Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

… ενώ άξιο μνείας είναι το ωφέλιμο πλάτος των 716 χλστ. της πλευρικής πόρτας.

Μεταξύ των βασικών γνωρισμάτων του αξίζει να συμπεριλάβουμε τον καλαίσθητο και πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό διάκοσμο.

Στο εσωτερικό της καμπίνας έχουν προβλεφθεί αποθηκευτικές λύσεις συνολικής χωρητικότητας 48 λτ.

Επιπρόσθετα, εκτός των προηγμένων συστημάτων πολυμέσων…

Επιπρόσθετα, εκτός των προηγμένων συστημάτων πολυμέσων…

που στόχο έχουν να βελτιώσουν σημαντικά το οπτικό του πεδίο…

Θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία όγκου μήκους έως και 1,91μ., όγκου έως και 3,7κ.μ. ή βάρους έως και 780 κιλών…

H Renault επανακαθορίζει το… Value-for-Money!

1.060 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2021)

Μέσα στον Απρίλιο ξεκινούν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο οι πωλήσεις του νέου Vanette της Renault PRO+ με την ονομασία «Express» (στην Ελλάδα από το φθινόπωρο), ενός μοντέλου που αναμένεται να επαναπροσδιορίσει τον όρο «Value-for-Money».

Yιοθετώντας τα βασικά γνωρίσματα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της εταιρείας όπως τα «C-Shape» φωτιστικά σώματα, ο στιβαρός προφυλακτήρας και η κομψή σχεδιαστικά μάσκα, σε συνδυασμό με πολλαπλές στυλιστικές λεπτομέρειες από χρώμιο σε διάφορα σημεία, η σχεδίαση του νέου Express Van είναι σαφέστατα καλαίσθητη και αποπνέει δυναμισμό.
Στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών συναντάμε ένα κομψό ταμπλό με σχεδόν κάθετη κλίση ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως η εταιρεία έχει δώσει μεγάλη βαρύτητα στη διασφάλιση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων, που έχουν συνολική χωρητικότητα 48 λτ.
Σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, το νέο γαλλικό Vanette θα προσφέρει χώρο φόρτωσης με μέγιστο ωφέλιμο μήκος 1,91μ. καθώς και μια εξαιρετικά πλατιά πλευρική πόρτα (716 χλστ.). Αναλόγως δε της θέσηςς του διαχωριστικού και του καθίσματος του συνοδηγού, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από τα 3,3 – 3,7κ.μ. ενώ, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 780 κιλά για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις και στα 650 κιλά για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.
Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, το νέο Renault Express Van θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προηγμένα συστήματα πολυμέσων και πλοήγησης (Radio Connect R&Go, Easy Link) που συνδυάζονται με μια οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Επιπρόσθετα, θα είναι διαθέσιμες έως και τρεις θύρες USB καθώς και τέσσερις παροχές ρεύματος 12V, εκ των οποίων η μία στον χώρο φόρτωσης.
Παράλληλα, στα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού περιλαμβάνονται επιλογές όπως το Rear View Assist που προβάλει εικόνα με τα όσα συμβαίνουν πίσω από το όχημα σε μια οθόνη που αντικαθιστά τον κεντρικό καθρέπτη, το Blind Spot Warning που εκμηδενίζει τα «νεκρά» σημεία στο οπτικό πεδίο του οδηγού σε αμφότερες τις πλευρές του οχήματος, το Wide View Mirror που αναλαμβάνει να επεκτείνει το οπτικό πεδίο του οδηγού προς την πίσω/ δεξιά μεριά του οχήματος, ενώ, η κάμερα οπισθοπορείας (Reversing Camera) προβάλει τις ενδείξεις της, είτε στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων, είτε στην ειδική οθόνη στη θέση του κεντρικού καθρέπτη.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, στις διάφορες αγορές της ΕΕ το νέο Express Van θα προσφέρεται με έναν 1.300άρη TCe βενζινοκινητήρα 100 ίππων καθώς και δύο εκδόσεις 75 ή 95 ίππων ενός 1.500άρη Blue dCi πετρελαιοκινητήρα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ, ειδικά για τις εκδόσεις «Ecoleader» των 75 ίππων (1,5 Blue dCi) περιλαμβάνεται και περιορισμός της μέγιστης ταχύτητας στα 100 χλμ./ώρα για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.