Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Van
Opel Astra van 1,9 CDTI
“Το τερπνόν μετά του ωφελίμου”
Διαβάστηκε από 11961 αναγνώστες
Η σχεδίαση του αμαξώματος του Astra van παραπέμπει στη στέισον βάγκον επιβατική έκδοση, από την οποία άλλωστε προέρχεται.
Το νέο Opel Astra van συνδυάζει την υψηλή ποιότητα και ασφάλεια των αντίστοιχων επιβατικών εκδόσεων με τον αυξημένο σε μήκος χώρο φόρτωσης ωφέλιμου όγκου 1,58 κ.μ.
Η σχεδίαση του αμαξώματος του Astra van παραπέμπει στη στέισον βάγκον επιβατική έκδοση, από την οποία άλλωστε προέρχεται.
To νέο Astra van αποτελεί το συνεχιστή μιας πολύχρονης παράδοσης που έχει η Opel στα vanette, τα οποία διατηρούν στενούς δεσμούς με αντίστοιχα μικρομεσαία στέισον βάγκον αυτοκίνητα (από το Kadett). Έτσι, όπως και οι… πρόγονοί του, αντίστοιχα και το νέο Astra van είναι μία "τροποποιημένη" έκδοση του Astra SW, γεγονός το οποίο γίνεται άμεσα ορατό από τη σχεδίαση του αμαξώματος. Ωστόσο, τα πλευρικά παράθυρα από τη μεσαία κολόνα και πίσω έχουν αντικατασταθεί από μεταλλικές επιφάνειες, ενώ δεν υπάρχουν οι πλαϊνές πόρτες, κάτι που θα μπορούσε να είχε διατηρηθεί χάρη της πρακτικότητας. Αντιθέτως, στο εμπρός και πίσω τμήμα του Astra van δεν παρατηρούνται αλλαγές και χαρακτηρίζεται για την ελκυστική του εικόνα και τη στιβαρότητα που αποπνέει. Το νέο Astra van μεγάλωσε αρκετά σε διαστάσεις, αφού σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 227 χλστ., πλάτος κατά 44 χλστ. και ύψος κατά 25 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 92 χλστ. Επιπλέον, είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε πολλούς επιμέρους τομείς (ποιότητα, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση κ.ά.). Τέλος, όσον αφορά στα αμαξώματα, προσφέρεται μία μόνο έκδοση (θα ήταν επιθυμητό να υπήρχε μοντέλο με υπερυψωμένη οροφή), με έναν κινητήρα βενζίνης 1,4 λτ., απόδοσης 90 ίππων (από 13.720 ευρώ) και δύο πετρελαίου των 1,7 λτ. (από 17.320 ευρώ) και 1,9 λτ. (από 17.620 ευρώ), ισχύος 100 και 120 ίππων αντίστοιχα.
Σε σχέση με το προγενέστερο Astra van
•Είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις
•Διαθέτει καλύτερη ποιότητα κατασκευής
•Είναι πιο σταθερό στο δρόμο
•Έχει υψηλότερα επίπεδα παθητικής ασφάλειας
•Διαθέτει πιο ελκυστική σχεδίαση
ΣΥΝ
Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, αίσθηση του τιμονιού,αποτελεσματικότητα των φρένων, επιδόσεις, κατανάλωση, παθητική ασφάλεια
ΠΛΗΝ
¶νεση καθισμάτων, εργονομία χειριστηρίων κεντρικής κονσόλας,χώροι μικροαντικειμένων, ύψος χώρου φόρτωσης,απουσία πλευρικής πόρτας

 
 Opel Astra van 1,9 CDTI
Μέτρο σύγκρισης στην ποιότητα του εσωτερικού
Αυξημένο μήκος χώρου φόρτωσης με μέτρια πρακτικότητα
Υψηλή σταθερότητα και επιπρόσθετη ασφάλεια με το ESP
Πολιτισμένος και δυνατός κινητήρας 120 ίππων
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα