Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Προς το παρόν, το πρωτότυπο «eTruck» της MAN Truck & Bus επιδεικνύει αυτονομία της τάξης των 200 χλμ.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτό πρωτότυπο φορτηγό των 18t., βασίζεται στο MAN TGS.

Οι συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου, εδράζονται κάτω από την καμπίνα, με αποτέλεσμα να μην επηρεάζεται η κατανομή των μαζών του οχήματος…

… ενώ μέσω του προγράμματος «CharIN», η MAN Truck & Bus φιλοδοξεί να προσφέρει τη δική της τεχνογνωσία στην εξέλιξη ενός κοινού προτύπου φόρτισης για τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα οχήματα όλων των τύπων.

Οι μηδενικές εκπομπές ρύπων και θορύβου του πρωτότυπου «eTruck», επιτρέπουν τη χρήση του σε αστικές διανομές όλων των τύπων, ακόμη και κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Οδηγός των εξελίξεων το πρωτότυπο «eTruck»

Το πρωτότυπο ηλεκτρικό φορτηγό της MAN Truck & Bus που προορίζεται για χρήση εντός του αστικού ιστού, που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη ΙΑΑ του 2016, φέρει την ονομασία «eTruck».
Αν και η MAN έχει ανακοινώσει πως ουσιαστικά προτίθεται να εξελίξει λύσεις που θα βασίζονται σε οχήματα όπως το MAN TGM, το πρωτότυπο «eTruck» βασίζεται σε μία έκδοση 4x2 BLS-TS του MAN TGS και το μεικτό βάρος του ανέρχεται στους 18t.
Για την κίνηση του, βασίζεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 250 kW (περίπου 340 ίπποι) ενώ αντίστοιχα, η μέγιστη αποδιδόμενη ροπή του ανέρχεται στα 2.700 Nm και είναι διαθέσιμη απευθείας στον πίσω άξονα, χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων.
Προκειμένου να διατηρούνται χαμηλά οι απαιτήσεις σε ενέργεια από τα επιμέρους τμήματα του «eTruck» όπως π.χ. το σύστημα διεύθυνσης, το air-condition κ.ο.κ., ελέγχονται από μια ειδική μονάδα διαχείρισης ενέργειας. Την ίδια στιγμή, ένα ειδικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας, είναι σε θέση να φορτίζει τις μπαταρίες του οχήματος καθοδόν, μετατρέποντας την κινητική ενέργεια του οχήματος σε ηλεκτρική κατά τις επιβραδύνσεις του.
Ειδικές ενδείξεις στο εσωτερικό του οχήματος, ενημερώνουν τον οδηγό αναφορικά με τα επίπεδα φόρτισης των συστοιχιών των μπαταριών ιόντων λιθίου (με χωρητικότητα 35,3 kWh έκαστη) που έχουν εξελιχθεί από τον Όμιλο Volkswagen και εδράζονται στον εμπρόσθιο άξονα, κάτω από την καμπίνα του οδηγού, εκεί δηλαδή όπου στις συμβατικές εκδόσεις οχημάτων, εδράζεται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.
Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε πως η MAN Truck & Bus έχει καταφέρει να διατηρήσει το συνολικό απόβαρο του οχήματος σε αντίστοιχα επίπεδα με αυτά των συμβατικών εκδόσεων με πετρελαιοκινητήρα του TGS.
Όπως είναι φυσικό, οι μπαταρίες του εν λόγω πρωτότυπο μπορούν να φορτίζονται κατά τη διάρκεια της νύκτας ενώ, επιπλέον ευκαιρίες για ταχεία φόρτιση τους υπάρχουν και κατά τη διάρκεια του δρομολογίου, π.χ. κατά τη διάρκεια φόρτωσης ή εκφόρτωσης του, σε έναν από τους σταθμούς της διαδρομής που ακολουθεί.
Σε κάθε περίπτωση, στην παρούσα φάση η εταιρεία ανακοινώνει πως η μέγιστη αυτονομία του πρωτότυπου «eTruck» ανέρχεται στα 200 χλμ . περίπου για μεικτό κύκλο κίνησης.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ