ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η Scania ευελπιστεί να εμφανίσει σημαντικά βελτιωμένα αποτελέσματα στη μεταφορά φορτίων κάνοντας χρήση φορτηγών με μήκος 31,5μ.

Οι δοκιμές της Scania έχουν μέχρι στιγμής δείξει πως το σημαντικά αυξημένο μήκος των εν λόγω φορτηγών δεν δημιουργεί προβλήματα ασφάλειας για το οδικό δίκτυο.

Η Scania δοκιμάζει φορτηγά 31,5μ.

2.688 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2014)

Με την πιλοτική χρήση φορτηγών συνολικού μήκους 31,5μ., η Scania Trucks είναι σε θέση να επιτύχει μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κατά 30% σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.

Το «Εργαστήριο Μεταφορών» της Scania Trucks (Scania Transport Laboratory) διεξάγει ειδικά ερευνητικά προγράμματα σε πραγματικές συνθήκες χρήσης των οχημάτων της σουηδικής εταιρείας κατά τη διάρκεια της τελευταίας 6ετίας προκειμένου να καταλήξει σε σαφή και εμπεριστατωμένα συμπεράσματα αναφορικά με την χρήση των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.

Μάλιστα, κατόπιν αίτησης του εν λόγω κέντρου ερευνών, το αντίστοιχο υπουργείο Μεταφορών της Σουηδίας (Sweden Transport Agency), επέτρεψε στη Scania Trucks να κάνει χρήση φορτηγών οχημάτων με συνολικό μήκος της τάξης των 31,5μ., για τις ανάγκες μεταφοράς υλικών της εταιρείας μεταξύ των γραμμών παραγωγής στο Sodetralje και στο Helsingborg.

Το γεγονός αυτό κατέστη δυνατό καθώς, το Scania Transport Laboratory απέδειξε πως χάρη σε εξειδικευμένους και ειδικά εκπαιδευμένους οδηγούς, βέλτιστα τροποποιημένα οχήματα και με μειωμένη μέση ωριαία ταχύτητα κίνησης, είναι δυνατή η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά το ήμισυ στο διάστημα από το 2008 – 2012. Μάλιστα, μέσω του νέου ερευνητικού προγράμματος που προαναφέραμε, η Scania ευελπιστεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 στα 20 γραμμάρια ανά τονό/χιλιόμετρο.

Οι δοκιμές του Scania Transport Laboratory πραγματοποιούνταν με φορτηγά μήκους 18,75μ. που αποτελεί το βασικό όριο σε πολλές χώρες της ΕΕ (στις σκανδιναβικές χώρες το όριο αυτό ανέρχεται στα 25,25μ.).

Με την αύξηση του συνολικού μήκους των φορτηγών που θα χρησιμοποιούνται από τις δοκιμές της Scania στα 31,5μ., οι ερευνητές της εταιρείας ευελπιστούν να πετύχουν ακόμη καλύτερα αποτελέσματα αναφορικά με τη μέση κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων σε σχέση με τον συνολικό όγκο του μεταφερόμενου φορτίου, χωρίς ωστόσο να δημιουργηθούν προβλήματα αναφορικά με την ασφαλή κίνηση των –αυξημένου μήκους- φορτηγών επί του οδικού δικτύου.