Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»

Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»

Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»

Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»

Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»

Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»

Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»

  • Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»
  • Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»
  • Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»
  • Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»
  • Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»
  • Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»
  • Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»

Ηλεκτρικό Pick-Up μετατρέπεται σε «εργαστήριο επί τροχών»

4.613 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2024)

- Ευρεσιτεχνία που θα περιλαμβάνει ενσωματωμένο πάγκο εργασίας στην πίσω πόρτα
- Ο πάγκος εργασίας μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλους χώρους, υποστηρίζουν στη Rivian
- Εξετάζονται καινοτομίες στη σχάρα κρεβατιού, καθώς και στη δημιουργία πτυσσόμενου δίσκου αποθήκευσης

Ευρεσιτεχνία που θα περιλαμβάνει ενσωματωμένο πάγκο εργασίας στην πίσω πόρτα

Μια πατέντα που κατατέθηκε στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ (USPTO) το 2022, αλλά δημοσιεύτηκε τον περασμένο Απρίλιο, παρουσίασε λεπτομερώς η Rivian. Πρόκειται για μια πίσω πόρτα στο R1T με ενσωματωμένο πάγκο εργασίας, σε ένα εγχείρημα της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας να ενισχύσει το χαρακτήρα του Pick – Up μοντέλου της ως οχήματος εργασίας.
Με βάση τη συγκεκριμένη πατέντα, λοιπόν, η πίσω πόρτα θα μπορεί να λειτουργεί ως σημείο τοποθέτησης επεκτάσιμων βραχιόνων στήριξης, σφιγκτήρων, γωνιών και συνδετήρων. Ορισμένα από αυτά τα στοιχεία δε, όπως οι βραχίονες στήριξης, θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στην πίσω πόρτα και να αναδιπλωθούν όποτε χρειάζεται, ενώ άλλα θα μπορούσαν να συνδεθούν εκεί μέσω γλωττίδων τοποθέτησης.
 

Ο πάγκος εργασίας μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλους χώρους, υποστηρίζουν στη Rivian

Στη Rivian επισημαίνουν πως η ιδέα του πάγκου εργασίας θα μπορούσε να εφαρμοστεί και σε άλλους χώρους πέρα από τις πίσω πόρτες των φορτηγών.
Παρεμβάσεις, για παράδειγμα, θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν στις πόρτες για το Gear Tunnel pass-through (σ.σ. η πόρτα αντέχει 113 κιλά βάρους και το tunnel έχει μήκος 165 εκατοστά) που βρίσκεται πίσω από την καμπίνα του R1T, ή σε μια πίσω πόρτα SUV, σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Εξετάζονται καινοτομίες στη σχάρα κρεβατιού, καθώς και στη δημιουργία πτυσσόμενου δίσκου αποθήκευσης

Πρόθεση της Rivian σε κάθε περίπτωση είναι να αυξήσει τη χρησιμότητα των Pick – Up της, γιΆ αυτό άλλωστε κι έχει καταθέσει μια σειρά από αιτήσεις ευρεσιτεχνίας όπως: ένα σύστημα εύκολης αποθήκευσης της σχάρας κρεβατιού, έναν πτυσσόμενο δίσκο που θα λειτουργεί ως αποθηκευτικός χώρος και μια πίσω πόρτα που θα μπορεί να ανοίξει σε γωνία 180 μοιρών όποτε χρειάζεται.   
Απομένει, ωστόσο, να δούμε αφενός αν όντως αυτές οι πατέντες θα φτάσουν μέχρι την παραγωγή αφετέρου αν θα αφορούν σε κάποια μελλοντική αναβάθμιση του R1T ή κάποιου άλλου οχήματος.