Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Van
Mercedes-Benz Vito Van Long (υπερυψωμένη οροφή) 111 CDI
Πολύτιμος συνεργάτης
Διαβάστηκε από 3749 αναγνώστες
Το Vito αποτελεί την μικρότερη πρόταση της γερμανικής φίρμας στην κατηγορία των van.
Το Vito στην έκδοση με το μεσαίο σε μήκος αμάξωμα και την ψηλή οροφή διαθέτει "άνετο" χώρο φόρτωσης, ενώ ο κινητήρας των 109 ίππων είναι οικονομικός και προσφέρεται για την κάλυψη μακρινών αποστάσεων.
Το Vito αποτελεί την μικρότερη πρόταση της γερμανικής φίρμας στην κατηγορία των van, απευθυνόμενο στους επαγγελματίες που αναζητούν ένα κλειστού τύπου όχημα με σύγχρονη τεχνολογία, αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, πληθώρα στοιχείων εξοπλισμού και την εγγύηση του ονόματος της Mercedes-Benz. H γκάμα περιλαμβάνει τέσσερις τύπους αμαξωμάτων, το κοντό, το μακρύ με και χωρίς υπερυψωμένη οροφή και το πολύ μακρύ καθώς και πέντε μηχανικά σύνολα απόδοσης από 88 έως 218 ίππων. Εμείς οδηγήσαμε για περισσότερα από 1.000 χλμ. σε ένα "μικρό" οδοιπορικό που κάναμε από την Αθήνα μέχρι τη Βόνιτσα, την έκδοση 111 CDI με το μακρύ αμάξωμα και την υπερυψωμένη οροφή, διαδρομή η οποία περιλαμβάνει ανοιχτό δρόμο, στενά και επικίνδυνα σημεία (στην Κορίνθου - Πατρών), αλλά και κάθε... είδους στροφές μετά το Αντίρριο. Στην εθνική οδό το Vito είναι άνετο και αποπνέει ασφάλεια στον οδηγό, ο οποίος χάρη στην ψηλή θέση οδήγησης έχει πολύ καλή ορατότητα προς τα εμπρός, ενώ ακόμα και στην τελική του ταχύτητα το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα σταθερό. Εξίσου ασφαλές είναι και στις ορεινές "σφιχτές" διαδρομές, όπου τα όρια πρόσφυσης των τροχών είναι αυξημένα και σπανίως θα χρειαστεί η επέμβαση του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης. Παράλληλα, στα θετικά του γνωρίσματα συγκαταλέγονται το καλό σε αίσθηση τιμόνι και τα ανθεκτικά φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, απλοί πίσω) ύστερα από συνεχόμενη χρήση.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, αποτελεσματικότητα φρένων, αίσθηση τιμονιού, χώρος φόρτωσης
(-): Τράβηγμα κινητήρα στις χαμηλές στροφές, ψηλά τοποθετημένα χειριστήρια εξαερισμού
Οικονομικός κινητήρας με καλές επιδόσεις
Η έκδοση 111 CDI τροφοδοτείται από τον ντίζελ κινητήρα των 2,2 λτ. ονομαστικής απόδοσης 109 ίππων και 270 Nm ροπής. Η ισχύς του επαρκεί για να κινήσει με άνεση το αυτοκίνητο ακόμα και με φορτίο, αν και θα θέλαμε να υπάρχει καλύτερο τράβηγμα κάτω από τις 1.800 σ.α.λ. περίπου, κάτι που γίνεται αισθητό στις αστικές μετακινήσεις. Στο ταξίδι, ο οδηγός εκμεταλλευόμενος το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων με την πυκνή διάταξη και την απόδοση του κινητήρα ανάμεσα στις 2.000 έως τις 3.000 σ.α.λ. είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα και να πραγματοποιήσει προσπεράσεις με ασφάλεια. Παράλληλα ο παραγόμενος θόρυβος δεν ενοχλεί τους επιβάτες, ενώ η μέση κατανάλωση πετρελαίου είναι χαμηλή.
Ο χώρος φόρτωσης της έκδοσης Long με την υπερυψωμένη οροφή έχει όγκο 6,49 κ.μ., τα οποία είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα, ενώ το ωφέλιμο βάρος ορίζεται στα 980 κιλά (προαιρετικά 1.150 κιλά).

Η πλαϊνή συρόμενη πόρτα έχει μεγάλο άνοιγμα (985 χλστ. πλάτος), ενώ το σκαλοπάτι που υπάρχει και πίσω διευκολύνει την είσοδο και έξοδο από τον αποθηκευτικό χώρο.