Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Πώς η τεχνολογία θα κάνει πιο «πράσινα» τα φορτηγά!

7.315 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2024)
Πώς η τεχνολογία θα κάνει πιο «πράσινα» τα φορτηγά!

- Η Ε.Ε. θέτει ως στόχο την κλιματική ουδετερότητα
- Eλαστικά περιορισμένης αντίστασης κύλισης & ελαφρύτερα υλικά κατασκευής, μεταξύ των λύσεων που προκρίνονται
- Τα eTrailers δένουν (;) το γλυκό με πετρελαιοκίνητα και με ηλεκτροκίνητα φορτηγά
- Απαραίτητη ΚΑΙ η συνεργασία με τις κυβερνήσεις

Η Ε.Ε. θέτει ως στόχο την κλιματική ουδετερότητα

Με την Ευρωπαϊκή Ένωση να έχει υπολογίσει πως το 25 % από τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στα εδάφη των χωρών της προέρχεται από τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, ο στόχος για πιο «πράσινα» φορτηγά μοιάζει αναπόφευκτος. Πάνω σε αυτό το δεδομένο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έθεσε ως στόχο την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας μέχρι το 2050, μέσα από την υιοθέτηση μέτρων που αναγκάζουν τα μεγάλα φορτηγά και λεωφορεία να μειώσουν τις εκπομπές CO2 ως εξής:
- κατά 45 % στο διάστημα 2030-2034, 
- κατά 65 % για το 2025-2039 & 
- κατά 90 % από το 2040 και μετά.
 

Eλαστικά περιορισμένης αντίστασης κύλισης & ελαφρύτερα υλικά κατασκευής, μεταξύ των λύσεων που προκρίνονται

Με βάση αυτά τα δεδομένα λοιπόν, τα μέλη της Διεθνούς Ένωσης Οδικών Μεταφορών (IRU), μέσω του «Πράσινου Συμφώνου», αναδεικνύουν λύσεις που αφορούν στην αναβάθμιση τομέων όπως: τα ελαστικά περιορισμένης αντίστασης κύλισης, τα ελαφρύτερα υλικά κατασκευής (όπως π.χ. το αλουμίνιο) και ο ηλεκτρονικός / ηλεκτρολογικός εξοπλισμός (hardware/software), προκειμένου τα φορτηγά να καταστούν πιο φιλικά για το περιβάλλον και με λιγότερο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO = Total Cost of Ownership).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Τα eTrailers δένουν (;) το γλυκό με πετρελαιοκίνητα και με ηλεκτροκίνητα φορτηγά

Μιλώντας στο επίσημο site της IRU, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Trailer Dynamics, Michael W. Nimtsch, προήγαγε τα eTrailers ως κομμάτι τη λύσης. Τα ρυμουλκούμενα δηλαδή με δικό τους ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που μπορούν να συνδυαστούν είτε με πετρελαιοκίνητα είτε με ηλεκτρικά φορτηγά, δίχως να επηρεάζει ο κατασκευαστής.

Στην πρώτη περίπτωση, του συνδυασμού με ντιζελοκίνητο τράκτορα δηλαδή, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται κατά 40 % . Στη δεύτερη, όπου πλέον μιλάμε για ηλεκτρική μονάδα τράκτορα με μπαταρία, η αυτονομία αυξάνεται σε κάτι παραπάνω από 600 χλμ.   

Όπως τόνισε ο «ισχυρός άνδρας» της Trailer Dynamics: «Χρησιμοποιώντας το eTrailer μας, η εμβέλεια αυτών των συνδυασμών οχημάτων χωρίς εκπομπές ρύπων διπλασιάζεται τουλάχιστον. Η τεχνολογία μας eTrailer είναι επομένως μια εύκολη στην εφαρμογή και ιδιαίτερα οικονομική λύση, καθώς αποφεύγεται η ανανέωση ολόκληρων στόλων».
 

Απαραίτητη ΚΑΙ η συνεργασία με τις κυβερνήσεις

Βεβαίως, ο Michael W. Nimtsch επισημαίνει πως τα κράτη και οι κυβερνήσεις δεν είναι άμοιρες ευθυνών στις πρωτοβουλίες για ένα πιο «πράσινο» μάλλον, υποστηρίζοντας ότι: «Προσπαθούμε να επιτύχουμε την πλήρη απεξάρτηση των βαρέων εμπορευματικών μεταφορών από τον άνθρακα. Κατά συνέπεια, αναμένουμε μια ολοκληρωμένη και στρατηγική κυβερνητική προσέγγιση σε εθνικό και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η νομοθεσία θα πρέπει να είναι κατάλληλη για κάθε φάση, λαμβάνοντας υπόψη τις νέες εξελίξεις και πραγματικότητες».