Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Toyota παρουσίασε ένα πρωτότυπο φορτηγό με ηλεκτροκινητήρα και σύστημα κυψελών υδρογόνου (fuel-cells) για την αγορά των ΗΠΑ.

Ηλεκτροκίνησης συνέχεια στα φορτηγά

2.234 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2017)

Μπορεί η εταιρεία Tesla να έχει ανακοινώσει πως θα παρουσιάσει ένα ηλεκτροκίνητο νέο φορτηγό μέσα στον Σεπτέμβριο του 2017 ωστόσο και η Toyota παρουσίασε το δικό της «Project Portal».

Η Toyota παρουσίασε επίσημα ένα νέο πρωτότυπο φορτηγό με την ονομασία «Project Portal» που διαφοροποιείται από τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για τον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων δεδομένου ότι εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύστημα κινητήρων με «κυψέλες καυσίμου» (fuel cells) και ηλεκτροκινητήρα.
Ουσιαστικά, σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι το εν λόγω σύστημα fuel cells που έχει υιοθετηθεί από το πρωτότυπο φορτηγό «Project Portal» της Toyota αποτελείται από δύο συστοιχίες κυψελών υδρογόνου που προέρχονται από το μοντέλο Mirai της Toyota καθώς και με μια μπαταρία χωρητικότητας 12 kWh.
Την κίνηση του οχήματος αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 670 ίππων και ροπή 1.794 Nm.
Σε ότι αφορά στο όχημα, το Project Portal έχει μεικτό βάρος 36.287 κιλών και με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχει ανακοινώσει η Toyota, η μέγιστη αυτονομία του ανέρχεται στα 321 χλμ.
Μπορεί σε πρώτη φάση, η εν λόγω αυτονομία να φαντάζει εξαιρετικά περιορισμένη για ένα όχημα αυτής της κατηγορίας ωστόσο, σύμφωνα με τις δηλώσεις του, κ. Bob Carter, αντιπροέδρου της Toyota Motor North America: «… Στην Toyota θεωρούμε πως η τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου εμφανίζει εξαιρετική δυναμική στο να αποτελέσει την πηγή ενέργειας για την αυτοκίνηση στο προσεχές μέλλον. Στόχος μας είναι να ερευνήσουμε όλα τα οφέλη που θα προσφέρει στην κοινωνία η χρήση φορτηγών οχημάτων με μηδενικούς ρύπους στο προσεχές μέλλον».