
Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία
Τρίτη, 29 Απριλίου 2025
Η νέα έκδοση βασίζεται στο μοντέλο LE BEV.
Ευελιξία & αποδοτικότητα, τα πλεονεκτήματα του νέου ηλεκτρικού σασί.
Ανακαλύψτε όλα τα νέα μοντέλα λεωφορείων όλων των τύπων (Mini-Buses, Αστικά, Υπεραστικά, Τουριστικά), τόσο συμβατικά όσο και ηλεκτροκίνητα.
Η νέα έκδοση βασίζεται στο μοντέλο LE BEV.
Ευελιξία & αποδοτικότητα, τα πλεονεκτήματα του νέου ηλεκτρικού σασί.
Μια πενταετία στην κορυφή, αμφότερα τα λεωφορεία.
Με μερίδιο αγοράς 37% το e-JEST.
Το ηλεκτροκίνητο λεωφορείο της Iveco απέσπασε το βραβείο «Busplaner Innovation Award».
Αξιολογήθηκαν 66 καινοτόμες λύσεις & σε 13 ξεχωριστές κατηγορίες.
Πρόκειται για το πρώτο τουριστικό λεωφορείο υδρογόνου στην Ευρώπη που κατέγραψε 2.500 χλμ. στο δρόμο.
Μεγάλο αβαντάζ η ταχύτητα ανεφοδιασμού του που πραγματοποιείται σε λιγότερο από 20 λεπτά.
Άνοδος 25% στην παγκόσμια παραγωγική δυναμικότητα σε TWh το 2023, αλλά το κόστος εξακολουθεί να είναι μεγάλο.
Με το… κιάλι αντικρίζει η «Γηραιά Ήπειρος» την Κίνα.
Οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών υποχωρούν κατά 10,4% στο 1ο 3μήνο.
Μερίδιο 11,3% και +66,4% στις πωλήσεις των ηλεκτρικών Vans!
Το βραβευμένο ηλεκτρικό λεωφορείο παρουσιάστηκε στην έκθεση «Mobility Move 2025».
Διαθέτει αρθρωτό σύστημα κίνησης, χάρη στο οποίο αναβαθμίζεται ο χώρος των επιβατών.
Το όχημα θα υποβληθεί σε μια τριετή δοκιμαστική περίοδο στους δρόμους της Αυστρίας.
Διαθέτει τεχνολογία αποθήκευσης υδρογόνου 700 bar για μεγαλύτερη αυτονομία.
Η δοκιμαστική διαδρομή του οχήματος πραγματοποιήθηκε στην πίστα Safety Park του Bolzano.
Όλες οι ενέργειες ενός οδηγού λεωφορείου πραγματοποιούνται από το ίδιο το e-ATAK.
Τι δικαιολογητικά πρέπει να προσκομίσετε στο ΚΤΕΟ;
Τι ισχύει για όλες τις ειδικές κατηγορίες επαγγελματικών οχημάτων;
Πρόκειται για μια υπηρεσία που εφαρμόζεται από την Volvo Bus Australia.
Με την λειτουργία «γεωφράκτη», τα όρια ταχύτητας του οχήματος προσαρμόζονται στα δεδομένα της περιοχής.
Το ηλεκτρικό IC12E προορίζεται για τα μεγάλα δρομολόγια.
Έχει μήκος άνω των 12 μ. και χωράει 59 επιβάτες συνολικά.
Παρέχεται ως δωρεάν επιλογή (για 3 ή 6 έτη) σε όλα τα νέα λεωφορεία της εταιρείας.
Απόλυτη διαφάνεια σχετικά με τα τρέχοντα δεδομένα λειτουργίας & την κατανάλωση του οχήματος.
Ζήτημα νευραλγικής σημασίας η ενίσχυση του «εγχώριου» παραγωγικού κλάδου.
Οι κρατικές επιδοτήσεις είναι ένα extra κίνητρο κόντρα στις «απειλητικές» διαθέσεις των ΗΠΑ/Κίνας.
Στο -18% οι πωλήσεις νέων ελαφρών επαγγελματικών όλων των τύπων!
Στο +50,4% οι πωλήσεις ηλεκτρικών, διπλασιασμός μεριδίου στο 12,4!
Τα δυο ηλεκτρικά λεωφορεία της Daimler Buses δοκιμάστηκαν στις πιο ακραίες θερμοκρασίες του Αρκτικού Κύκλου.
Διαχείριση ενέργειας, φόρτιση, σύστημα μετάδοσης κίνησης & πέδηση τα στοιχεία που αξιολογήθηκαν.
Σε συνεργασία με την WeRide, η γαλλική εταιρεία κάνει πράξη το μεγαλόπνοο εγχείρημά της.
Βαρκελώνη, Γαλλία & Ελβετία μεταξύ των σημείων που τεστάρουν τα όρια της αυτοματοποιημένης οδήγησης.
Κανόνας είναι πως η ανάπτυξη δεν πρέπει να έρχεται σε βάρος της λειτουργικότητας.
Η πρόκληση του AI: απαιτείται εκτεταμένη έρευνα μέχρι να εφαρμοστεί με ασφάλεια.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr