Μέσα στο καλοκαίρι του 2015, η Mercedes-Benz Trucks παρουσίασε τη νέα γενιά του πετρελαιοκινητήρα OM 471 για το Actros, ένα μηχανικό σύνολο που σε σχέση με τον προκάτοχο του εμφάνιζε μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 3% περίπου. Πλέον, χάρη σε στοχευμένες επεμβάσεις στη γραμμή μετάδοσης της κίνησης του εν λόγω κινητήρα, επιτυγχάνεται περαιτέρω μείωση στην κατανάλωση, έως και κατά 6,5%. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του πίσω άξονα όπου, μια ειδική βαλβίδα που ελέγχει την ροή του λιπαντικού σε αυτόν, επιφέρει μείωση της κατανάλωσης κατά 0,5%. Με βάση όλα τα παραπάνω, τα νέα Actros με τον κινητήρα ΟΜ 471, αν υπολογίσουμε μια χρήση της τάξης των 130.000χλμ. σε ετήσια βάση, με μέση κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 28,5λτ./100χλμ., επιτυγχάνουν την εξοικονόμηση έως και 2.200 λτ. σε ετήσια βάση, ή 6t. C02 λιγότερο! Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειώσουμε πως αλλαγές έχουν υπάρξει και στο σύστημα τροφοδοσίας «X-Pulse» με αποτέλεσμα η μέγιστη πίεση να έχει ανέλθει από τα 2.100 στα 2.700 bar. Εκτός από τις αλλαγές που έχει δεχθεί το κιβώτιο ταχυτήτων Powershift 3 σε ότι αφορά στα μηχανικά του μέρη, βελτιώσεις και τροποποιήσεις έχουν γίνει και στο σύστημα επανακυκλοφορίας των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (EGR: Exhaust Gas Recirculation) ενώ νέος είναι και ο υπερσυμπιεστής, τον οποίο έχει εξελίξει η Mercedes-Benz. Αρκετές –σχετικές- αλλαγές έχουν γίνει και στον μεγαλύτερο σε χωρητικότητα (15,6λτ.), 6κύλινδρο OM 473 που μεταξύ άλλων έχουν επιφέρει π.χ. αύξηση της πίεσης για το σύστημα τροφοδοσίας «X-Pulse» στα 2.700 bar. Συνολικά, οι επενδύσεις που έχουν δεχθεί τα μηχανικά σύνολα με τα οποία είναι διαθέσιμο στην παρούσα φάση το Mercedes-Benz Actros, έχουν επιφέρει μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου τους έως και κατά 6% και πιο συγκεκριμένα: -Κατά 5% χαμηλότερη κατανάλωση στον OM 470 -Κατά 6% χαμηλότερη κατανάλωση στον ΟΜ 471 -Κατά 3% χαμηλότερη κατανάλωση στον ΟΜ 473. Πέραν αυτού, πλέον έχουν προστεθεί δύο νέες εκδόσεις ισχύος για τα μηχανικά σύνολα OM 470 και ΟΜ 471, με την γκάμα των εκδόσεων του νέου Actros, αναφορικά με τις επιλογές κινητήρων να διαμορφώνεται ως εξής:
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr