Leasing: 3 Μεσαία Vans με κόστος 4ετίας κάτω από 30 χιλ. ευρώ!
- Βελτιωμένο στα σημεία το νέο Trafic, διαθέσιμο μόνο σε diesel
- Μπορεί και καλύτερα σε ασφάλεια (Euro NCAP) σε ότι αφορά στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας
- Προσφέρει τον καλύτερο ωφέλιμο όγκο (λόγω & ψηλής οροφής) στα Μεσαία Van (8,9κ.μ.)
- Η έκδοση με τα 110 άλογα, κοστίζει 33.000 ευρώ σε Leasing (520 ευρώ/μήνα + 8.700 προκ/βολή)
Με 40 χρόνια… προϊστορίας (από το 1980), το Renault Trafic έχει να επιδείξει μια πολύ καλή εμπορική πορεία και στην Ελλάδα ενώ, η νέα γενιά του, που στην παρούσα φάση είναι και ετοιμοπαράδοτη, είναι σαφέστατα αναβαθμισμένη σχεδιαστικά, με εξαιρετικούς χώρους εντός της καμπίνας και πρακτικές λύσεις για τον οδηγό. Ωστόσο, εν αντιθέσει με την πλειοψηφία του ανταγωνισμού, το γαλλικό Μεσαίο Van προσφέρεται μόνο σε πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 110 – 150hp.
Ο βασικός εξοπλισμός του Trafic περιλαμβάνει στοιχεία όπως ESP, Extended Grip Traction Control, Hill Start Assist, ABS, AFU & EBV, οι απαιτήσεις αυξάνονται και με βάση τις πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP ως προς την ύπαρξη και απόδοση ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, ο εκπρόσωπος της Renault Pro+ απέσπασε την «Ασημένια» βαθμίδα αξιόλογησης (40%) την ίδια στιγμή που μοντέλα όπως το VW ID Buzz Cargo («Πλατινένιο» με 83%) ή το Mercedes-Benz Vito («Ασημένιο» με 48%) τα κατάφεραν πολύ καλύτερα.
Το Renault Trafic είναι στην παρούσα φάση ετοιμοπαράδοτο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Διαθέσιμο με δύο μήκη αμαξώματος & ισάριθμες επιλογές οροφής, το Trafic μπορεί να προσφέρει όγκο φόρτωσης με μήκος έως 4.150mm (L2H1) & όγκο έως 8,9m3 (L2H2), που είναι και οι καλύτερες επιδόσεις στα Μεσαία Vans. Αντίστοιχα, προσφέρει ωφέλιμο φορτίο από 1.000 – 1.251kg.
Μια γρήγορη ματιά στο διαδίκτυο, αναφέρει πως το νέο Renault Trafic μπορεί να αποκτηθεί στην έκδοση L1H1 με μίσθωμα 520 ευρώ/μήνα (προκ/βολή 8.669 ευρώ) για διάστημα 48 μηνών. Αυτό συνεπάγεται Συνολικό κόστος 33.000+ ευρώ ωστόσο, περίπου στα… ίδια λεφτά, μπορεί κανείς να αποκτήσει αρκετά πιο «παραδοσιακές» δυνάμεις της κατηγορίας όπως π.χ. τα VW Transporter & Mercedes-Benz Vito.
Σελίδα 2 | Χώροι για τα πάντα εντός της καμπίνας! |
Σελίδα 3 | Χώρος φόρτωσης με μήκος 4,15m & όγκο έως 8,9κ.μ. |
Σελίδα 4 | Ροπάτος και ελαστικός πετρελαιοκινητήρας |
Σελίδα 5 | Ευέλικτο, σταθερό και ουδέτερο ακόμη και στο όριο |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr