Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ποιος πιστεύετε πως ήταν τελικά ο νικητής στην «κόντρα» μεταξύ του νέου Volvo FH και του Koenigsegg One:1;

Με απενεργοποιημένο τον περιοριστή ταχύτητας, το νέο Volvo FH ανέπτυξε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα στην πίστα του Knutstorp.

Το νέο αυτόματο κιβώτιο Volvo I-Shift Dual Clutch επιτρέπει στον οδηγό να επικεντρωθεί στον χειρισμό του οχήματος πραγματοποιώντας ομαλές…

… αλλά και ταχύτατες εναλλαγές σχέσεων σύμφωνα πάντα με την ταχύτητα του οχήματος, το φορτίο που μεταφέρει και την τοπογραφία της διαδρομής.

Μπορεί να μην έχουν πολλές ομοιότητες ωστόσο, η τεχνολογία που χρησιμοποιούν αμφότερα σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων τους, είναι η ίδια.

Το Koenigsegg One:1 έχει βάρος 1.360 κιλών ωστόσο, ο κινητήρα του αποδίδει ισχύ 1.360 ίππων και μέγιστη ροπή 1.000 Nm.

H ώρα της αλήθειας έφτασε για τη Volvo Trucks

2.508 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2014)

Ποιος πιστεύετε πως ήταν τελικά ο νικητής στην… κόντρα μεταξύ ενός Volvo FH με το νέο αυτόματο κιβώτιο I-Shift Dual Clutch και του Koenigsegg One:1, του υπέρ-αυτοκινήτου των 1.360 ίππων; Μην βιαστείτε να απαντήσετε…

Όπως είχε ανακοινωθεί προ ημερών, η Volvo Trucks αποφάσισε να υποβάλλει το νέο αυτόματο κιβώτιο «I-Shift Dual Clutch», το πρώτο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη στον κόσμο για την κατηγορία των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, στην υπέρτατη δοκιμασία.

Συγκεκριμένα, με τον παρουσιαστή της δημοφιλούς εκπομπής «Fifth Gear» του BBC, κ. Tiff Needell, πίσω από το τιμόνι του, ένας τράκτορας Volvo FH με βάρος 8t., θα έπρεπε να ανταγωνιστεί ένα εκ των κορυφαίων supercars σε παγκόσμιο επίπεδο, το νέο Koenigsegg One:1, στην πίστα Knutstorp της Σουηδίας.

 

Αναλογία ιπποδύναμης – βάρους 1:1

Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του Koenigsegg One:1 είναι πως έχει καταφέρει να επιτύχει αναλογία 1:1 σε ότι αφορά στο βάρος του και την ιπποδύναμη του κινητήρα του. Με βάρος δηλαδή 1.360 κιλών, η «καρδιά» του νέου αυτού υπέρ-αυτοκινήτου παράγει ισχύ 1.360 ίππων και ροπή 1.000 Nm στο φάσμα των 3.000 – 7.500 σ.αλ. Παράλληλα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση στα 400χλμ./ώρα σε μόλις 20 δλ.!

 

Το εξαιρετικό νέο κιβώτιο Volvo I-Shift Dual Clutch

Στον αντίποδα, το νέο Volvo FH των 8t. που επιλέχθηκε να ανταγωνιστεί με το Koenigsegg One:1, ήταν εφοδιασμένο με το νέο αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη της Σουηδικής εταιρείας, το οποίο είναι και το πρώτο του είδους του που προσφέρεται για την κατηγορία των βαρέων φορτηγών.

Πέραν της άμεσης και εξαιρετικά ομαλής εναλλαγής των σχέσεων που προσφέρει, το νέο Volvo I-Shift Dual Clutch συμβάλλει σημαντικά στην βελτίωση της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος δεδομένου ότι, μεταξύ άλλων διευκολύνει σημαντικά το έργο του οδηγού, επιτρέποντας του να εστιάσει ακόμη περισσότερο στον χειρισμό του οχήματος του. Παράλληλα, είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα D13 των 460, 500 ή 540 ίππων (με τον οποίο είναι διαθέσιμο προς το παρόν), διατηρώντας παράλληλα τη μέση κατανάλωση καυσίμου στα ελάχιστα δυνατά επίπεδα.

Φυσικά, προκειμένου να είναι σε θέση να… κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνιστή του, στο Volvo FH που χρησιμοποιήθηκε σε αυτήν την «κόντρα» είχε απενεργοποιηθεί ο περιοριστής ταχύτητας. Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε το γεγονός πως κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Tiff Needell με συνοδηγό των κ. Jeff Bird, Press Test Director για την Volvo Trucks, κινήθηκε με ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα πίσω από το τιμόνι του νέου Volvo FH!

Καταλήγοντας, προκειμένου ο αγώνας να γίνει πιο ενδιαφέρον, οι συμμετέχοντες αποφάσισαν πως το Volvo FH με το νέο I-Shift Dual Clutch θα έπρεπε να ολοκληρώσει ένα γύρο στην πίστα ενώ, το Koenigsegg One:1 θα έπρεπε να ολοκληρώσει δύο.

Εσείς ποιο πιστεύετε πως ήταν το αποτέλεσμα; Η απάντηση στο βίντεο που δημοσιεύουμε.