Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Θέματα αγοράς

Τροχόσπιτα
Διεθνής Έκθεση Αυτοκινούμενων Τροχόσπιτων Ντίσελντορφ
Εξέλιξη εκ των έσω…
Διαβάστηκε από 11061 αναγνώστες
Πέραν των άνετων χώρων για τους επιβάτες, τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα του μέλλοντος είναι σε θέση να προσφέρουν και μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους…
Για μια ακόμη χρονιά, η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινούμενων -και μη- τροχόσπιτων του Ντίσελντορφ (25/08-02/09) συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς είναι η μεγαλύτερη και πληρέστερη εκδήλωση σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων. Ωστόσο, τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν, δεν αφορούσαν τόσο στην εξωτερική σχεδίαση των οχημάτων, όσο στη σημαντικά αναβαθμισμένη χωροταξική διαρρύθμιση και ποιότητα.
Για μια ακόμη χρονιά, η Έκθεση του Ντίσελντορφ συγκέντρωσε μια τεράστια γκάμα επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται στο χώρο των τροχόσπιτων, αλλά και της κατασκήνωσης και αναψυχής γενικότερα. Παράλληλα, πέραν των εταιρειών κατασκευής τροχόσπιτων (αυτοκινούμενων ή μη), οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις εξελίξεις αναφορικά με προϊόντα όπως η θέρμανση και η ψύξη, αλλά και τις πάσης φύσεως παροχές (γκαζιού, νερού, ηλεκτρική κ.ά.), που αφορούν σε ένα τροχόσπιτο. Στις εγκαταστάσεις του εκθεσιακού κέντρου του Ντίσελντορφ, συνολικής έκτασης 200.000 τ.μ., περισσότεροι από 567 εκθέτες από 22 χώρες είχαν την ευκαιρία να επιδείξουν τα νέα προϊόντα τους στους 165.000 επισκέπτες, που συνέρευσαν από 35 διαφορετικές χώρες (έναντι 164.000 για το 2005 και 171.400 για το 2006, αντίστοιχα). Σε ό,τι αφορά στα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν ως επί το πλείστον δεν εμφάνισαν σημαντικά διαφοροποιημένες σχεδιαστικές τάσεις, δεδομένου ότι το σύνολο των εταιρειών έσπευσε να παρουσιάσει τις νέες μορφές τους στην έκθεση του 2007, με αφορμή την τότε παρουσίαση των νέων επαγγελματικών οχημάτων (Fiat Ducato, Ford Transit, Mercedes-Benz Sprinter, Iveco Daily, VW Crafter κ.ά.), στα οποία και βασίζονται. Εν τούτοις παρατηρήθηκε μια στροφή στην "εξέλιξη εκ των έσω", καθώς οι κατασκευάστριες εταιρείες εστίασαν περισσότερο στην παρουσίαση νέων προτάσεων αναφορικά με τη χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού, καθώς και την αναβάθμιση του επιπέδου άνεσης και ασφάλειας, που προσφέρουν στους επιβάτες. Ουσιαστικά οι περισσότερες εταιρείες είναι πλέον σε θέση να προσφέρουν άρτια διαμερίσματα ακόμη και όχι τόσο μικρών διαστάσεων, με αυτόνομη δυνατότητα μετακίνησης.
Ένα από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν, ήταν το Buerstner Aero Van, που αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία την άνοιξη του 2008. Βασισμένο στο αμάξωμα του Mercedes-Benz Sprinter, το Aero Van διακρίνεται για τον ιδιαίτερα μικρό αεροδυναμικό του συντελεστή, που μεταξύ άλλων συμβάλει στη μείωση των παραγόμενων θορύβων κατά την κίνηση του οχήματος και στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου.
Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ήταν τα πλήρως διασκευασμένα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, όπως το συγκεκριμένο μοντέλο της γερμανικής Eura Mobil.
Πέραν των άνετων χώρων για τους επιβάτες, τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα του μέλλοντος είναι σε θέση να προσφέρουν και μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους…
Οι εταιρείες επέδειξαν πολλές και εντυπωσιακές νέες προτάσεις αναφορικά με τη χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού στα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα.
Το "παρών" στη Διεθνή Έκθεση του Ντίσελντορφ έδωσαν και διεθνείς κατασκευάστριες εταιρείες, όπως η Mercedes-Benz (με το Viano Marco Polo) και η VW (με το California Beach), επιδεικνύοντας τις προτάσεις τους στα οχήματα αναψυχής.
Οι εταιρείες επέδειξαν πολλές και εντυπωσιακές νέες προτάσεις αναφορικά με τη χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού στα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα.