Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μια από τα βασικότερες «αρετές» του νέου Crafter είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης και το υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας κάτω από όλες τις συνθήκες.

Παράλληλα, από το καλοκαίρι του 2017 θα είναι διαθέσιμες και εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς.

Επιπρόσθετα, συστήματα όπως το «Park Assist» διευκολύνουν σημαντικά το έργο του οδηγού, επιτρέποντας μεταξύ άλλων στο γερμανικό μοντέλο να σταθμεύσει… μόνο του!

Κορυφαία οδική συμπεριφορά & ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης

Η δομή των αναρτήσεων του νέου Crafter αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον στον εμπρόσθιο άξονα και άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας σούστας στον πίσω.
Βασικό μέλημα των υπευθύνων της VW σε αυτόν τον τομέα ήταν το βέλτιστο «φιλτράρισμα» των εδαφικών ανωμαλιών καθώς και διατήρηση του κατωφλιού φόρτωσης στο ελάχιστο δυνατό ύψος. Ιδιαίτερα στη 2η περίπτωση, κατάφεραν να μειώσουν την απόσταση του δαπέδου του χώρου φόρτωσης από το έδαφος έως και κατά 100 χλμ. (στα 570 χλστ.) σε συγκεκριμένες εκδόσεις.
Ωστόσο, η βασικότερη εξέλιξη στα μηχανικά σύνολα του νέου Crafter είναι η ύπαρξη το ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης που μεταβάλλει τη λειτουργία του με βάση την ταχύτητα κίνησης του οχήματος.
Πέραν της βελτιωμένης αίσθησης που προσφέρει στον οδηγό, αποτελεί την βάση για την προσθήκη στον εξοπλισμό του νέου Crafter, συστημάτων όπως τα Driver Alert, Lane Assist, Park Assist και Trailer Assist.
Ο νέος εκπρόσωπος της Volkswagen έχει να επιδείξει στον εξοπλισμό του στοιχεία όπως τα Adaptive Cruise Control, Front Assist και Automatic Post-Collision Braking System που αναβαθμίζουν σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια του οχήματος κάτω από όλες τις περιστάσεις καθώς π.χ. το Lane Assist είναι σε θέση να διατηρήσει (ως έναν βαθμό) το όχημα μεταξύ των διαγραμμίσεων του οδοστρώματος επεμβαίνοντας με «διορθώσεις» στο σύστημα διεύθυνσης.
Ωστόσο, τα σημαντικά νέα σε ότι αφορά στις… επιχειρησιακές δυνατότητες του νέου Crafter αφορούν σε συστήματα όπως τα Park Assist και Trailer Assist. Το πρώτο επιτρέπει στο όχημα να αντιληφθεί και να σταθμεύσει μόνο του σε μια –κατάλληλη- θέση στάθμευσης ενώ το  δεύτερο, καθιστά κυριολεκτικά παιχνιδάκι την οπισθοπορεία με κάποιο trailer γλιτώνοντας τον οδηγό από σημαντικό χρόνο και κόπο.
 

 

VAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Volkswagen - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ