Την κίνηση των ξεχωριστών εκδόσεων «PerformanceLine» του MAN TGX αναλαμβάνει ο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας D3876 των 15,2λτ. που αποδίδει ισχύ 640 ίππων και μέγιστη ροπή 3.000 Nm. Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του είναι φυσικά τα τεράστια αποθέματα ροπής που προσφέρει από το φάσμα των 900 μόλις στροφών λειτουργίας και το ιδιαίτερα περιορισμένο βάρος του, γεγονός που συμβάλλει θετικά συνολικό απόβαρο του οχήματος.
Παράλληλα, το εν λόγω μηχανικό σύνολο συνεπικουρείται στην λειτουργία του από το υπερσύγχρονο κιβώτιο ταχυτήτων MAN TipMatic που ουσιαστικά αναβαθμίζει το έργο του οδηγού χάρη σε προηγμένες τεχνολογικές καινοτομίες.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε την «Active Driveline Damping» που διασφαλίζει την επιλογή της κατάλληλης σχέσης κατά την εκκίνηση σε έντονες κλίσεις, μειώνοντας στο ελάχιστο τους κραδασμούς, τις σημαντικά πιο γρήγορες εναλλαγές των σχέσεων κ.ο.κ. Επιπρόσθετα, ο αυτόματος «πιλότος» MAN EfficientCruise ενσωματώνει την λειτουργία EfficientRoll που επιτρέπει την ελεύθερη κίνηση του οχήματος χωρίς να εμπλέκεται σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (αυτόματα) προκειμένου να εξοικονομηθεί καύσιμο από τα 490 + 370 λτ. που εμπεριέχονται στις δύο δεξαμενές αλουμινίου του οχήματος (80λτ. η χωρητικότητα της δεξαμενής για το AdBlue).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr