ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Έρευνα: Οι κλάδοι των τροφίμων & ποτών «ψηφίζουν» ηλεκτροκίνηση!

7.774 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2025)
Έρευνα: Οι κλάδοι των τροφίμων & ποτών «ψηφίζουν» ηλεκτροκίνηση!

Πρόκειται για μια βιομηχανία που κινείται ταχύτερα προς τη βιώσιμη κινητικότητα.
Οι ζώνες των χαμηλών εκπομπών, αποτελούν το καλύτερο κίνητρο.
Υποδομές φόρτισης & μεγαλύτερης διαρκείας συμβάσεις, το «τυράκι» για σούπερ-μάρκετ κλπ.
Με καταληκτικό έτος για την ενεργειακή μετάβαση το 2030, το καλύτερο timing για αλλαγές (ίσως να) είναι τώρα.

Πρόκειται για μια βιομηχανία που κινείται ταχύτερα προς τη βιώσιμη κινητικότητα

Είτε μιλάμε για αρτοποιεία και για ζυθοποιεία είτε για εστιατόρια, ταβέρνες και σούπερ-μάρκετ, ένα πράγμα είναι βέβαιο: σε σύγκριση με τις υπόλοιπες επιχειρήσεις logistics, εκείνες που σχετίζονται με τη βιομηχανία των τροφίμων και των ποτών δείχνουν να κινούνται με μεγαλύτερο ζήλο προς τις πιο οικολογικές λύσεις της ενεργειακής μετάβασης.
Πράγμα αναμενόμενο φυσικά, εφόσον αναλογιστούμε ότι πολλές έρευνες ανά τον πλανήτη μέσα στα τελευταία χρόνια έχουν καταλήξει στη διαπίστωση πως αρκετοί πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν το κάτι παραπάνω, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πιο βιώσιμα προϊόντα.
Στο ίδιο πλαίσιο, λοιπόν, εντάσσονται και οι πρωτοβουλίες για την υιοθέτηση συστημάτων κίνησης πιο φιλικών προς το περιβάλλον, με την επισήμανση όμως πως μια τέτοια διαδικασία δεν είναι ούτε απλή, ούτε εύκολη.
Ο λόγος; Όπως έχει υπολογιστεί, στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ το 93% των εκπομπών ρύπων τους προέρχονται από δραστηριότητες που βρίσκονται εκτός του άμεσου ελέγχου τους, την ίδια ώρα που, σύμφωνα με άλλες μελέτες, το 19% των εκπομπών στη βιομηχανία των τροφίμων & των ποτών έχει τις ρίζες του στη διαδικασία των μεταφορών.
Κατά συνέπεια, η συνεργασία με επιχειρήσεις που έχουν πιο βιώσιμους στόλους είναι ένα προφανές σημείο εκκίνησης για να ξεκινήσουν οι όποιες αλλαγές.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>