Η Scania συστήνει ρομπότ για last mile διανομές!
Βραβείο βιώσιμης λύσης για το Touring LBG/LNG της Scania!
Scania ProDriver: Ψηφιακό «φροντιστήριο» για την εξέλιξη των οδηγών!
Η σουηδική εταιρεία κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός ακόμη πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας Euro6 που προορίζεται για χρήση κυρίως σε φορτηγά διεθνών μεταφορών.
Ο λόγος για τον νέο DC13 147 με χωρητικότητα 13 λίτρων που αποδίδει ισχύ 450
ίππων και μέγιστη ροπή 2.350 Nm από τις 1.000 σ.α.λ.
Βασικό χαρακτηριστικό του
νέου αυτού κινητήρα της Scania
είναι το γεγονός ότι, για την κάλυψη των
αυστηρών προδιαγραφών του ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου Euro6, δεν καταφεύγει στον συνδυασμό των τεχνολογιών SCR (Selective Catalytic Reduction) και EGR (Exhaust Gas Recirculation) αλλά, περιορίζεται
μόνο στην επεξεργασία των καυσαερίων με το διάλυμα AdBlue (τεχνολογία SCR).
Οι ειδικοί της Scania αναφέρουν
μεταξύ άλλων πως η επιτυχία του 13λιτρου κινητήρα των 410 ίππων (που
παρουσιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο) ο οποίος κάνει χρήση μόνο της τεχνολογίας
SCR του ώθησε να προχωρήσουν στην εξέλιξη μιας επιπλέον έκδοσης του με αυξημένη
ιπποδύναμη.
Πλέον, με την προσθήκη και
του νέου αυτού κινητήρα, η γκάμα των Euro6 μηχανικών συνόλων της Scania περιλαμβάνει
18 επιλογές!
Ο νέος DC13 147 δεν απαιτεί
την ύπαρξη υπερτροφοδότη με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας όπως επίσης δεν
επανακυκλοφορεί τα καυσαέρια στον θάλαμο καύσης (τεχνολογία EGR).
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς και
τις μελέτες των ειδικών της Scania, ένας
τράκτορας Scania Streamline με
το νέο αυτόν κινητήρα, εμφανίζει μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου κατά 1% σε
σχέση με τις εκδόσεις που κάνουν χρήση του συνδυασμού SCR και EGR.
Ωστόσο, η χρήση μόνο της διαδικασίας
SCR επιφέρει
αυξημένη κατανάλωση AdBlue. Στην περίπτωση του νέου μηχανικού
συνόλου της Scania, η κατανάλωση AdBlue ανέρχεται
στο 6% επί της καταναλώσεως καυσίμου την ίδια στιγμή που, οι εκδόσεις SCR & EGR επιδεικνύουν κατανάλωση AdBlue της τάξης του
3% επί της καταναλώσεως καυσίμου.
Παρόλα αυτά, για τους πελάτες
που επιθυμούν να επιλέξουν την εν λόγω λύση, η Scania προσφέρει
σημαντικές και πολλαπλές λύσεις ως προς την τοποθέτηση δεξαμενών AdBlue μεγάλης
χωρητικότητας επί του πλαισίου του οχήματος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr