Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Actros διακρίνεται για την επιβλητική και δυναμική σχεδίαση του.

Ο πίνακας οργάνων φέρει μια ευμεγέθη και έγχρωμη κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.

Αντίστοιχα, στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας εδράζεται μια μεγάλη οθόνη που εξυπηρετεί τις ανάγκες...

... του προηγμένου συστήματος πολυμέσων.

Στο πλαϊνό τμήμα της καμπίνας έχουν προβλεφθεί αποθηκευτικοί χώροι...

... 72 λτ.

Παράλληλα όμως, έχουν βελτιωθεί σημαντικά και οι διάφοροι αποθηκευτικοί χώροι στην οροφή του οχήματος.

Η καμπίνα StreamSpace μπορεί να εφοδιαστεί με κρεβάτια μήκος 2,2μ. και πλάτους 750 χλστ.

Ο OM 936 LA των 7,7λτ. είναι διαθέσιμος σε Euro6 εκδόσεις με ισχύ 299 ή 354 ίππων.

Το νέο Actros Euro6 αποτελεί ένα από τα πιο… φιλικά προς το περιβάλλον, βαρέα φορτηγά σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ παράλληλα, έχει μειωθεί σημαντικό το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας του.

Η κορυφαία επιλογή στα βαρέα επαγγελματικά

3.572 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2014)

Με περισσότερες από 700.000 πωλήσεις από το 1996, το Mercedes-Benz Actros είναι αδιαφιλονίκητα ένα από τα εμπορικά επιτυχημένα βαρέα επαγγελματικά οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα… τυγχάνει να είναι ένα από τα πιο αποδοτικά, αξιόπιστα, τεχνολογικά προηγμένα αλλά και βραβευμένα φορτηγά ενώ το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας του είναι πλέον χαμηλότερο από ποτέ.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την διεύθυνση του εκθεσιακού χώρου Metropolitan EXPO στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» για την παραχώρηση των εγκαταστάσεων κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης του νέου Actros. 

H μακρόχρονη εμπορική πορεία του Mercedes-Benz Actros έχει να επιδείξει πολλαπλές διακρίσεις μεταξύ των οποίων αξίζει να αναφέρουμε χαρακτηριστικά τις: 
- «Green truck of the Year» για το 2013
- «red dot design award» για το 2012
- «International Truck of the Year» για το 2012
- «European Transport Sustainability Prize» για το 2012.
Πέραν όμως όλων αυτών των αναμφίβολα τιμητικών διακρίσεων και τίτλων, στην ουσία, το κορυφαίο φορτηγό στη γκάμα της Mercedes-Benz παραμένει ένας εντυπωσιακός σε επιδόσεις και αποτελεσματικότητα, συνεργάτης που εμφανίζει χαμηλότερο κόστος ιδιοκτησίας, αυξημένη αξιοπιστία, υψηλότερα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας καθώς και μικρότερο περιβαλλοντικό «αποτύπωμα» σε σχέση με τους προκατόχους του αλλά και την πλειοψηφία του ανταγωνισμού. 

Πως το πετυχαίνει αυτό; 
Η επαφή μας με τον τράκτορα 1845 LS που είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά επί ελληνικού εδάφους μας έλυσε πολλαπλές απορίες. 

Το πρώτο με πιστοποίηση «AEBS Stage II»
Το ευρωπαϊκό πρωτόκολλο «Advanced Emergency Braking Systems» αποτελεί μια ντιρεκτίβα που αναμένεται να τεθεί σε ισχύ για τις διάφορες αγορές της ΕΕ τον Νοέμβριο του 2018 και αφορά στα υποχρεωτικά συστήματα ασφάλειας που επιβάλλεται να διαθέτουν όλα τα νέο-ταξινομούμενα βαρέα επαγγελματικά οχήματα. 
Η νέα γενιά του Actros είναι το πρώτο όχημα της κατηγορίας του που απέσπασε τη σχετική πιστοποίηση χάρη σε υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία  περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του όπως το Lane Departure Warning System (LDWS, που θα είναι υποχρεωτικό από το 2015), αλλά και το Advanced Emergency Braking System (AEBS). 
Επιπρόσθετα, το Active Brake Assist 3 (ABA 3) αποτελεί ήδη μια επιλογή στην γκάμα του εξοπλισμού ασφάλειας του νέου Actros παρά το γεγονός ότι θα επιβληθεί η ύπαρξη του στα νέα επαγγελματικά οχήματα τον Νοέμβριο του 2018! 

Κορυφαία άνεση και πληρέστατος εξοπλισμός
Το μοντέλο της φωτογράφησης εφοδιάζονταν με την StreamSpace καμπίνα με το πλήρως επίπεδο δάπεδο που κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη την ευκολία που προσφέρει στις… μετακινήσεις του οδηγού εντός του οχήματος. 
Με μήκος 2,51μ. και πλάτος 2,5μ., η εν λόγω καμπίνα παρέχει άνετους χώρους για τον οδηγό και τον συνοδηγό καθώς και δύο κρεβάτια με μήκος 2,2μ. και πλάτος 750 χλστ. Πέραν στοιχείων όπως ο κρυφός φωτισμός (και με νυχτερινή λειτουργία) αλλά και τα χειριστήρια στον χώρο των κρεβατιών, η εν λόγω καμπίνα διακρίνεται για τις πολλαπλές θήκες με τις οποίες εφοδιάζεται. Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τις μεγάλες θήκες στην οροφή του οχήματος, δύο συρτάρια κάτω από τα κρεβάτια εκ των οποίων το ένα μπορεί να υποστηρίξει ένα ψυγείο 36λτ., καθώς και πλευρικές θήκες που είναι προσβάσιμες και από το εξωτερικό του οχήματος με χωρητικότητα 72 λτ. 
Σε κάθε περίπτωση, το στοιχείο που κερδίζει άμεσα τον χειριστή του νέου Actros είναι η εξαιρετική ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί παντού καθώς και η δυναμική και κομψότατη σχεδίαση του εσωτερικού διακόσμου που παραπέμπει άμεσα σε πολυτελή επιβατικά οχήματα με την διαφορά των αυξημένων χώρων φυσικά. Ο πίνακας οργάνων φέρει μια έγχρωμη κεντρική οθόνη όπου προβάλλονται ουσιαστικά το σύνολο των λειτουργιών του οχήματος και των δεδομένων που απαιτούνται να ελέγχει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ενώ παράλληλα, η κεντρική κονσόλα φέρει νέους αποθηκευτικούς χώρους και προηγμένα συστήματα πολυμέσεων. 

Κινητήρας- Μετάδοση της κίνησης
Το όχημα που είχαμε στη διάθεση μας για τις ανάγκες της φωτογράφησης ήταν ένας τράκτορας 1845 LS 4x2 με μεταξόνιο 3,7μ. που εφοδιάζονταν με τον OM 471 LA κινητήρα των 12.809 κ.εκ. 
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδίδει ισχύ 449 ίππων στις 1.800 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 2.200 Nm στις 1.100 σ.α.λ. αντίστοιχα. 
Κάνοντας χρήση του συνδυασμού SCR και EGR καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως είναι αντίστοιχο με τον κινητήρα που το καλοκαίρι του 2011, κατά τη διάρκεια του «Record Run 2011» εμφάνισε μειωμένη κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 25,1λτ./100 χλμ. πραγματοποιώντας μια διαδρομή 10.000 χλμ. σε πραγματικές κυκλοφοριακές συνθήκες χρήσης επαναλαμβάνοντας τη διαδρομή από το Ρότερνταμ της Ολλανδίας στο Στετίν της Πολωνίας. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως το Actros 1844 της προηγούμενης γενιάς του Actros που υποβλήθηκε στην ίδια διαδικασία, εμφάνισε αυξημένη κατανάλωση κατά 4,5%. Αντίστοιχα, η μέση κατανάλωση AdBlue ανήλθε στα 1,1λτ./100 χλμ. για το Actros Euro6 και στα 1,55λτ./100 χλμ. για το Euro5 μοντέλο της προηγούμενης γενιάς. 
Φυσικά, τη μετάδοση της κίνησης δεν θα μπορούσε παρά να αναλαμβάνει το Mercedes-Benz PowerShift των 12 σχέσεων, το νέο αυτό υπερ-σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με δύο πεντάλ που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό πλέον όλων των εκδόσεων του Actros.