Στην πρωτεύουσα τα πρώτα 8 αρθρωτά λεωφορεία CNG!
- Επενδύσεις 1 δις(!) ευρώ μέσα σε μία 4ετία
- Νέο λογότυπο, νέo eDaily & πρεμιέρα για το S-eWay
- Νέα σχεδίαση εντός & εκτός της καμπίνας σε όλα τα μοντέλα
- Οθόνες συνολικής έκτασης 29(!) ιντσών στο S-eWay
Από το 2019 έως και σήμερα, η Iveco προχώρησε στη μεγαλύτερη επένδυση των 48 ετών ιστορίας της, δαπανώντας περίπου 1 δις ευρώ για την πλήρη ανανέωση των επαγγελματικών της οχημάτων σε όλες τις κατηγορίες, την αναβάθμιση των 6 γραμμών παραγωγής και των 7 κέντρων Έρευνας & Εξέλιξης που διατηρεί σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς και τη δημιουργία μιας αποκλειστικής γραμμής παραγωγής για τα ηλεκτρικά φορτηγά της (Ulm, Γερμανία).
Με βασικούς πυλώνες την Επιχειρησιακή Παραγωγικότητα & την Βιωσιμότητα των επιχειρήσεων των πελατών της, σε συνδυασμό με την εμπειρία που απολαμβάνει ο οδηγός εντός των οχημάτων της αλλά και την εξέλιξη της συνδεσιμότητας των τελευταίων, φιλοδοξεί να αποσπάσει την πρωτοκαθεδρία στις εξελίξεις, ειδικά σε ότι αφορά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης για τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα.
To πλήρως ανανεωμένο eDaily (με μεικτό 3,5-7,2t.) εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 190hp & μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας 148kWh που του διασφαλίζουν αυτονομία έως και 400km ενώ την ίδια στιγμή, θα προσφέρει παροχή ενέργειας έως και 50kW για βοηθητικές χρήσης (ePTO). Αντίστοιχα, το νέο S-eWay είναι το 1ο αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό της και θα προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως και 500km ενώ, για τη φόρτιση των μπαταριών του θα απαιτείται μόλις 1,5 ώρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Εκτός από τις σχεδιαστικές τροποποιήσεις του αμαξώματος και –κυρίως- του εσωτερικού σε όλους τους εκπροσώπους της, η Iveco έχει εξελίξει ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον για τον οδηγό που περιλαμβάνει οθόνες συνολικής έκταση έως και 29(!) ιντσών (στην περίπτωση του S-eWay). Παράλληλα, τους έχει προικίσει με μια σειρά προηγμένων συστημάτων ADAS που τους φέρνει στο «Επίπεδο 2» ως προς τη δυνατότητα αυτόνομης κίνησης.
Το πρόγραμμα «GATE» (Green & Advanced Transport Ecosystem) ξεκίνησε τον Ιούλιο (2023) και σταδιακά θα επεκταθεί σε διάφορες χώρες της ΕΕ προσφέροντας ένα νέο… οικοσύστημα υπηρεσιών που αφορούν στους τρόπους απόκτησης (& μίσθωσης) και χρήσης ηλεκτροκίνητων επαγγελματικών οχημάτων, όλων των τύπων, από τους πελάτες της, με ένα προσυμφωνημένο μηνιαίο κόστος και προνομιακές καλύψεις.
Ας δούμε μαζί τα όσα μας αποκάλυψε η εταιρεία πρόσφατα στην Βαρκελώνη…
Σελίδα 2 | Νέο Daily με νέο εσωτερικό και προηγμένα συστήματα ADAS |
Σελίδα 3 | Νέο Eurocargo με εντυπωσιακά βελτιωμένη αποδοτικότητα |
Σελίδα 4 | Νέα S-Way, T-Way & X-Way με νέο κινητήρα «ναυαρχίδα» τον xCursor 13 έως και 580hp |
Σελίδα 5 | Νέα eDaily & S-eWay καθώς μια νέα «πύλη» (GATE) στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr