ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ο νέος 6κύλινδρος κινητήρας των 13λτ. της Scania αποδίδει ισχύ 450 ίππων και καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 μόνο με χρήση της διαδικασίας SCR.

Το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποτελεί, σύμφωνα με τους ειδικούς της Scania, ιδανική επιλογή για χρήση σε φορτηγά διεθνών μεταφορών.

Νέος Euro6 κινητήρας 450 ίππων από Scania

3.530 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2014)

Η Scania συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα των Euro6 κινητήρων της με την προσθήκη ενός νέου 13λιτρου μηχανικού συνόλου με ισχύ 450 ίππων που κάνει χρήση μόνο της τεχνολογίας SCR.

Η σουηδική εταιρεία κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός ακόμη πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας Euro6 που προορίζεται για χρήση κυρίως σε φορτηγά διεθνών μεταφορών.

Ο λόγος για τον νέο DC13 147 με χωρητικότητα 13 λίτρων που αποδίδει ισχύ 450 ίππων και μέγιστη ροπή 2.350 Nm από τις 1.000 σ.α.λ.

Βασικό χαρακτηριστικό του νέου αυτού κινητήρα της Scania είναι το γεγονός ότι, για την κάλυψη των αυστηρών προδιαγραφών του ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου Euro6, δεν καταφεύγει στον συνδυασμό των τεχνολογιών SCR (Selective Catalytic Reduction) και EGR (Exhaust Gas Recirculation) αλλά, περιορίζεται μόνο στην επεξεργασία των καυσαερίων με το διάλυμα AdBlue (τεχνολογία SCR).

Οι ειδικοί της Scania αναφέρουν μεταξύ άλλων πως η επιτυχία του 13λιτρου κινητήρα των 410 ίππων (που παρουσιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο) ο οποίος κάνει χρήση μόνο της τεχνολογίας SCR του ώθησε να προχωρήσουν στην εξέλιξη μιας επιπλέον έκδοσης του με αυξημένη ιπποδύναμη.

Πλέον, με την προσθήκη και του νέου αυτού κινητήρα, η γκάμα των Euro6 μηχανικών συνόλων της Scania περιλαμβάνει 18 επιλογές!

Ο νέος DC13 147 δεν απαιτεί την ύπαρξη υπερτροφοδότη με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας όπως επίσης δεν επανακυκλοφορεί τα καυσαέρια στον θάλαμο καύσης (τεχνολογία EGR).

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς και τις μελέτες των ειδικών της Scania, ένας τράκτορας Scania Streamline με το νέο αυτόν κινητήρα, εμφανίζει μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου κατά 1% σε σχέση με τις εκδόσεις που κάνουν χρήση του συνδυασμού SCR και EGR.

Ωστόσο, η χρήση μόνο της διαδικασίας SCR επιφέρει αυξημένη κατανάλωση AdBlue. Στην περίπτωση του νέου μηχανικού συνόλου της Scania, η κατανάλωση AdBlue ανέρχεται στο 6% επί της καταναλώσεως καυσίμου την ίδια στιγμή που, οι εκδόσεις SCR & EGR επιδεικνύουν κατανάλωση AdBlue της τάξης του 3% επί της καταναλώσεως καυσίμου.

Παρόλα αυτά, για τους πελάτες που επιθυμούν να επιλέξουν την εν λόγω λύση, η Scania προσφέρει σημαντικές και πολλαπλές λύσεις ως προς την τοποθέτηση δεξαμενών AdBlue μεγάλης χωρητικότητας επί του πλαισίου του οχήματος.