Νέα έκδοση Citroen Jumpy φέρνει εικόνες από το παρελθόν!
Νέες δοκιμές ασφάλειας στα Vans! Ποια μοντέλα θριάμβευσαν;
Transit Custom VS Jumpy: Μεσαία Vans με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο
Πρόκειται για ένα πληρέστατο Μεσαίο Van που καλύπτει απόλυτα τα αστικά logistics.
Σε δύο εκδόσεις αμαξώματος για έως 3 ευρωπαλέτες και φορτία έως 1,26t.!
Με κινητήρες πετρελαίου (έως 145hp) ή ηλεκτρικό με αυτονομία έως 470km στην πόλη.
Πληρέστατο σε στοιχεία εξοπλισμού για άνεση & ασφάλεια στα δρομολόγια.
Αυξάνοντας διαρκώς τις πωλήσεις τους αλλά και το μερίδιο αγοράς τους, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, τα Μεσαία Vans καλύπτουν με άνεση μια πληθώρα χρήσεων, ειδικά στις ενδοαστικές μεταφορικές πάσης φύσεως, έχοντας τη δυνατότητα να μεταφέρουν έως 3 ευρωπαλέτες & φορτία βάρους έως 1,5t. ενώ, την ίδια στιγμή διατηρούν μια αξιοσημείωτη ευελιξία, δεδομένου ότι το συνολικό μήκος του αμαξώματος τους δεν υπερβαίνει τα 5,5m.
Μια από τις πιο εμπορικές και αναγνωρίσιμες προτάσεις –και- της ελληνικής αγοράς είναι το Citroen Jumpy που πρόσφατα ανανεώθηκε πλήρως τόσο δομικά και ως προς τα συστήματα μετάδοσης της κίνησης του, όσο και σε θέματα ποιότητας κατασκευής, άνεσης, ασφάλειας & συνδεσιμότητας.
Τόσο οι συμβατικές όσο και οι συμβατικές εκδόσεις του νέου Jumpy είναι διαθέσιμες με δύο μήκη αμαξώματος με τον πίσω πρόβολο να είναι αυτός που μεταβάλει τις διαστάσεις του οχήματος δεδομένου ότι το μεταξόνιο διατηρείται σταθερό.
Την ίδια στιγμή το μέγιστο ύψος του δεν υπερβαίνει τα 2,0m, γεγονός που επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση του σε πάσης φύσεως στεγασμένους χώρους.
Ο χώρος φόρτωσης του έχει μήκος από 2,5 – 2,86m (έως 3,7 – 4,02m μέσω της καταπακτής κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού), πλάτος 1,63m (1,26m μεταξύ των θόλων) και ύψος 1,4m, επιτρέποντας τη μεταφορά έως 3 ευρωπαλετών και φορτίων με όγκο από 5,3 – 6,6κ.μ.
Αντίστοιχα, με το μεικτό βάρος του οχήματος να κυμαίνεται από τους 2,7 – 3,1t. (2,9 – 3,1t. για τις ηλεκτρικές εκδόσεις), είναι σε θέση να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο έως 1.260kg στις πετρελαιοκίνητες επιλογές και έως 925kg στις αμιγώς ηλεκτρικές, με τη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης να ορίζεται στους 2,3t. και 1,0t. αντίστοιχα
Μοντέλο | Citroen Jumpy L2 | Citroen Jumpy L3 |
---|---|---|
Μήκος αμαξώματος (mm) | 4.983 | 5.333 |
Πλάτος αμαξώματος (mm) | 1.920 | 1.920 |
Ύψος αμαξώματος (mm) | 1.900 | 1940 (e-Jumpy: 1.948) |
Μεταξόνιο (mm) | 3.275 | 3.275 |
Εμπρός πρόβολος (mm) | 904 | 904 |
Πίσω πρόβολος (mm) | 803 | 1.153 |
Μήκος χώρου φόρτωσης (mm) | 2.512 - 3.674 | 2.862 - 4.026 |
Πλάτος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.628 | 1.628 |
Πλάτος στους θόλους (mm) | 1.258 | 1.258 |
Ύψος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.397 | 1.397 |
Όγκος χώρου φόρτωσης (κ.μ.) | 5,3 - 5,8 | 6,1 - 6,6 |
Κατώφλι φόρτωσης (mm) | 544 | 600 |
Πλάτος πλευρικής πόρτας (mm) | 935 | 935 |
Ύψος πλευρικής πόρτας (mm) | 1.241 | 1.241 |
Πλάτος πίσω πόρτας (mm) | 1.282 | 1.282 |
Ύψος πίσω πόρτας (mm) | 1.220 | 1.220 |
Μεικτό βάρος (kg) | 2.656 - 2.734 (e-Jumpy: 2.867 - 3.053) | 3100 (e-Jumpy: 2.867 - 3.053) |
Απόβαρο (kg) | 1.731 - 1.799 (e-Jumpy: 1.942 - 2.127) | 1.840 - 1.855 (e-Jumpy: 1.942 - 2.127) |
Ωφέλιμο (kg) | 925 - 935 (e-Jumpy: 925) | 1.245 - 1.260 (e-Jumpy: 925) |
Ελκτική ικανότητα με φρένα (kg) | 2.000 - 2.300 (e-Jumpy: 1.000) | 2500 (e-Jumpy: 1.000) |
Ελκτική ικανότητα χωρίς φρένα (kg) | 750 | 750 |
Ως πετρελαιοκίνητο, το Citroen Jumpy έχει να επιδείξει δύο επιλογές ενός 2,0λιτρου HDI κινητήρα με απόδοση 120 ή 145 ίππων, που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχ. (120hp) ή αυτόματο 8 σχ. (145hp), επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση καυσίμου από 6,6 – 7,3lt./100km, αναλόγως της έκδοσης.
Αντίστοιχα το e-Jumpy εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 100kW (136hp) που συνδυάζεται με συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 50 kWh ή 75kWh.
Η μέγιστη αυτονομία που η εταιρεία ανακοινώνει για μεικτό κύκλο χρήσης κυμαίνεται από τα 224 – 350km ενώ, εντός της πόλης μπορεί να αυξηθεί στα 308 – 470km.
Για την φόρτιση των μπαταριών σε παροχές AC (11kW) απαιτούνται από 4 ώρες 50 λεπτά έως 7,5 ώρες (αναλόγως της μπαταρίας για το 0%-100%) ενώ σε ταχυφορτιστές, για το 5% - 80% η διαδικασία διαρκεί μόλις 38 λεπτά για τη μπαταρία των 50kWh και έως 45 λεπτά για την αντίστοιχη των 75kWh.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr