Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Περιορισμένες αλλαγές έχει δεχθεί και η αεροδυναμική του οχήματος, που εστιάζονται σε ένα νέο σχήμα για το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα.

Μείωση της μέσης κατανάλωσης κατά 15% μέσα σε μια 5ετία!

Αν σε όλα τα παραπάνω συνυπολογίσουμε και τις –περιορισμένες- επεμβάσεις στην αεροδυναμική του οχήματος (συνολικά το Actros έχει δοκιμαστεί για 2.600 ώρες μέσα σε σήραγγες αεροδυναμικής!), η συνολική μέση κατανάλωση καυσίμου του νέου Actros, από το 2011 όταν και παρουσιάστηκε επίσημα, έχει μειωθεί κατά 15%. Συγκεκριμένα, αν και με κινητήρες τεχνολογίας Euro5, η νέα γενιά του Actros εμφάνιζε εξ αρχής μειωμένη κατανάλωση (κατά 5%) σε σχέση με τον προκάτοχο της. Η υιοθέτηση του συστήματος «PPC» (Predictive Powertrain Control) το 2012 επέφερε επιπλέον μείωση της κατανάλωσης κατά 5%. Η νέα γενιά του πετρελαιοκινητήρα OM 471 είχε ως αποτέλεσμα περαιτέρω μειώσεις σε ποσοστό της τάξης του 3% ενώ, οι πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις στη γραμμή μετάδοσης της κίνησης του Actros, ανεβάζουν ή μάλλον… κατεβάζουν τη μέση κατανάλωση του κατά 15% συνολικά!

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mercedes-Benz - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ