Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Tourliner έχει να επιδείξει ανανεωμένη αισθητική για τα εμπρός φωτιστικά σώματα.

H επισκευή του εμπρός τμήματος είναι λιγότερο κοστοβόρα καθώς απαρτίζεται από πολλαπλά –ξεχωριστά- τμήματα.

Ο 6κύλινδρος D2676 LOH είναι διαθέσιμος με ισχύ 420 – 460 ίππων και μέγιστη ροπή από 2.100 – 2.500 Nm.

Η νέα γενιά του Neoplan Tourliner

Συναρπάζει!
Η νέα γενιά ενός εκ των βασικών… πρωταγωνιστών της Neoplan στα –premium- τουριστικά λεωφορεία, του Tourliner, πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της στην πρόσφατη 66η Διεθνή Έκθεση ΙΑΑ του Ανοβέρου. Πλήρως ανανεωμένο σε όλους τους τομείς, το νέο Tourliner φιλοδοξεί να κυριαρχήσει σε μια ιδιαίτερα απαιτητική αγορά και το σίγουρο είναι πως, εκ πρώτης όψεως, φαντάζει ικανό να το πετύχει.
 
Συνεχίζοντας την πλήρη ανανέωση της γκάμας των τουριστικών λεωφορείων της, η Neoplan παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά –και του- Tourliner στην πρόσφατη 66η ΙΑΑ του Ανοβέρου που διοργανώθηκε μέσα στο φθινόπωρο.
Αποτελώντας ουσιαστικά την βασική πρόταση της Neoplan στην αγορά των πολυτελών τουριστικών λεωφορείων, το νέο Tourliner είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε μια μεγάλη παλέτα χρήσεων ενώ πέραν των πολλαπλών αλλαγών στη σχεδίαση του, σημαντικές είναι και επεμβάσεις που έχει δεχθεί σε επίπεδο μηχανικών μερών.

Νέα σχεδίαση και βελτιωμένη αεροδυναμική
Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στην σχεδίαση του αμαξώματος του νέου Tourliner είναι η αλλαγή των φωτιστικών σωμάτων, τα οποία πλέον φέρουν φόντο σε μαύρο χρώμα ενώ και ένα «δαχτυλίδι» από λυχνίες LED έχει προστεθεί περιμετρικά της μεσαίας σκάλας και ουσιαστικά αποτελεί τα φώτα ημέρας.
Παράλληλα, οι σχεδιαστές της Neoplan κατάφεραν, μέσω της τροποποιημένης σχεδίασης του οχήματος σε πολλαπλούς τομείς, να βελτιώσουν τον συντελεστή οπισθέλκουσας, ή αλλιώς την αεροδυναμική του οχήματος κατά 20% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Με τον «Cd» να ορίζεται πλέον στο 0,36, το νέο Tourliner επιτυγχάνει πλέον επίδοση αντίστοιχη με τα ελαφρά επαγγελματικά της κατηγορίας των μεσαίων Van (βλέπε π.χ. VW Transporter).
στοιχείο εντυπωσιακό για ένα τουριστικό λεωφορείο με τις διαστάσεις του Neoplan Tourliner.
Παράλληλα, η Neoplan έχει τροποποιήσει το σχήμα των εξωτερικών καθρεπτών του οχήματος ενώ έχει μειώσει και το βάρος των καλυμμάτων των καταπακτών για τις αποσκευές και τον κινητήρα, προκειμένου να βελτιώσει, μεταξύ άλλων, τη μέση κατανάλωση του κινητήρα και την κατανομή των μαζών μεταξύ των αξόνων. Τέλος, το εμπρός τμήμα του οχήματος (μάσκα, προφυλακτήρας κ.ο.κ.), αποτελείται από πολλαπλά τμήματα, γεγονός που μειώνει σημαντικά το κόστος αντικατάστασης του σε περιπτώσεις ατυχημάτων. ­
 
Κινητήρες Euro6 με MAN EfficientCruise
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων της νέας γενιάς του Neoplan Tourliner περιλαμβάνει επιλογές ισχύος 420 ή 460 ίππων του MAN D2676 LOH, με χωρητικότητα 12,4λτ. και μέγιστη ροπή από 2.100 – 2.500 Nm αναλόγως της έκδοσης.
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή το MAN TipMatic των 12 σχέσεων (με λειτουργία «Easy Start»). Ο συγκεκριμένος κινητήρας εμφανίζει βελτιωμένη απόδοση με παράλληλη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κατά 10%.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως η νέα γενιά του συστήματος MAN EfficientCruise είναι πλέον διαθέσιμη για πρώτη φορά σε λεωφορείο της εταιρείας. Χάρη σε λειτουργίες όπως το «EfficientRoll», το εν λόγω σύστημα επιτρέπει στο όχημα να κινείται χωρίς να εμπλέκεται κάποια σχέση μετάδοσης στο κιβώτιο (αυτόματα), εκμεταλλευόμενο την κινητική του ενέργεια κατά τη διάρκεια του δρομολογίου, εκμηδενίζοντας ουσιαστικά την κατανάλωση καυσίμου στις συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Κορυφαίο επίπεδο άνεσης και πολυτέλειας
Δεδομένης της χρήσης για την οποία προορίζεται, το νέο Tourliner δεν θα μπορούσε παρά να διακρίνεται για το υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει τόσο στον οδηγό όσο και στους επιβάτες του.
Το μεγάλο άνοιγμα των πλευρικών θυρών διασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση σε ένα πλήρως τροποποιημένο εσωτερικό όπου, οι επενδύσεις σε γκρι και μπεζ χρώμα που έχουν επιλεγεί, σε συνδυασμό με τις αρκετές αλλαγές στη δομή του αμαξώματος, προσφέρουν μια αίσθηση ευρυχωρίας από την πρώτη στιγμή.
Σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στον εσωτερικό φωτισμό του χώρου για τους επιβάτες, καθώς εκτός του «κρυφού φωτισμού στην οροφή του οχήματος, υπάρχουν νέα ατομικά φωτιστικά σώματα σε όλες τις θέσεις. Επιπρόσθετα, η ανύψωση του κεντρικού διαδρόμου καθιστά ευκολότερη στην πρόσβαση στις –αεροπορικού τύπου- μπαγκαζιέρες στην οροφή.
Πέραν αυτού, έμφαση έχει δοθεί στην βελτίωση τόσο της απόδοσης όσο και της λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού ενώ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, όλες ανεξαιρέτως οι θέσεις μπορούν να εφοδιαστούν με διπλές θύρες USB.
Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε πως το πλήρως επίπεδο δάπεδο στο χώρο για τους επιβάτες, επιτρέπει την βέλτιστη χωροταξική διαρρύθμιση, την στοίχιση και τον αριθμό των θέσεων, αναλόγως των αναγκών. Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως η Neoplan έχει προβλέψει τη δυνατότητα τοποθέτησης μιας ειδικής ανυψωτικής πλατφόρμας προκειμένου να διασφαλιστεί χώρος για ένα ή δύο αμαξίδια ατόμων με κινητικές δυσκολίες.
 
Βελτιωμένος χώρος εργασίας και για τον οδηγό
ΗNeoplan πραγματοποίησε και αρκετές αναβαθμίσεις στον χώρο για τον οδηγό με βασικό γνώμονα την βελτίωση της εργονομίας και της άνεσης στον χειρισμό του οχήματος.
Στο κεντρικό πάνελ π.χ. μπορούν να φιλοξενηθούν έγγραφα διαστάσεων Α4 καθώς και ένα μεγάλο μπουκάλι ενώ αλλαγές έχουν υπάρξει και στην «ομαδοποίηση» των διακοπτών. Η ποιότητα των υλικών είναι επίσης βελτιωμένη ενώ, πολλαπλές είναι και οι επιλογές στα προηγμένα συστήματα πολυμέσων. Το –τελευταίας γενιάς- «Multi Media Coach Infotainment System» (MMC) είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις «Basic» (με οθόνη 5 ιντσών) και «Advenced» (με οθόνη 7 ιντσών, ενώ μεταξύ των λειτουργιών του συγκαταλέγεται η δυνατότητα φωνητικών εντολών και η ταυτόχρονη σύνδεση ακόμη και με δύο κινητά τηλέφωνα.
 
Πολλαπλές εκδόσεις, αναβαθμισμένος κινητήρας και αυξημένη ασφάλεια
Το νέο Tourliner θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με δύο ή τρεις άξονες και μήκος αμαξώματος 12,1, 13,4 ή 13,9μ.
Αναλόγως της έκδοσης, προσφέρει στο εσωτερικό του χώρο για 53 – 63 επιβάτες και έως 11,4 κ.μ. για αποσκευές.
Πέραν όμως αυτού, το νέο Tourliner έχει δεχθεί και σημαντικές δομικές ενισχύσεις προκειμένου να είναι σε θέση να πληροί απόλυτα τις προδιαγραφές του κοινοτικού πρωτοκόλλου ECE R66.02 που θα τεθεί σε ισχύ μέσα στο 2017.
Πέραν όμως αυτού, το νέο Tourliner έχει να επιδείξει και μια πληθώρα προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων που σχετίζονται με το επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε το MAN AttentionGuard που είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά. Το εν λόγω σύστημα είναι σε θέση να ανιχνεύει διαρκώς το κατά πόσο συγκεντρωμένος είναι ο οδηγός. Επιπλέον εφοδιάζεται με στοιχεία όπως τα ACC, ASR, BA, EBS, DSP (Dynamic Stability Program), ROP (Roll Over Prevention), TPM (Tyre Pressure Monitoring) κ.ο.κ.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ