D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!
MAN: Νέα πλάνα & συνεργασίες για την ανάπτυξη υποδομών φόρτισης!
- Νέα σχεδίαση, δομή και «ηλεκτρονική αρχιτεκτονική» στο εσωτερικό της καμπίνας
- Με πολλαπλά ραντάρ, αισθητήρες, κάμερες και μια νέα… παλέτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας (ADAS)
- Πετρελαιοκίνητο με έως 170 άλογα, νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο & ηλεκτρονικό χειρόφρενο
- Θα μπορεί να μεταφέρει φορτία έως 18,4κ.μ. ή έως 2,5t.
Η MAN Truck & Bus έδωσε ήδη το… παρατσούκλι «Next Level» στο νέο TGE καθώς, σύμφωνα με την εταιρεία έχει πραγματοποιήσει ένα γιγάντιο άλμα στους τομείς της ασφάλειας και της αποδοτικότητας σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Με την παραγωγή του να ξεκινά μέσα στο καλοκαίρι (Ιούνιος) του 2024, το νέο MAN TGE επιδεικνύει μια τροποποιημένη στα σημεία εξωτερική εμφάνιση (νέα μάσκα & φωτιστικά σώματα) ωστόσο οι διαφορές είναι πολλές και σημαντικές, τόσο στο εσωτερικό της καμπίνας, όσο και σε τεχνολογικό υπόβαθρο.
Ο εντελώς νέος διάκοσμος φέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,4 ιντσών και οθόνη αφής 10,4 ή 12,9 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για τις ανάγκες του συστήματος πολυμέσων «MAN Media Van». Το νέο τιμόνι ενσωματώνει πολλαπλά χειριστήρια, ο οδηγός μπορεί να δώσει και φωνητικές εντολές στο όχημα, το χειρόφρενο είναι πλέον ηλεκτρονικό ενώ θύρες USB-C & παροχές ρεύματος υπάρχουν παντού.
Χάρη στην σημαντική –δομικά & αρχιτεκτονικά- αναβάθμιση του νέου MAN TGE σε ότι αφορά στο ηλεκτρονικό του κύκλωμα, σε συνδυασμό με την προσθήκη πολλαπλών καμερών, αισθητήρων και ραντάρ στον εξοπλισμό του, το νέο αυτό Μεγάλο Van έχει να εφοδιάζεται με –συνολικά 27- συστήματα ασφάλειας & υποβοήθησης του οδηγού, μεταξύ των οποίων και 11(!) νέα όπως τα Blind Spot Warning, Drive Off Warning, Cruise Assist Plus, Turn Assist, Intelligent Speed Assist, Active Lane Guard System κ.ά.
Παράλληλα, καθίσταται πλέον δυνατή η εξ αποστάσεων αναβάθμιση του λογισμικού του οχήματος και βελτιώνεται η… ψηφιακή προστασία του από κακόβουλες πράξεις.
Με συνολικά 11 νέα συστήματα ασφάλειας εφοδιάζεται πλέον το νέο MAN TGE.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Ο γνωστός 2,0λιτρος πετρελαιοκινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 140, 163 ή 177hp και συνδυάζεται με χειροκίνητο ή νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, του οποίου ο επιλογέας εδράζεται στην κολώνα του τιμονιού. Παράλληλα, ο κινητήρας ενεργοποιείται πλέον με κουμπί.
Καταλήγοντας να σημειώσουμε πως το παρόν δεν έχουν προκύψει νέες πληροφορίες αναφορικά με τις μεταφορικές δυνατότητες του MAN TGE που εκτός απροόπτου, θα διατηρήσει τα τρία μήκη αμαξώματος (5,98 – 7,39m), τα τρία ύψη οροφής (2,35 – 2,79m) και τα δύο μεταξόνια (3,64 – 4,49m) του προκατόχου του, που διασφαλίζουν χώρο φόρτωσης με μήκος από 3,45 – 4,85m, πλάτος 1,83m (1,38m στους θόλους) και ύψος από 1,63 – 2,19m, με το γερμανικό Μεγάλο Van να μπορεί να υποστηρίξει φορτία όγκου από 9,3 – 18,4κ.μ. και βάρος από 0,8 – 2,5t. αναλόγως και αν η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός, τους πίσω ή σε όλους τους τροχούς.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr