Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
NEO Ford Transit Courier VS Renault Express

Νέο Ford Transit Courier VS Renault Express. Συγκρίνουμε δύο από τα πιο ενδιαφέροντα Μικρά Vans της ελληνικής αγοράς.

Νέο Ford Transit Courier VS Renault Express. Συγκρίνουμε δύο από τα πιο ενδιαφέροντα Μικρά Vans της ελληνικής αγοράς.

  • NEO Ford Transit Courier VS Renault Express
  • Νέο Ford Transit Courier VS Renault Express. Συγκρίνουμε δύο από τα πιο ενδιαφέροντα Μικρά Vans της ελληνικής αγοράς.

NEO Ford Transit Courier VS Renault Express

62.428 Επισκέψεις στο άρθρο

- Μικρά Vans με μήκος κάτω από 4,4m (με ομοιότητες & διαφορές)
- Με ωφέλιμο όγκο έως 3,6κ.μ. το Express, με ωφέλιμο βάρος έως 854kg το Transit Courier
- Ως 125 άλογα (βενζίνη ή diesel) το Ford, έως 95hp (μόνο diesel) το Renault
- Κατά 2.000 ευρώ πιο φθηνή η πρόταση της Ford Pro

Μικρά Vans με μήκος κάτω από 4,4m (με ομοιότητες & διαφορές)

Η κατηγορία των Μικρών Vans προσφέρει εκπροσώπους με δύο μήκη αμαξώματος (από 3,96m, βλέπε Fiat Fiorino μέχρι 5,14m, βλέπε Maxus eDeliver 3). Δυο μοντέλα με κοντό μεταξόνιο και μήκος κάτω από 4,4m, το νέο Ford Transit Courier & το Renault Express, εντυπωσιάζουν με την ευελιξία τους (κύκλος στροφής από 10,7m!) χωρίς ωστόσο να είναι… φειδωλά σε μεταφορικές δυνατότητες.
 

Με ωφέλιμο όγκο έως 3,6κ.μ. το Express, με ωφέλιμο βάρος έως 854kg το Transit Courier

Παρά το σχετικά αντίστοιχο μήκος αμαξώματος, το στενότερο και κοντύτερο Renault Express (αλλά με μακρύτερο μεταξόνιο), προσφέρει ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από 3,3 – 3,9κ.μ., έναντι μόλις 2,9κ.μ. για τη νέα γενιά του Ford Transit Courier. Ωστόσο, ο εκπρόσωπος της Ford Pro αν και οριακά βαρύτερος (έως 2,13t.) προσφέρει ωφέλιμο φορτίο έως και 852kg (έναντι 701kg για το Express Van).
 


Νέο Ford Transit Courier VS Renault Express. Συγκρίνουμε δύο από τα πιο ενδιαφέροντα Μικρά Vans της ελληνικής αγοράς.

Νέο Ford Transit Courier VS Renault Express. Συγκρίνουμε δύο από τα πιο ενδιαφέροντα Μικρά Vans της ελληνικής αγοράς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Ως 125 άλογα (βενζίνη ή diesel) το Ford, έως 95hp (μόνο diesel) το Renault

Σε πρώτη φάση, το νέο Transit Courier είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με κινητήρα βενζίνης (1,0λτ. 125hp) ή πετρελαίου (1,0λτ. 100hp) με μέση κατανάλωση από 6,6lt/100km & από 5,3lt./100km αντίστοιχα.
 
Αντίθετα, ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας των 75 ή 95hp του Renault Express προσφέρει μέση κατανάλωση από 4,4λτ./100km, πάντα σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
 

Κατά 2.000 ευρώ πιο φθηνή η πρόταση της Ford Pro

Με πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης καθώς και μια πληθώρα νέων ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας & συνδεσιμότητας, το νέο Ford Transit Courier προσφέρεται με κόστος αγοράς από 22.579 ευρώ (Λ.Τ.Μ.Φ.), δηλαδή από 17.610 ευρώ αν δεν συνυπολογιστεί ο Φ.Π.Α. ενώ, την ίδια στιγμή, το Renault Express, μια από τις μέχρι πρότινος πιο προσιτές προτάσεις της κατηγορίας, τιμάται από τα 19.960 ευρώ (Λ.Τ.Π.Φ.).
 
Ας δούμε μαζί που υπερέχει και που υστερεί κάθε ένας από τους δύο αυτούς –άκρως σημαντικούς- εκπροσώπους των Μικρών Vans…
 

Σελίδα 2Ευρύχωρες και πρακτικές καμπίνες με πολλαπλές αποθηκευτικές λύσεις
Σελίδα 3Μεγαλύτερος όγκος για το Express Van, υψηλότερο ωφέλιμο για το Transit Courier
Σελίδα 4Ισχυρότερο, σε εκδόσεις με βενζίνη ή diesel & σύντομα ηλεκτρικό το Transit Courier
Σελίδα 5To νέας γενιάς Ford Transit Courier δείχνει τον δρόμο ως προς την ασφάλεια