Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Συνεργασία VDL & Siemens σε οχήματα αυτόνομης κίνησης 2ης γενιάς

Συνεργασία VDL & Siemens σε οχήματα αυτόνομης κίνησης 2ης γενιάς

4.510 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2024)

- Τα αυτοματοποιημένα καθοδηγούμενα οχήματα (AGVs) προορίζονται για βιομηχανικές επιχειρήσεις
- Απαραίτητη εξέλιξη, λόγω της έλλειψης οδηγών και της ζόρικης αγοράς εργασίας
- Στα μεγάλα πλεονεκτήματα, η μείωση των εκπομπών ρύπων CO2 και των τραυματισμών

Τα αυτοματοποιημένα καθοδηγούμενα οχήματα (AGVS) προορίζονται για βιομηχανικές επιχειρήσεις

Το προσεχές φθινόπωρο, η Siemens Ολλανδίας και η VDL Automated Vehicles θα συστήσουν στο κοινό τη 2η γενιά της αυτοματοποιημένης πλατφόρμας logistics που στηρίζεται σε αυτοματοποιημένα καθοδηγούμενα οχήματα (AGVs) για βιομηχανικές επιχειρήσεις με χώρους μικτής κυκλοφορίας.
Η συμφωνία υπογράφτηκε στο Ανόβερο , μεταξύ του διευθύνοντα συμβούλου της Siemens Nederland, Dirk De Bilde, του ανώτερου αντιπροέδρου της VDL Groep, Edwin Willems, και του διευθυντή επιχειρηματικής μονάδας της VDL Automated Vehicles, Karel Smits. Τα αυτοματοποιημένα καθοδηγούμενα οχήματα αποτελούν ένα συνδυασμό της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας των Siemens και VDL, μέσω υποδομών όπως η παροχή ρεύματος, το δίκτυο και οι εικονικές προσομοιώσεις.
Στη Siemens συγκεκριμένα, αναμένεται πρώτα να «κατασκευάσουν» ολόκληρο το σύστημα σε ένα εικονικό περιβάλλον, ενώ στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσουν αυτόν τον «ψηφιακό δίδυμο» για να προσομοιώσουν τη διαδικασία logistics. Μάλιστα, το περιβάλλον αυτό διαθέτει τα πάντα, από κυκλοφορούντες πεζούς και σταθμούς φόρτισης, μέχρι προσομοιωμένες ταχύτητες οχημάτων για συγκεκριμένα επίπεδα απόδοσης.
Αντίστοιχα, η VDL που εδώ και χρόνια κατασκευάζει αυτοματοποιημένα καθοδηγούμενα οχήματα για λιμένες, παρμένει πιστή στο μοτίβο που ξεκίνησε από το 2017, να αναπτύσσει δηλαδή μικρότερα AGVs για βιομηχανικές επιχειρήσεις με «μικτή κυκλοφορία» στις εγκαταστάσεις τους, σε μια τάση που κερδίζει διαρκώς περισσότερους υποστηρικτές στα ευρωπαϊκά εδάφη.

Απαραίτητη εξέλιξη, λόγω της έλλειψης οδηγών και της ζόρικης αγοράς εργασίας

Με τη δεύτερη γενιά σε αυτοματοποιημένα καθοδηγούμενα οχήματα, η VDL και η Siemens θα προσφέρουν ακόμη καλύτερες λύσεις στις τρέχουσες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες, με τις σημαντικότερες από αυτές να είναι η έλλειψη οδηγών και η διαρκώς ζορισμένη αγορά εργασίας.
Με τα νέα δεδομένα, οι διαθέσιμοι οδηγοί μπορούν να αναλάβουν περισσότερες «εξερχόμενες» αποστολές, ενώ τα αυτοματοποιημένα οχήματα, με διαθεσιμότητα 95%, μπορούν να διεκπεραιώνουν διαδρομές μέσα στο χώρο. Το κύριο πλεονέκτημά τους είναι η μεγαλύτερη σταθερότητα και συνέχεια της διαδικασίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στα μεγάλα πλεονεκτήματα, η μείωση των εκπομπών ρύπων CO2 και των τραυματισμών

Ένας ακόμα στόχος που επιτυγχάνεται χάρη στις ηλεκτρικές μεταφορές είναι πως οι εταιρείες μπορούν να κάνουν πράξη τους ενεργειακούς τους στόχους, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα και μειώνοντας τις εκπομπές CO2. Συν τοις άλλοις, σύμφωνα με τις πιλοτικές μελέτες που έχουν λάβει χώρα, δεδομένη πρέπει να θεωρείται η μείωση σε τραυματισμούς και ζημιές.