Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To νέο Peugeot e-Boxer θα είναι διαθέσιμο στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέχρι το τέλος του 2020.

Στην οθόνη εντός του κεντρικού καθρέπτη, προβάλλονται πολλαπλές πληροφορίες αναφορικά με την κατάσταση του ηλεκτροκινητήρα και των μπαταριών του οχήματος.

… το κάλυμμα του συστήματος φόρτισης βρίσκεται δίπλα στην πόρτα του οδηγού.

Αναλόγως του τύπου του φορτιστή, οι μπαταρίες του νέου e-Boxer μπορούν να φτάσουν στο 80% της πλήρους φόρτισης ακόμη και μέσα σε μία (1) ώρα.

Έρχεται μέσα στο 2020 το νέο Μεγάλο «e-Van» της Peugeot

1.126 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2020)

Μέχρι του τέλος του 2020 η Peugeot Professionnel θα λανσάρει σε πανευρωπαϊκό επίπεδο το νέο –αμιγώς ηλεκτροκίνητι- «e-Boxer» μετά το μικρότερο «e-Expert» που ήδη μπορεί να αποκτηθεί και στην ελληνική αγορά.

Μετά την εξαιρετική εμπορική της επιτυχία κατά τη διάρκεια του 2019 όταν και κατέγραψε συνολικά 274.000 πωλήσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων, η Peugeot Professionnel ανακοίνωσε πως προχωρά περαιτέρω τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, προσθέτοντας ένα ακόμη e-Van και πιο συγκεκριμένα το νέο «e-Boxer».
Με περισσότερες από 1,25 εκ. πωλήσεις παγκοσμίως από το 1994 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Boxer διατίθεται σε 110 χώρες. Η ετήσια παραγωγή του ανέρχεται στα 400.000 οχήματα ενώ η κατηγορία των Μεγάλων Vans, όπου και κατέχει σεβαστό μερίδιο αγοράς, αριθμεί περίπου 550.000 πωλήσεις στην ΕΕ ετησίως.
Μέσα στο τελευταίο 4μηνο του 2020, το νέο e-Boxer αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ΕΕ, διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ως προς την μέγιστη αυτονομία του (έως 340 χλμ.) δεδομένων των δύο επιλογών μπαταρίας του (37 kWh ή 70 kWh).
Το νέο e-Boxer θα είναι διαθέσιμο με τέσσερα μήνη αμαξώματος και τρία ύψη οροφής με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο έως και 1.890 κιλών (αναλόγως της έκδοσης) και μέγιστο ωφέλιμο όγκο έως και 17,0κ.μ. (ως Van).

Πολλαπλές εκδόσεις, εξαιρετικές μεταφορικές δυνατότητες
Το ηλεκτροκίνητο Boxer θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με τέσσερα μήκη αμαξώματος (από 4,96 – 6,36μ.) και τρία ύψη οροφής (από 2,25 – 2,76μ.) ενώ τρείς είναι και οι επιλογές μεταξονίου (3,0, 3,45 και 4,03μ.).
Σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, θα προσφέρει χώρο φόρτωσης με μήκος από 2,67 – 4,07μ., πλάτος 1,87μ. και ωφέλιμο ύψος από 1,66 – 2,17μ.
Αντίστοιχα, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης θα κυμαίνεται μεταξύ 8,0 – 17,0κ.μ. ενώ, με το μέγιστο μεικτό βάρος του να κυμαίνεται από τους 3,5 – 4,0t., είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους από 1.150 – 1.285 κιλά αναλόγως της έκδοσης.

Ποιες οι διαφορές του σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις
Σε σχέση με τις πετρελαιοκίνητες εκδοχές, το «e-Boxer» δεν διαφέρει στο παραμικρό πέραν του λογότυπου στο πίσω μέρος και του επιπλέον λογότυπου «e» σε αμφότερες τις πλευρές του αμαξώματος. Παράλληλα, το κάλυμμα της υποδοχής φόρτισης βρίσκεται κοντά στην πόρτα του οδηγού.
Στο εσωτερικό του οχήματος, αντί του επιλογέα ταχυτήτων συναντάμε τρία κουμπιά με τις ενδείξεις «D» (Drive), «N» (Neutral) και «R» (Reverse) ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως, αρκετές πληροφορίες αναφορικά με τη λειτουργία του οχήματος (επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας, αυτονομία κ.ά.) απεικονίζονται σε μια ειδική οθόνη –εντός- του κεντρικού καθρέπτηΌπως είναι φυσικό, το επίπεδο του εξοπλισμού του «e-Boxer» αναμένεται πληρέστατο καθώς θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων στοιχεία όπως ηχοσύστημα με Bluetooth, οθόνη πέντε ιντσών και χειριστήρια στο τιμόνι, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης, κλιματισμό, αισθητήρες βροχής και φώτων κ.ά. ενώ προαιρετικά, θα είναι διαθέσιμο στοιχεία όπως σύστημα πλοήγησης με οθόνη 9 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας αλλά και πολλαπλά συστήματα ασφάλειας και υπο­­­-­­βοήθησης του έργου του οδηγού όπως τα Active Safety Brake, Line Crossing Alert, Grip Control, Hill Descent Control κ.ά.

Ηλεκτροκινητήρας 122 ίππων με μέγιστη αυτονομία έως και 340 χλμ.!
Το νέο «e-Boxer» θα εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 90kW (122hp) και ροπή 260Nm, που προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 110 χλμ. (90 στις εκδόσεις με μεικτό 4,0t.).
Με χωρητικότητα 37 ή 70 kWh, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου εδράζονται κάτω από το δάπεδο το χώρου φόρτωσης και προσφέρουν μέγιστη αυτονομία 200 ή 340 χλμ. αντίστοιχα.
Σε ότι αφορά στη διάρκεια φόρτισης του, κυμαίνεται ανάλογα με τον τύπο του φορτιστή έως εξής:

• Σε φορτιστές 50 kWh: 1 ώρα ως το 80%
• Σε φορτιστές «Wall Box» 22 kWh: 5 – 9 ώρες για την πλήρη φόρτιση
• Σε φορτιστές «Wall Box» 7 kWh: 6 – 12 ώρες για την πλήρη φόρτιση