Η Scania συστήνει ρομπότ για last mile διανομές!
Βραβείο βιώσιμης λύσης για το Touring LBG/LNG της Scania!
Scania ProDriver: Ψηφιακό «φροντιστήριο» για την εξέλιξη των οδηγών!
Αναμφίβολα, η θέσπιση των νέων προδιαγραφών τύπων που ορίζονται από το ευρωπαϊκό πρωτόκολλο «Euro6» ήταν μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία για όλες τις εταιρείες κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων και κινητήρων για αυτά.
Αρχικά, πολλοί προέβλεπαν πως
η μέση κατανάλωση των εν λόγω μηχανικών συνόλων θα ήταν σημαντικά αυξημένη σε
σχέση με τις Euro5 επιλογές, ενώ πολλαπλές ήταν
και οι αλλαγές που έπρεπε να πραγματοποιηθούν στα οχήματα προκειμένου να είναι
σε θέση να εφοδιαστούν με τους νέους –Euro6-
κινητήρες.
Η Scania ήταν μια από
τις πρωτοπόρες εταιρείες και σε αυτόν τον τομέα καθώς μια τριετία μετά την
παρουσίαση του πρώτου μηχανικού συνόλου της με προδιαγραφές Euro6, έχει πλέον να επιδείξει μια πληρέστατη γκάμα
κινητήρων (18 συνολικά) που καλύπτουν τις αυστηρότατες αυτές προδιαγραφές ρύπων
και μάλιστα, με πολλαπλούς τύπους καυσίμου.
Εξάλλου δεν πρέπει να παραβλέπουμε
πως σε πρόσφατες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από Γάλλους και Γερμανούς
δημοσιογράφους σε συνεργασία με την Scania, ένας
φορτηγό Scania Streamline G410 με μεικτό
βάρος 40t. κατάφερε να κινηθεί με μέση κατανάλωση καυσίμου της
τάξης των 24λτ./100χλμ. σε μια απαιτητική διαδρομή βόρεια του Μονάχου, μια
επίδοση που δεν έχει επιτευχθεί από κανένα φορτηγό της σουηδικής εταιρείας στο
παρελθόν, ούτε από κάποιον εκ των ανταγωνιστών της.
Παράλληλα όμως, η Scania προσφέρει
στην παρούσα φάση έντεκα (11) πετρελαιοκινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές
Euro6 για τα οχήματα της, δύο (2) κινητήρες με καύσιμο το
φυσικό αέριο καθώς και πέντε (5) μηχανικά σύνολα που κάνουν χρήση 100% biodiesel ως καύσιμο.
Αναλυτικά, η γκάμα των μηχανικών
συνόλων της σουηδικής εταιρείας που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 διαμορφώνεται ως εξής:
- DC09 (diesel) με ισχύ 250, 280, 320 και 360
ίππων
- DC13 (diesel) με ισχύ 370, 410, 450 και 490
ίππων
- DC16 (diesel) με ισχύ 520, 580 και 730
ίππων
- DC09 (gas) με ισχύ 280 και 340 ίππων
- DC09 (biodiesel) με ισχύ 320 και 360 ίππων
- DC13 (biodiesel) με ισχύ 450 και 490 ίππων
- DC16 (biodiesel) με ισχύ 580 ίππων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr