ο θόρυβος κατά τη λειτουργία του έχει μειωθεί κατά 6 db.
Όπως προαναφέραμε και στο εισαγωγικό, νέος είναι τόσο ο πίσω άξονας του οχήματος ενώ και η σχετική ανάρτηση είναι εντελώς επανασχεδιασμένη και μεταξύ άλλων, επιτρέπει την αύξηση του ωφέλιμου φορτίου κατά 45 κιλά. Παράλληλα, έχει αυξημένη αντισκωριακή προστασία.
 
Νέοι 6κύλινδροι κινητήρες «Cursor»
Η νέα γκάμα των μηχανικών συνόλων του Iveco Stralis περιλαμβάνει τρεις -Euro6- επιλογές της οικογένειας «Cursor» και πιο συγκεκριμένα τον Cursor 9 των 8,7λτ., τον Cursor 11 των 11,1λτ. και τον Cursor 13 των 12,9λτ. σε επτά διαφορετικές εκδόσεις ισχύος από 310 – 570 ίππους.
Πέραν των βελτιώσεων που έχουν δεχθεί ως προς την μείωση της μέσης κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων τους, σημαντικές είναι και οι αλλαγές ως προς την αποδοτικότητα τους.  Συγκεκριμένα, η έκδοση των 420 ίππων του Cursor 11 έχει αυξημένη κατά 100 Nm μέγιστη ροπή ενώ αντίστοιχα κατά 50 Nm είναι αυξημένη η ροπή της έκδοσης των 480 ίππων. Τέλος, η μέγιστη αποδιδόμενη ισχύς του κινητήρα Cursor 13 ανέρχεται στους 510 και 570 ίππους αντίστοιχα.

 Νέα υπηρεσία «Uptime Guarantee»
Μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας που η Iveco προσφέρει για το νέο Stralis XP, ο πελάτης είναι σε θέση να διασφαλίσει πως το όχημα του θα είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμο για χρήση καθώς, ακόμη και σε έκτακτες περιπτώσεις ακινητοποίησης λόγω βλάβης, με το όχημα να επισκευάζεται σε χρόνο μικρότερο των 24 ωρών.
 
Νέο πακέτο υπηρεσιών «TCO2 LIVE»
Το νέο Stralis XP θα περιλαμβάνει στον βασικό του εξοπλισμό ένα νέο πακέτο υπηρεσιών, το «TCO2 LIVE» που περιλαμβάνει λειτουργίες όπως :
-«TCO2 Smart Report»: Αναλυτική καταγραφή και ανάλυση της κατανάλωσης καυσίμου κάθε οχήματος με εβδομαδιαία, αποστολή δεδομένων. στον πελάτη.
-«TCO2 Advising Fuel»: Λειτουργία που προτείνει διαδικασίες εξοικονόμησης καυσίμου, βασισμένη στην ευρύτατη εμπειρία που η Iveco έχει συλλέξει από την ανάλυση των δεδομένων των οχημάτων της σε πραγματικές συνθήκες χρήσης τους.

 Οι νέες εκδόσεις «NP» με κινητήρα φυσικού αερίου
Οι εκδόσεις «NP» του νέου Iveco Stralis αφορούν αποκλειστικά σε οχήματα με κινητήρα που μπορεί να κάνει χρήση του CNG (Compressed Natural Gas) ή του LNG (Liquified Natural Gas) ως καύσιμο, με την αυτονομία τους να ανέρχεται έως και στα 1.500 χλμ., γεγονός που τις καθιστά μια ιδανική επιλογή για ακόμη περισσότερες εφαρμογές όλων των τύπων.
Το μηχανικό σύνολο που αναλαμβάνει την κίνηση τους είναι ο Cursor 9 Natural Gas Euro 6 κινητήρας, που είναι σε θέση να αποδίδει ισχύ και ροπή, αντίστοιχη με τις συμβατικές πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του.
Σε συνεργασία με το 12τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων, το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρει μείωση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας του οχήματος κατά 3% σε σχέση με τον προκάτοχο του ενώ, την ίδια στιγμή, το κόστος σε καύσιμο για τη λειτουργία του είναι κατά 40% μειωμένο σε σχέση με τις πετρελαιοκίνητές εκδόσεις. Η μέγιστη ισχύς του εν λόγω κινητήρα ανέρχεται στους 400 ίππους ενώ αντίστοιχα η μέγιστη τιμή της ροπής του στα 1.700 Nm.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ