Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Van
Ποιότητα και απόδοση που... πάνε παντού!
Το δυναμικό Sprinter 4x4
Διαβάστηκε από 13204 αναγνώστες
Σε αντίθεση με το Vito 4x4, το Sprinter εφοδιάζεται με σύστημα κατΆ επιλογήν 4κίνησης που ωστόσο, φέρει τρία διαφορικά και ελέγχεται ηλεκτρονικά από την μονάδα 4ETS Electronic Traction System.
Όπως και το Vito 4x4 έτσι και το Sprinter 4x4 κάνει χρήση του συστήματος 4ETS προκειμένου να προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας σε εκτός δρόμου διαδρομές και οδοστρώματα με περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης. Ωστόσο, το εν λόγω μοντέλο εφοδιάζεται και με ορισμένα ακόμη στοιχεία που το καθιστούν ξεχωριστό στην κατηγορία του. Μεταξύ αυτών, αξίζει να αναφέρουμε ότι το σύστημα 4κίνησης ενεργοποιείται από τον οδηγό μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό. Σε αυτή την περίπτωση, η ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται κατά 40%, ενώ αντίστοιχη είναι η αύξηση της παρεχούσης από τον κινητήρα, ροπής, γεγονός που επιτρέπει στο Sprinter 4x4 να υπερβεί ακόμα και τις πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες.
Προηγμένη 4κίνηση με το πάτημα ενός κουμπιού
Παρά το γεγονός ότι το σύστημα 4κίνησης του Spinter βασίζεται στο 4ETS Electronic Traction System όπως και στην περίπτωση του Vito, η διαφορά μεταξύ των δύο μοντέλων εστιάζεται στο γεγονός ότι ο οδηγός είναι σε θέση να εμπλέξει την 4κίνηση του οχήματος μέσω ενός ειδικού διακόπτη στο ταμπλό. Προκειμένου να γίνει αυτό, το Sprinter πρέπει να είναι ακινητοποιημένο ή η ταχύτητα του να μην υπερβαίνει τα 10 χλμ./ώρα. Φυσικά, από τη στιγμή που ο οδηγός ενεργοποιήσει το σύστημα 4κίνησης, το 4ETS σε συνεργασία με όλες τις λειτουργίες του Adaptive ESP, αναλαμβάνουν να του προσφέρουν όλα τα εχέγγυα για να ξεπεράσει ακόμα και τις πιο αντίξοες καταστάσεις, ανεξάρτητα από το βάρος των εμπορευμάτων που μεταφέρει.
Παράλληλα, υπενθυμίζουμε πως το Sprinter 4x4 προσφέρεται και με σύστημα υποπολλαπλασιαμού των σχέσεων (κοντές σχέσεις).
Επιπρόσθετα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και την επενεργοποίηση του συστήματος ASR που αφορά στην αποφυγή «σπινιαρίσματος» των τροχών στην περίπτωση που κινείται π.χ. σε οδόστρωμα που περιλαμβάνει σημεία με χιόνι/πάγο αλλά και χώμα και το όχημα φέρει χιονο-αλυσίδες. Περιττεύει φυσικά να τονίσουμε πως ακόμα και όταν το ASR είναι απενεργοποιημένο, το ESP παραμένει ενεργό και προσφέρει στον οδηγό τις υπηρεσίες του.
Το σύστημα Adaptive ESP «ενορχηστρώνει» τις επιμέρους λειτουργίες μιας πλειάδας ηλεκτρονικών συστημάτων που διασφαλίζουν ένα κορυφαίο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας κάτω από όλες τις συνθήκες.
Κινητήρες με ισχύ έως και 190 ίππους
Δεδομένου του χαρακτήρα του αλλά και των χρήσεων για τις οποίες προορίζεται, το Sprinter 4x4 δεν θα μπορούσε παρά να προσφέρεται σε έναν τεράστιο αριθμό εκδόσεων (άνω των 80).
Αντίστοιχα πλούσιες είναι και οι επιλογές που αφορούν στη γκάμα των μηχανικών του συνόλων. Συγκεκριμένα, η νέα γενιά πετρελαιοκινητήρων που παρουσιάστηκαν το 2009, περιλαμβάνει δύο εκδόσεις του γνωστού 4κύλινδρου CDI κινητήρα των 2,15 λτ. που αποδίδει ισχύ 129 και 163 ίππων, με αντίστοιχη μέγιστη ροπή 305 και 360 Nm.
Επιπρόσθετα, είναι διαθέσιμος και ο V6 κινητήρας των 3,0 λτ. που έχει να επιδείξει ισχύ 190 ίππων και μέγιστη ροπή 440 Nm.
Όλοι οι παραπάνω κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5 και προαιρετικά των EEV, ενώ συνεργάζονται, είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με το άνετο αυτόματο κιβώτιο της Mercedes-Benz.
Συμπληρωματικά, αναφέρουμε πως οι εκδόσεις Sprinter 4x4 Crewbus προσφέρονται με δύο εκδόσεις του CDI κινητήρων 2,15 λτ. με ισχύ 109 και 150 ίππων αντίστοιχα με την ροπή τους να ορίζεται στα 280 ή 330 Nm.
Ανεξάρτητα από το βάρος που θα κληθεί να μεταφέ- ρει, την κατάσταση του οδοστρώματος και την κλίση του, το Sprinter 4x4 διατηρεί ένα υψηλό επίπεδο πρόσφυσης.
Εκδόσεις για όλες τις χρήσεις
Παρά το γεγονός ότι το Sprinter δεν έχει εξελιχθεί για χρήση σε αμιγώς εκτός δρόμου διαδρομές, εντούτοις οι εκδόσεις 4x4 μπορούν να ανταποκριθούν απόλυτα ακόμα και σε εξαιρετικά «δύσκολες» καταστάσεις. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 110 χλστ. στον εμπρόσθιο άξονα και κατά 80 χλστ. στον οπίσθιο. Η γωνία προσέγγισης ανέρχεται έως και στις 28 μοίρες (από 18 μοίρες στις συμβατικές εκδόσεις) και η γωνία διαφυγής στις 27 μοίρες αντίστοιχα (από 22 στις κανονικές εκδόσεις). Αντίστοιχα η γωνία ράμπας των 25 μοιρών (έναντι 17 στις κανονικές εκδόσεις) επιτρέπει στο Sprinter 4x4 να υπερβεί έντονες εδαφικές ανωμαλίες ενώ, ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα, το γερμανικό μοντέλο προσφέρει αυξημένη αναρριχητική ικανότητα κατά 20% σε σχέση με τις εκδόσεις 4x2. Τέλος τα Sprinter 4x4 μπορούν να βυθιστούν σε υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 610 χλστ. (500 χλστ. για τις 4x2 εκδόσεις). Δεδομένου ότι το Sprinter 4x4 εμφανίζει αυξημένο βάρος κατά 115-135 κιλά σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις 4x2, προκειμέ- νου να διατηρηθεί υψηλό το βάρος του ωφέλιμου φορτίου που είναι σε θέση να μεταφέρει προσφέρεται μόνο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t. ή 5t. Σε ό,τι αφορά στο μήκος του αμαξώματος οι εκδοχές του Sprinter 4x4 είναι τρεις, όπως αντίστοιχα είναι και οι επιλογές αναφορικά με το ύψος του χώρου φόρτωσης.

 
 ΑΠΟΣΤΟΛΗ στην Ιταλία για τα 4x4 Mercedes-Benz Vans
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Το στιβαρό Vito 4x4
Το δυναμικό Sprinter 4x4
Το ακατάβλητο Vario 4x4
Το επιβλητικό Viano 4Matic