ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ranger VS Hilux: Τα νέα –υβριδικά- Pick-Ups είναι εδώ!

1.073 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2025)
Ranger VS Hilux: Τα νέα –υβριδικά- Pick-Ups είναι εδώ!

Ranger VS Hilux: Τα νέα –υβριδικά- Pick-Ups είναι εδώ!

Η απόδοση του ήπια υβριδικού Toyota Hilux είναι σημαντικά υποδεέστερη της Plug-In Hybrid έκδοσης του Ford Ranger.

Η απόδοση του ήπια υβριδικού Toyota Hilux είναι σημαντικά υποδεέστερη της Plug-In Hybrid έκδοσης του Ford Ranger.

Προηγμένα συστήματα μετάδοσης της κίνησης και διαμόρφωσης της λειτουργίας του κινητήρα αναλόγως των συνθηκών (φορτίου & διαδρομής) που επικρατούν, είναι διαθέσιμες στον οδηγό σε αμφότερα τα Pick-Ups.

Προηγμένα συστήματα μετάδοσης της κίνησης και διαμόρφωσης της λειτουργίας του κινητήρα αναλόγως των συνθηκών (φορτίου & διαδρομής) που επικρατούν, είναι διαθέσιμες στον οδηγό σε αμφότερα τα Pick-Ups.

Το σύστημα Pro Power Onboard της Ford Pro, επιτρέπει στο Range PHEV να παράσχει ισχύ 2,3-6,9kW (10-16Amp) για την επαναφόρτιση μπαταριών ή την τροφοδοσία ηλεκτρικών εργαλείων.

Το σύστημα Pro Power Onboard της Ford Pro, επιτρέπει στο Range PHEV να παράσχει ισχύ 2,3-6,9kW (10-16Amp) για την επαναφόρτιση μπαταριών ή την τροφοδοσία ηλεκτρικών εργαλείων.

Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του υβριδικού Toyota Hilux ανέρχεται στα 1.045kg ενώ του υβριδικού Ford Ranger έως στα 800kg.

Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του υβριδικού Toyota Hilux ανέρχεται στα 1.045kg ενώ του υβριδικού Ford Ranger έως στα 800kg.

  • Ranger VS Hilux: Τα νέα –υβριδικά- Pick-Ups είναι εδώ!
  • Ranger VS Hilux: Τα νέα –υβριδικά- Pick-Ups είναι εδώ!
  • Η απόδοση του ήπια υβριδικού Toyota Hilux είναι σημαντικά υποδεέστερη της Plug-In Hybrid έκδοσης του Ford Ranger.
  • Προηγμένα συστήματα μετάδοσης της κίνησης και διαμόρφωσης της λειτουργίας του κινητήρα αναλόγως των συνθηκών (φορτίου & διαδρομής) που επικρατούν, είναι διαθέσιμες στον οδηγό σε αμφότερα τα Pick-Ups.
  • Το σύστημα Pro Power Onboard της Ford Pro, επιτρέπει στο Range PHEV να παράσχει ισχύ 2,3-6,9kW (10-16Amp) για την επαναφόρτιση μπαταριών ή την τροφοδοσία ηλεκτρικών εργαλείων.
  • Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του υβριδικού Toyota Hilux ανέρχεται στα 1.045kg ενώ του υβριδικού Ford Ranger έως στα 800kg.

Τι νέο φέρνουν τα νέα Pick-Ups με υβριδικό σύστημα κινητήρα;
Πετρελαιοκίνητο το Hilux Hybrid, βενζινοκίνητο το Range PHEV.
Με 279 άλογα το Plug-In Ranger, 204hp για το Hilux mHEV.
Σημαντικά πιο φθηνό το ήπια υβριδικό Toyota Hilux

Τι νέο φέρνουν τα νέα Pick-Ups με υβριδικό σύστημα κινητήρα;

Ας μην γελιόμαστε, στην σύγχρονη εποχή, οι θηριώδεις κινητήρες των Pick-Up μπορεί να προσφέρουν επιδόσεις (ελκτική ικανότητα κ.ά.) αλλά καταναλώνουν πολύ καύσιμο και εκπέμπουν σημαντικούς ρύπους.
 
Με την ραγδαία εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης μάλιστα, δεν είναι λίγες οι εταιρείες που έχουν ανακοινώσει πως σύντομα, θα προσφέρουν και στην ΕΕ αμιγώς ηλεκτρικά Pick-Ups! Μέχρι τότε όμως, δύο από τις σημαντικότερες εταιρείες στην αγορά των Pick-Up, οι Ford Pro & Toyota Professional, επέλεξαν να παρουσιάσουν υβριδικές εκδόσεις για τα νέα Ranger & Hilux, σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν την απόδοση τους, μειώνοντας παράλληλα τις απαιτήσεις σε καύσιμο ή / και εκμηδενίζοντας (στην περίπτωση του Ranger PHEV) τις εκπομπές ρύπων, αλλά και πάλι για περιορισμένης διάρκειας διαδρομές.
 

Πετρελαιοκίνητο το Hilux Hybrid, βενζινοκίνητο το Ranger PHEV

Οι δύο εταιρείες επέλεξαν δύο εντελώς διαφορετικούς δρόμους… ενίσχυσης των Pick-Ups τους.
 
Το Ford Ranger είναι μια έκδοση PHEV (Plug-In Hybid Electric Vehicle) και το σχετικό σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα (EcoBoost) 2,3λτ. και έναν ηλεκτροκινητήρα 75kW (102hp) σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων & μια μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 11,8kWh. Μέσω τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να θα κινείται κάνοντας χρήση του βενζινοκινητήρα, του ηλεκτροκινητήρα ή και των δύο με τη φόρτιση της μπαταρίας να διαρκεί έως 4 ώρες σε απλή παροχή ρεύματος. Την ίδια στιγμή, το Ranger PHEV μπορεί να κινηθεί πλήρως ηλεκτροκίνητα (χωρίς εκπομπές ρύπων) για έως και 50km.
 
Από την πλευρά της, η Toyota Professional έχει προσθέσει έναν ηλεκτρικό εναλλάκτη / κινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V στον πετρελαιοκινητήρα των 2,8λτ. Με βάση τα όσα αναφέρει η εταιρεία, το υβριδικό σύστημα αποδίδει ισχύ 16 αλόγων και έξτρα ροπή 65Nm αλλά στην πράξη, αυτό που αναλαμβάνει είναι να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου (έως και κατά 5%) και να προσφέρει καλύτερη απόκριση και ομαλότερη λειτουργία στις επιταχύνσεις / επιβραδύνσεις στο Hilux Hybrid 48V.
 

Με 279 άλογα το Plug-In Ranger, 204hp για το Hilux mHEV

Με βάση τα όσα ανακοινώνουν οι εταιρείες, το νέο Ranger PHEV υπερτερεί ξεκάθαρα σε απόδοση καθώς, το υβριδικό του σύστημα αποδίδει ισχύ 279hp και 690Nm ροπής, που είναι και η υψηλότερη στη γκάμα του μοντέλου!
 
Από την πλευρά του, το Hilux Hybrid 48V έχει μέγιστη απόδοση 204 (+16) άλογα & 500 (+65)Nm ροπής!
 

Συνέχεια του άρθρου >>>