Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Isuzu D-Max EV
Το diesel είναι «βασιλιάς» στην κατηγορία αλλά μήπως υπάρχουν και καλύτερες προτάσεις;
Πόσα χιλιόμετρα διανύουν κατά μέσο όρο τα «αγροτικά» σε έναν χρόνο;
Όφελος έως 40% στο ετήσιο κόστος καυσίμου από το νέο Ranger PHEV!
Τα ηλεκτρικά Pick-Ups θα έχουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις!
Όπως ήταν φυσικό, επί σειρά ετών το πετρέλαιο κίνησης (diesel) έχει κυριαρχήσει απόλυτα στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων για πολλούς και διάφορους λόγους που σχετίζονται με το χαμηλότερη τιμή λιανικής/ λίτρο έναντι της αμόλυβδης βενζίνης, της αυξημένης ροπής (και χαμηλότερης μέσης κατανάλωσης) έναντι των βενζινοκινητήρων κ.ο.κ.
Ειδικά δε στην κατηγορία των Pick-Ups, ακόμη και μέσα στο 2024, το 95,9% των νέων ταξινομήσεων αφορούσαν σε πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.
Ωστόσο, με την έλευση των πρώτων επιλογών στην κατηγορία με εναλλακτικούς τύπους ως προς την γραμμή μετάδοσης της κίνησης (υβριδικά Pick-Ups), είναι σαφές πως είναι σε θέση να προσφέρουν αντίστοιχες επιδόσεις σε ότι αφορά στην ισχύ του κινητήρα αλλά και τις μεταφορικές δυνατότητες (βάρος ωφέλιμου φορτίου & ρυμούλκησης), με μια ωστόσο σημαντική διαφορά!
Η μέση κατανάλωση και κατά συνέπεια το ετήσιο κόστος καυσίμου που απαιτούν, είναι σημαντικά μειωμένο!
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών, κατά βάση τα οχήματα της κατηγορίας των Pick-Ups καλούνται να διανύσουν αποστάσεις των 50km/ημέρα στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων. Προκειμένου να καλύψουμε ακόμη και πιο εξεζητημένες περιπτώσεις, θέσαμε ως δεδομένο το όριο των 100km/ημέρα, σε 5ήμερη βάση για 12 μήνες / έτος.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια χιλιομετρική κάλυψη της τάξης των 24.000km/έτος .
Με αυτό το δεδομένο και λαμβάνοντας υπόψη μας τις μέσες καταναλώσεις καυσίμου (για μεικτό κύκλο κίνησης), τις οποίες ανακοινώνουν με βάση το πρότυπο WLTP οι εισαγωγικές εταιρείες, στον πίνακα που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε πως η ετήσια δαπάνη σε καύσιμο για ένα πετρελαιοκίνητο Pick-Up ξεκινά από τα 2.841,6€ για την αντίστοιχη –V6- βενζινοκίνητη έκδοση του Ford Ranger (βλέπε Raptor), το ετήσιο κόστος καυσίμου ξεκινά από τα 5.690€!.
Έκδοση | Καύσιμο | Ισχύς (hp) | Ελάχιστη μέση κατανάλωση (lt./100km) | Καύσιμο για 24.000km (λτ.) | Ετήσιο κόστος καυσίμου (€) |
---|---|---|---|---|---|
Isuzu D-Max 1,8 | Πετρέλαιο | 163 | 8,0 | 1.920 | 2.842 |
KGM Musso Grand 2,2lt. | Πετρέλαιο | 202 | 8,4 | 2.016 | 2.984 |
Ford Ranger 3,0 V6 Ecoblue | Πετρέλαιο | 240 | 10,1 | 2.424 | 3.587 |
VW Amarok 3,0 TDI | Πετρέλαιο | 240 | 10,1 | 2.424 | 3.587 |
Toyota Hilux 2,8 | Πετρέλαιο | 204 | 10,7 | 2.568 | 3.801 |
Ford Ranger 3,0 V6 EcoBoost | Βενζίνη | 292 | 13,8 | 3.312 | 5.690 |
Ποιο είναι το κόστος ενός diesel Pick-Up σε σχέση με ένα PHEV;
Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση καυσίμου της νέας υβριδικής έκδοσης (PHEV: Plug-In Hybrid) του βενζινοκίνητου- Ford Ranger, επιδεικνύει μέση κατανάλωση από 3,1 – 3,5lt./100km, με την προϋπόθεση πως η μπαταρία των 11,8kWh συστήματος, διατηρείται φορτισμένη.
Με παραδοχή πως η μπαταρία του οχήματος θα φορτίζει 3 φορές ανά εβδομάδα με σύνολο 10kWh τη φορά (τιμή kWh: 0,3€), όπως μπορείτε να δείτε στον παρακάτω πίνακα, το ετήσιο κόστος καυσίμου του νέου Ford Ranger PHEV περιορίζεται στα 1.710€! (744lt βενζίνη Χ 1,71€/λτ= 1.278€ + 1.440kWh X 0,3€= 432€).
Αυτό συνεπάγεται πως σε σχέση με το πιο… ολιγαρκές σε καύσιμο πετρελαιοκίνητο Pick-Up, το νέο Ford Ranger PHEV προσφέρει έως και 39,8% μείωση στο ετήσιο κόστος καυσίμου (1.131€ διαφορά)!
Έκδοση | Καύσιμο | Ισχύς (hp) | Ελάχιστη μέση κατανάλωση (lt./100km) | Καύσιμο για 24.000km (λτ.) | Ετήσιο κόστος καυσίμου (€) |
---|---|---|---|---|---|
Ford Ranger 2,3 EcoBoost PHEV | PHEV: Βενζίνη / Ηλεκτρισμός | 281 | 3,1 | 744λτ. + 1.440kWh | 1.710 (1.278 + 432) |
Toyota Hilux 2,8 Hybrid 48V | mHEV: Πετρέλαιο | 204 | 10,0 | 2.400 | 3.552 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr