Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Φόρτηγα
Αυλαία για τα υβριδικά φορτηγά
Προηγμένα μηχανικά μέρη
Διαβάστηκε από 4572 αναγνώστες
Tο Volvo FE Hybrid εφοδιάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα D7F που αποδίδει ισχύ 300 ή 340 ίππων και αντίστοιχη ροπή 1.160 ή 1.300 Nm. Πέραν όμως του 6κύλινδρου αυτού κινητήρα των 7,2 λτ. που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro5 (κάνοντας χρήση της τεχνολογίας SCR), για την κίνηση του επιστρατεύεται και ένας ηλεκτροκινητήρας με σύστημα Start/Stop που αποδίδει ισχύ 163 ίππων (120kW) και 400 Nm ροπής. Τέλος, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου του οχήματος είναι χωρητικότητας 120kW με μέγιστη απόδοση 5kW.
Η νέα υβριδική έκδοση του Volvo FE που καλύπτει –όπως είναι φυσικό- τις προδιαγραφές του κοινοτικού προτύπου Euro5 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του.
1. Όταν το όχημα ξεκινά, η παροχή ισχύος γίνεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα (Ε/G). Το κιβώτιο I-Shift και η μονάδα ελέγχου της μετάδοσης της κίνησης PMU (Powertrain Management Unit) αναλαμβάνουν αυτόματα την εναλλαγή των σχέσεων στο κιβώτιο καθώς και τη φόρτιση του κινητήρα ή την ενδεχόμενη εμπλοκή του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
2. Όταν το όχημα επιβραδύνει, ο ηλεκτροκινητήρας (E/G) λειτουργεί ως γεννήτρια και τροφοδοτεί με ενέργεια τις μπαταρίες (Β), ουσιαστικά μετατρέποντας την κινητική ενέργεια που δέχεται μέσω του συστήματος μετάδοσης, σε ηλεκτρική.
Αυτός είναι και ο λόγος που το συγκεκριμένο παράλληλο σύστημα κινητήρων λειτουργεί ιδανικά σε συνθήκες χρήσης, όπως είναι οι αστικές διανομές και η αποκομιδή απορριμμάτων, όπου η μέση ταχύτητα κίνησης του οχήματος δεν υπερβαίνει συχνά τα 30 χλμ./ώρα και υπάρχουν συχνές επιβραδύνσεις.
3. Σε υψηλότερες ταχύτητες κίνησης, ο πετρελαιοκινητήρας (D) ενεργοποιείται αυτόματα και οι δύο κινητήρες λειτουργούν παράλληλα.
Η υβριδική έκδοση του Volvo FE θα κυκλοφορήσει αρχικά σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, ωστόσο, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Volvo Trucks στην Ευρώπη, Claes Nilsson, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τους πελάτες της σουηδικής εταιρείας και δεν αποκλείεται η παραγωγή του να αυξηθεί μελλοντικά.
Η χρήση του Volvo FE Hybrid σε τομείς όπως είναι οι αστικές διανομές ή η αποκομιδή απορριμμάτων, είναι ιδανική καθώς το παράλληλο σύστημα κινητήρων του προσφέρει τα μέγιστα οφέλη, όταν το όχημα κινείται σε δρομολόγια με συχνές στάσεις και χαμηλές μέσες ταχύτητες.
Στην καμπύλη (1) αποτυπώνεται η απόδοση ροπής του ηλεκτροκινητήρα του Volvo FE Hybrid σε συνάρτηση με τις στροφές λειτουργίας του, στην καμπύλη (2) η αποδιδόμενη ροπή του πετρελαιοκινητήρα και στην καμπύλη (3) η συνδυασμένη απόδοση ροπής του συστήματος.
Το παράλληλο υβριδικό σύστημα κινητήρων του Volvo FE Hybrid απαρτίζεται από τον πετρελαιοκινητήρα (D), τον ηλεκτροκινητήρα και μετατροπέα ενέργειας (E/G), το κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift (I), την κεντρική μονάδα ελέγχου του συστήματος μετάδοσης (PMU) και τις μπαταρίες ιόντων λιθίου (B).

 
 To νέο Volvo FE Hybrid
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Προηγμένα μηχανικά μέρη