Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αφιέρωμα

Το κόστος συντήρησης των Pick-Up
Στα 0,016 ευρώ/χλμ. το κόστος του σέρβις
Διαβάστηκε από 37822 αναγνώστες
Μόλις στα 1,6 λεπτά του ευρώ/ χιλιόμετρο αποδεικνύεται πως ανέρχεται ο μέσος όρος του κόστους συντήρησης για όλα Pick-Up της ελληνικής αγοράς, αν λάβουμε υπόψη μας τα στοιχεία που το Auto Τρίτη Επαγγελματικά συνέλλεξε από τις ελληνικές αντιπροσωπείες. Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, αν και το συγκεκριμένο νούμερο μπορεί να αποτελέσει ένα καλό… μπούσουλα για τον υποψήφιο αγοραστή κάποιου ελαφρού ημιφορτηγού.
Πέραν της αρχικής τιμής αγοράς και φυσικά των προγραμμάτων χρηματοδότησης που μπορούν να αποτελέσουν ένα σημαντικό δέλεαρ, η διαδικασία επιλογής ενός επαγγελματικού οχήματος –οφείλει- να επηρεάζεται σημαντικά, τόσο από το κόστος χρήσης του (κατανάλωση καυσίμου, ασφάλιστρα κ.λπ.), όσο και από το κόστος συντήρησης του. Αν και το κόστος αγοράς και τη μέση κατανάλωση καυσίμου είναι αρκετά εύκολο να τα μάθει κανείς ρίχνοντας μια ματιά στις σελίδες του περιοδικού αυτού, τα πράγματα δυσκολεύουν σημαντικά όταν κανείς αποφασίσει να ψάξει πόσο θα του κοστίσουν τα σέρβις κάποιου εκ των οχημάτων που τον ενδιαφέρουν.
Για το λόγο αυτό, το Auto Τρίτη Επαγγελματικά επικοινώνησε με όλες τις ελληνικές αντιπροσωπείες που προσφέρουν οχήματα της κατηγορίας των Pick-Up στη χώρα μας και συγκέντρωσε στοιχεία που αφορούν στο κόστος, τόσο της εργασίας, όσο και των ανταλλακτικών, για ένα διάστημα χρήσης της τάξης των 100.000 χλμ. Στόχος μας ήταν να μπορέσουμε να σας παρουσιάσουμε πόσα χρήματα θα έχετε δαπανήσει μετά από έως και 7 έτη (ανάλογα με τις καλύψεις της κάθε εταιρείας), στις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης του ελαφρού ημιφορτηγού σας, σύμφωνα πάντα με τα όσα προβλέπει ο κατασκευαστής.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε πως στις σελίδες που ακολουθούν σας παρουσιάζουμε τα στοιχεία που μας απεστάλησαν από τις ελληνικές αντιπροσωπείες, βάσει των όσων προβλέπει ο κατασκευαστής για τις εργασίες συντήρησης του και είναι λογικό πως ενδεχόμενη σκληρή ή κακή χρήση ενός οχήματος είναι πιθανόν να επιβαρύνει σημαντικά ορισμένα μηχανικά του μέρη, με αποτέλεσμα τα παρακάτω νούμερα να μην ισχύουν. Παράλληλα, τόσο το κόστος των ανταλλακτικών, όσο και της εργασίας, μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή καθώς η εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να το πράξει. Επιπρόσθετα, τα στοιχεία που σας παρουσιάζουμε αποτελούν προτάσεις των κεντρικών εισαγωγέων και αντιπροσώπων και μπορούν κάλλιστα να διαφέρουν από τα κόστη που διαμορφώνονται στο επίσημο δίκτυο τους. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του κόστους της εργατοώρας που έχει άμεσο αντίκτυπο στο κόστος της εργασίας.
Σε κάθε περίπτωση, όπως θα έχετε την δυνατότητα να διαπιστώσετε με μια πιο προσεχτική ματιά στα στοιχεία που σας παρουσιάζουμε στις παρακάτω σελίδες, αρκετές ελληνικές αντιπροσωπείες δεν μας απέστειλαν αναλυτικά στοιχεία αναφορικά με το είδος των ανταλλακτικών και των αναλώσιμων (λιπαντικών κ.ά.) που αντικαθιστούν σε κάθε μια από τις προγραμματισμένες συντηρήσεις του οχήματος. Για τον λόγο αυτό και το περιοδικό μας αποφάσισε να παρουσιάσει στους αναγνώστες του τα στοιχεία, όσο πιο αναλυτικά γίνεται και ελπίζουμε πως σε κάθε περίπτωση, τόσο τα συμπεράσματα όσο και… η διάθεση για μια πιο προσωπική έρευνα είναι δικά σας.

 
 Το κόστος συντήρησης των Pick-Up
Το κόστος συντήρησης ανά χιλιόμετρο για κάθε μοντέλο
Dacia Logan Pick-Up
Fiat Strada
Ford Ranger
Mahindra Goa Pick-Up
Isuzu D-Max
Mazda BT-50
Mitsubishi L200
Nissan Navara
Nissan NP300
Toyota Hilux
VW Amarok