Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Pick-Up
Το νέο VW Amarok
Ένας «λύκος» για τη VW
Διαβάστηκε από 6047 αναγνώστες
Η VW έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του πολυαναμενόμενου νέου εκπρόσωπου της στην κατηγορία των Pick-Up, με την ονομασία "Amarok". Πρόκειται για την τελική μορφή του οχήματος, όπως θα λανσαριστεί στην ΕΕ μέσα στο δεύτερο 6μηνο του 2010.
Με μια ματιά
Εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση
Εσωτερικό εξαιρετικής ποιότητας και αίσθησης 
Ωφέλιμο φορτίο 1,15t
Κινητήρας 2 λίτρων, απόδοσης 163 ίππων
Κίνηση 4x2, καθώς και 4x4 (+ 4MOTION)
Στη Ευρώπη στα τέλη του 2010
Σχεδιαστικά το νέο VW Amarok δε διαφέρει και πολύ από τα πρωτότυπα οχήματα, που η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει παρουσιάσει κατά το πρόσφατο παρελθόν. Με συνολικό μήκος αμαξώματος που ανέρχεται στα 5,25 μέτρα, το νέο Amarok θα συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων σε διαστάσεις εκπροσώπων της κατηγορίας των Pick-Up, ενώ αντίστοιχες είναι και οι μεταφορικές του δυνατότητες, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Παράλληλα, η οδική συμπεριφορά του νέου VW Amarok, κάτω από όλες τις συνθήκες οδοστρώματος και φορτίου, θα ελέγχεται και από μια μεγάλη ποικιλία ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται τα ASR, ABS (με λειτουργία "Off Road"), ESP (με σύστημα "Hill Hold Assist") καθώς και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλείδωμα του πίσω διαφορικού. Φυσικά θα υπάρχει διαθέσιμο και σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων στα κιβώτια ταχυτήτων των τετρακίνητων εκδόσεων.
Με ωφέλιμο φορτίο 1,15t
Με ανώτατη απόσταση από το έδαφος που ορίζεται στα 525 χλστ, ο χώρος φόρτωσης των διπλοκάμπινων εκδόσεων του Amarok έχει μήκος 1.555 χλστ. και πλάτος 1.620 χλστ., ενώ το ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων ορίζεται στα 1.222 χλστ., γεγονός που επιτρέπει την τοποθέτηση ευρωπαλετών χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Παράλληλα, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που το Amarok θα μπορεί να υποστηρίξει ανέρχεται στους 1,15t. (βάρος συρμού 2,8t.).
Απαράμιλλη ποιότητα!
Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση τόσο του εξωτερικού όσο και της καμπίνας των επιβατών, το Amarok υιοθετεί πολλά από τα βασικά χαρακτηριστικά της φιλοσοφίας της γερμανικής εταιρείας, όπως αυτή αποτυπώνεται και στους υπολοίπους εκπροσώπους της. Η εξαιρετική ποιότητα των υλικών καθώς και το αντίστοιχο επίπεδο της συναρμολόγησής τους, σε συνδυασμό με τον πλούσιο εξοπλισμό ακόμα και των βασικών εκδόσεων BaseLine, αναμένονται να εντυπωσιάσουν τον ιδιοκτήτη του.
"Διττός" χαρακτήρας κίνησης
Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες είναι και οι επιλογές σε ό,τι αφορά στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης που θα προσφέρει η VW. Οι βασικές εκδόσεις του Amarok θα προσφέρονται με μετάδοση της κίνησης 4x2, ενώ θα υπάρχουν και δύο διαφορετικά συστήματα 4κίνησης. Οι εκδόσεις με το κόκκινο "4" δίπλα στο λογότυπο του Amarok θα εφοδιάζονται με το γνωστό σύστημα "4MOTION" της VW, το οποίο αφορά σε ένα σύστημα τετρακίνησης που ελέγχεται από τον οδηγό, μέσω ενός ειδικού διακόπτη στο ταμπλό. Αντίστοιχα, οι εκδόσεις με το μαύρο "4" θα εφοδιάζονται με ένα σύστημα μόνιμης 4κίνησης με διαχωρισμό 40/60 στον εμπρόσθιο και οπίσθιο άξονα του οχήματος αντίστοιχα. Φυσικά το ποσοστό μετάδοσης της κίνησης μεταξύ των αξόνων θα μεταβάλλεται αυτόματα όταν διαπιστωθεί ανάγκη.
Με 2λιτρο κινητήρα 163 ίππων
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, το VW Amarok, το οποίο αρχικά θα λανσαριστεί σε διπλοκάμπινες εκδόσεις, ενώ από το 1ο μισό του 2011 θα διατίθενται και οι μονοκάμπινες εκδόσεις, θα εφοδιάζεται με έναν οικονομικό -σε κατανάλωση καυσίμου- κινητήρα TDI χωρητικότητας 2,0 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει ισχύ 163 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Στα μέσα του 2010 θα παρουσιαστούν και εκδόσεις του Amarok με ένα μικρότερης χωρητικότητας πετρελαιοκινητήρα, ισχύος 122 ίππων και ροπής 230 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. Ο εν λόγω κινητήρας θα εφοδιάζεται με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, ενώ ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα κινητήρας φέρει τεχνολογία "bi-turbo".