Ετοιμοπαράδοτα Mercedes-Benz Vans με Όφελος έως 11 χιλ. ευρώ+!
Ένα κορυφαίο Μεσαίο Van διασκευασμένο από τους ειδικούς στους ψυκτικούς θαλάμους!
Με μήκος 5,1 – 5,4m προσφέρει ψυκτικό θάλαμο με επιφάνεια έως 4,8τ.μ.!
Βασικές και αξιόπιστες λύσεις στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης
Ψυκτικός θάλαμος από τρισδιάστατο εκτυπωτή και ψυκτική μονάδα της Thermoking
Τη νέα γενιά του Mercedes-Benz Vito είχαμε την ευκαιρία να την γνωρίσουμε από κοντά τόσο σε επιβατική (υβριδική) έκδοση όσο και ως Van, τόσο με πετρελαιοκινητήρα όσο και ως αμιγώς ηλεκτρικό (eVito).
Από την πρώτη παρουσίαση της ανανεωμένης του μορφής, το Mercedes-Benz Vito έθεσε εκ νέου τα πρότυπα στην κατηγορία τόσο με την πληρότητα του εξοπλισμού του, ειδικά σε θέματα ασφάλειας, όσο και με την ποιότητα κατασκευής του και τις πολλαπλές αναβαθμίσεις εντός της καμπίνας που διευκολύνουν το έργο του οδηγού.
Διαθέσιμο σε τρία μήκη αμαξώματος, το νέο Μεσαίο Van της Mercedes-Benz Vans αποτελεί μια από τις πληρέστερες προτάσεις της αγοράς, σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς ενώ, είναι διαθέσιμο και ως ετοιμοπαράδοτο με μεγάλο Όφελος Τιμής. Παράλληλα, χάρη στη συνεργασία της ελληνικής αντιπροσωπείας με κορυφαίους διασκευαστές της ελληνικής αγοράς, προσφέρεται και σε εκδόσεις με ψυκτικό θάλαμο (με την υπογραφή της εταιρείας Stathis), που κυριολεκτικά κλέβουν την παράσταση με την αρτιότητα της κατασκευής τους.
Το νέο Mercedes-Benz Vito προσφέρεται με ψυκτικό θάλαμο της Stathis στις εκδόσεις με μεσαίο ή μακρύ αμάξωμα (Long & Extra Long), συνολικού μήκους της τάξης των 5,1 – 5,4m.
Στην πράξη το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης κυμαίνεται από τα 2,8 – 3,1m, το πλάτος του ορίζεται στα 1,7m και το ύψος στα 1,4m, με την απόσταση μεταξύ των θόλων να ανέρχεται στα 1,3m.
Παρά το τις εκτεταμένες επεμβάσεις που η εταιρεία Stathis έχει πραγματοποιήσει και τα πολλαπλές στρώσεις υλικών στο δάπεδο, την οροφή, τα τοιχώματα αλλά και τις πόρτες του χώρου φόρτωσης, το ωφέλιμο μήκος του ψυκτικού θαλάμου διατηρείται στα 2,4 – 2,6, το πλάτος στα 1,43m (1,2m μεταξύ των θόλων) και το ύψος στα 1,22m, με τη συνολική επιφάνεια του ψυκτικού θαλάμου να ορίζεται στα 4,38 – 4,76τ.μ., αναλόγως του μήκους του αμαξώματος. Αυτό φυσικά συνεπάγεται και μικρούς περιορισμούς στον –αρχικό- ωφέλιμο όγκο των 6,0 – 6,6κ.μ. των εν λόγω εκδόσεων.
Το όχημα που είχαμε στη διάθεση μας για τις ανάγκες της φωτογράφισης, έχει το μικρότερο δυνατό μεικτό βάρος των 2,8t. (έως 3,2t. αναλόγως της έκδοσης) ενώ χάρη στο εξωτερικό ψυκτικό μηχάνημα (56kg) και τις επενδύσεις στο εσωτερικό (145kg), το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο της εν λόγω έκδοσης ανέρχεται στ 766kg (από 739kg για τις αντίστοιχες εκδόσεις Extra Long).
Μοντέλο | Mercedes-Benz Vito Pro 110CDI Long RWD |
---|---|
Μήκος αμαξώματος (mm) | 5.140 (5.370) |
Πλάτος αμαξώματος (mm) | 2.060 |
Ύψος αμαξώματος (mm) | 1.915 (+300) |
Μεταξόνιο (mm) | 3.200 (3.430) |
Εμπρός πρόβολος (mm) | 895 |
Πίσω πρόβολος (mm) | 1.045 |
Κύκλος στροφής (m) | 11,8 (12,5) |
Μήκος χώρου φόρτωσης (mm) | 2.370 (2.590) |
Πλάτος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.430 |
Πλάτος - θόλοι (mm) | 1.210 |
Ύψος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.220 |
Όγκος (m3) | 6,0 (6,6) |
Πλάτος πλευρικής θύρας (mm) | 785 |
Ύψος πλευρικής θύρας (mm) | 1.210 |
Πλάτος πίσω θύρας (mm) | 1.260 |
Ύψος πίσω θύρας (mm) | 1.140 |
Επιφάνεια χώρου φόρτωσης (m2) | 4,38 (4,76) |
Μεικτό (kg) | 2.800 |
Απόβαρο (kg) | 2.034 |
Ωφέλιμο (kg) | 766 (739) |
Σελίδα 2 | Ψυκτικός θάλαμος από τρισδιάστατο εκτυπωτή και ψυκτική μονάδα της Thermoking |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr