Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το AdBlue

Προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές ρύπων της Euro5 και της Euro6, οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες κάνουν χρήση της διαδικασίας «Επιλεκτικής Κατάλυσης» (SCR: Selective Caralytic Reduction) η οποία προβλέπει την προσθήκη ενός ειδικού διαλύματος ουρίας, με την ονομασία AdBlue, κατά την επεξεργασία των καυσαερίων τους.

Το εν λόγω υγρό αποθηκεύεται σε ξεχωριστό δοχείο και ψεκάζεται στο μείγμα των καυσαερίων πριν αυτά εισέλθουν στον χώρο του καταλύτη.
Το AdBlue είναι ένα άχρωμο, μη τοξικό διάλυμα ουρίας σε ποσοστό 32,5%, που χρησιμοποιείται για να μειώνει τις συγκεντρώσεις βλαβερών ρύπων στα καυσαέρια ενός οχήματος όπως το μονοξείδιο του αζώτου.
Με την προσθήκη του AdBlue, τα οξείδια του αζώτου (NOx) που εμπεριέχονται στα καυσαέρια, ανάγονται σε μόρια αζώτου, νερού και διοξειδίου του άνθρακα, που –όλα τους- είναι συστατικά που εμπεριέχονται στην ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε έως τώρα από την εκτεταμένη χρήση του εν λόγω διαλύματος, η μέση κατανάλωση του ορίζεται στο 5% περίπου της απαραίτητης ποσότητας καυσίμου ενός οχήματος.
Προκειμένου να διασφαλιστούν οι ακριβείς προδιαγραφές του εν λόγω προϊόντος, έχουν δημιουργηθεί πρότυπα που επιβάλλεται να τηρούνται όπως π.χ. τα DIN V 70070 και το ISO 22241 κατά την Παρασκευή του καθώς και ειδικοί κανονισμοί (CEFIC) που αφορούν στη μεταφορά και αποθήκευση του.
Τέλος, η ονομασία AdBlue® είναι κατοχυρωμένο λογότυπο που ανήκει στην V.D.A. Γερμανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών.
Κατά την αποθήκευση του, το AdBlue δεν πρέπει να εκτίθεται σε θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 25 βαθμών Κελσίου, δεδομένου ότι, σε αυτήν την περίπτωση ευνοείται ο σχηματισμός αμμωνίας ενώ, αυξάνεται και η πίεση εντός της δεξαμενής του. Παράλληλα, οι θερμοκρασία αποθήκευσης δεν πρέπει να είναι μικρότερη των 11 βαθμών Κελσίου για να αποφεύγεται η δημιουργία κρυστάλλων.
Τέλος, η συνολική διάρκεια ζωής του προϊόντος δεν πρέπει να ξεπερνά τους 15 μήνες. 

 

TAXI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ