Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Εξαιρετικός σε σχεδίαση, εργονομία και ποιότητα κατασκευής, ο εσωτερικός διάκοσμος παραπέμπει σε πολυτελή επιβατικά οχήματα.

Με μήκος αμαξώματος στα 5,28μ., το νέο Mazda BT-50 είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία άνω του 1,0t. και στις διπλοκάμπινες εκδόσσεις του.

Το BT-50 μας ξανασυστήνεται!

1.111 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2020)

Με πολλαπλές και σημαντικές τροποποιήσεις τόσο στη σχεδίαση όσο και –κυρίως- στη δομή και τα μηχανικά της μέρη, η νέα γενιά του ιαπωνικού Pick-Up ευελπιστεί να επανέλθει με αξιώσεις στο προσκήνιο της αγοράς των Μεσαίων Pick-Up, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η αγορά των επαγγελματικών οχημάτων και ειδικά των Pick-Up, δεν είναι κάτι νέο για τη Mazda καθώς, το πρώτο σχετικό της μοντέλο παρουσιάστηκε πίσω στο μακρινό 1930. 
Φυσικά, γνωστότερο όλων των εν λόγω οχημάτων της είναι φυσικά ο… απόγονος στης «Σειράς Β», το BT-50, που κατέγραψε αξιοσημείωτη εμπορική επιτυχία και στη χώρα μας δεδομένου ότι, το μερίδιο της Mazda στα Pick-Up της ελληνικής αγοράς πριν από 10+ χρόνια, ήταν μεταξύ των υψηλότερων για την εταιρεία, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο! 
Η πρώτη γενιά του Mazda BT-50 είχε παρουσιαστεί στο 2006 με τη 2η να ακολουθεί το 2010. Αμφότερες βασίζονταν στο Ford Ranger ωστόσο, αυτό δεν πρόκειται για ισχύσει και για την 3η γενιά του ιαπωνικού Pick-Up, που παρουσιάστηκε πρόσφατα. 
Το νέο Mazda BT-50 που ανακοινώθηκε πως θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από την αγορά της Αυστραλίας (Ωκεανία) μέχρι το τέλος του 2020, θα βασίζεται πλέον στο νέο Isuzu D-Max(!), το αναμένεται και στη χώρα μας λογικά μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους (ίσως και νωρίτερα). 
Η Mazda ωστόσο, δεν έχει αποκαλύψει ακόμη αν, εκτός της Ωκεανίας, της Ασίας, της Κεντρικής και Νοτίου Αμερικής, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, το νέο BT-50 θα διατεθεί και σε διάφορες αγορές της ΕΕ. 
Σε ότι αφορά στην εμφάνιση αμαξώματος και εσωτερικού, το νέο ΒΤ-50 είναι… πιστό στις επιταγές της σχεδιαστικής φιλοσοφίας «Kodo – Soul of Motion» της ιαπωνικής εταιρείας με την ποιότητα των υλικών και την πληρότητα του εξοπλισμού, να αναμένεται πως θα είναι αρκετά άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. 
Με μήκος αμαξώματος στα 5,28μ., πλάτος στα 1,87μ. και ύψος στα 1,70μ., (μεταξόνιο 3.125 χλστ.), το νέο ΒΤ-50 έχει κύκλο στροφής στα 12,2μ. και οι διπλοκάμπινες εκδόσεις του προσφέρουν άνετους χώρους για πέντε επιβάτες, ωφέλιμο φορτίο 1.065 κιλών και δυνατότητα έλξης trailer με φρένα, βάρους έως και 3,5t. 
Στην Αυστραλία, θα είναι διαθέσιμο με έναν πετρελαιοκινητήρα 3,0λτ. με απόδοση 190 ίππων και 450 Nm ροπής ωστόσο, αν και όταν ξεκινήσει την εμπορική του πορεία και στην ΕΕ, είναι σαφές πως θα υιοθετήσει τον 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα RZ4E-TC GEN2 των 1,9λτ. (150 ίπποι και 350Nm) της Isuzu, που συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.