Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στην πράξη

Επαγγελματίας Live
Επαγγελματίας με VW Touran Taxi
Διαβάστηκε από 3739 αναγνώστες
Με τον "ανταγωνισμό" στο επάγγελμά τους να κορυφώνεται (εν αναμονή εξελίξεων…), οι επαγγελματίες οδηγοί Ταξί στρέφονται όλο και περισσότερο σε πιο "πολυτελείς" και ταυτόχρονα πρακτικές λύσεις αυτοκινήτων.
Καλαίσθητο και ευχάριστο σχεδιαστικά, κερδίζει αρκετούς πόντους με την εμφάνισή του.
Τα τελευταία χρόνια λαμβάνει χώρα ένας γενικότερος εκσυγχρονισμός του στόλου των Ταξί, γεγονός στο οποίο συνετέλεσε τόσο η αύξηση των απαιτήσεων από τους πελάτες, όσο και ο εσωτερικός "ανταγωνισμός" μεταξύ των επαγγελματιών οδηγών Ταξί, έτσι ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις συγκεκριμένες απαιτήσεις. Έτσι, παράλληλα με την εμφάνιση των πρώτων υβριδικών Ταξί (κυρίως εντός της Αθήνας), παρατηρείται και μια γενικότερη αναβάθμιση στις επιλογές οχημάτων από την πλευρά των επαγγελματιών οδηγών Ταξί, η οποία έχει μόνο θετικά αποτελέσματα για όσους χρησιμοποιούν τα Ταξί ως βασικό μέσο μεταφοράς. Στις παρακάτω σελίδες σας παρουσιάζουμε ένα μοντέλο, το οποίο καταφέρνει να συνδυάζει εμφάνιση, πρακτικότητα και πολυτέλεια σε υψηλό βαθμό, χωρίς όμως να υστερεί σε οδική συμπεριφορά και σβελτάδα. Ο λόγος για το VW Touran Taxi.
Η γνώμη του ιδιοκτήτη
Ο κ. Νίκος Δημέας.
Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μας μίλησε ο ένας εκ των δύο ιδιοκτητών του, ο κ. Νίκος Δημέας, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη συνδρομή του στη διαδικασία της φωτογράφησης. "Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο από την πρώτη στιγμή με εξέπληξε ευχάριστα. Είναι μοντέλο του 2006 και πίσω από το τιμόνι του έχω διανύσει περί τα 306.000 απροβλημάτιστα -το τονίζω!- χιλιόμετρα. Διακρίνεται για τους τεράστιους χώρους τόσο στο εσωτερικό του, όπου φιλοξενεί με χαρακτηριστική άνεση 5 επιβάτες (οι 3 πίσω), όσο και στο χώρο των αποσκευών, ενώ ως αμέσως επόμενο πλεονέκτημά του θεωρώ την εξαιρετική ευελιξία που επιδεικνύει εντός πόλης. Σε αυτό βέβαια συνεισφέρει αρκετά και το πολύ εύχρηστο και βολικό για μένα DSG αυτόματο/ σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, με το οποίο εφοδιάζεται η συγκεκριμένη έκδοση. Επίσης, η εξωτερική του εμφάνιση αποτελεί ιδανικό δέλεαρ για τους υποψήφιους πελάτες, καθώς η σχεδίασή του είναι πιασιάρικη και ευχάριστη στο μάτι του μέσου ανθρώπου. Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και από τις επιδόσεις και από την κατανάλωση, την οποία ελέγχω αρκετά συχνά και δεν ξεπερνάει τα 9 λτ. / 100 χλμ., ακόμη και σε συνθήκες αφόρητου μποτιλιαρίσματος, ενώ κάτω από φυσιολογικές συνθήκες κυμαίνεται μεταξύ 6-7 λτ. / 100 χλμ. Πρόκειται για το 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 140 ίππων, ο οποίος κινεί το αυτοκίνητο με άνεση και φυσικά ασφάλεια".
Η εταιρεία: «Αθήνα 1 Intertaxi»
To "Aθήνα 1 Intertaxi" ιδρύθηκε το 1988 με έδρα την Αθήνα. Είναι η πρώτη εταιρεία Ταξί στην Αθήνα, η οποία συστάθηκε με βάση το νέο νομοθετικό πλαίσιο, που στοχεύει αφ’ ενός στην καλύτερη οργάνωση του μεταφορικού έργου των Ταξί και αφ’ ετέρου στη μετεξέλιξη των παραδοσιακών εταιρικών σχημάτων ράδιο Ταξί σε σύγχρονες, εμπορικές -πλέον- επιχειρήσεις. Αποτελεί μια ραγδαία αναπτυσσόμενη εταιρεία στο χώρο των επιβατικών μεταφορών, παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών και με στόχο τη μέγιστη ικανοποίηση των αναγκών του επιβάτη μέσω υπηρεσιών όπως:
• Ραντεβού από και προς αεροδρόμιο, λιμάνια (Πειραιά, Ραφήνας, Λαυρίου)
• Ασυνόδευτα (ειδικές τιμές σε μεγάλες ποσότητες)
• Διαδρομές με στάσεις και αναμονές
• Ειδικό τμήμα συνδρομητών σε λειτουργία
• Δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου
"Athens 1 Ιntertaxi ΣΥΝ.Π.Ε"
Ένωση Ιδιοκτητών Ασυρματοφόρων Επιβατικών Δημοσίας Χρήσεως Αθηνών
Π. Τσαλδάρη 11 - Καλλιθέα, Τ.Κ. 17676
Τηλ.: +30 210 92 12 800
Fax: +30 210 92 19 915
Γενικές Πληροφορίες: [email protected]
Διεύθυνση Πωλήσεων & Marketing: [email protected]
Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών: [email protected]
Τα υλικά του ταμπλό είναι πολύ καλής ποιότητας, ενώ εργονομία και πρακτικότητα αγγίζουν κορυφαία επίπεδα.

Ο χώρος των αποσκευών είναι γιγαντιαίων διαστάσεων!

Ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας αποδεικνύεται δυνατός σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, σε συνεργασία με το πολύ καλό κιβώτιο DSG.