ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το ηλεκτροκίνητο αστικό λεωφορείο της Scania θα μπορεί να φορτιστεί ασύρματα από έναν σταθμό στο οδόστρωμα (1) με την ηλεκτρική ενέργεια (2) να αποθηκεύεται στις μπαταρίες (3).

O υπεύθυνος εξέλιξης του προγράμματος, κ. Hakan Sundelin, επιδεικνύει την υποδοχή για την ασύρματη φόρτιση στο κάτω μέρος του αστικού λεωφορείου.

Από τον Ιούνιο του 2016, το υβριδικό Scania Citywide Low Entry θα αρχίσει τα καθημερινά δρομολόγια του στην πόλη Sodertalje.

Scania: Ασύρματη φόρτιση ηλεκτρικού λεωφορείου

2.196 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2014)

Σε συνεργασία με ερευνητικούς φορείς της Σουηδίας, η Scania ξεκινά την πιλοτική δοκιμή ενός ηλεκτροκίνητου αστικού λεωφορείου το οποίο θα μπορεί να φορτίζεται ασύρματα κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.

Όπως έχουμε δημοσιεύσει και στο παρελθόν, η Scania συγκαταλέγεται μεταξύ των εταιρειών που δαπανά μεγάλα κονδύλια στην έρευνα και εξέλιξη εφαρμογών με χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας για την κίνηση των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της, με απώτερο σκοπό την εξεύρεση βιώσιμων λύσεων που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και την εξάρτηση στους συμβατικούς τύπους καυσίμων.

Στο πλαίσιο αυτό, σε συνεργασία με το Royal Institute of Technology της Σουηδίας με έδρα τη Στοκχόλμη, η Scania αναμένεται να ξεκινήσει την πιλοτική δοκιμή ενός ηλεκτροκίνητου αστικού λεωφορείου σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, στην πόλη Sodertalje, από τον Ιούνιο του 2016.

Το στοιχείο που διαφοροποιεί το εν λόγω πρόγραμμα της Scania από τα όσα έχουν δρομολογηθεί μέχρι τώρα, εστιάζεται στο γεγονός ότι, μια από τις στάσεις του εν λόγω λεωφορείου κατά τη διάρκεια της διαδρομής, θα προσφέρει τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης των μπαταριών του, διασφαλίζοντας την ανεμπόδιστη συνέχιση του δρομολογίου.

Συγκεκριμένα, ένας ειδικός σταθμός ανεφοδιασμού, εδραζόμενος στο οδόστρωμα, θα προσφέρει τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του λεωφορείου σε μόλις 6 – 7 λεπτά.

Σύμφωνα με τους ειδικούς της σουηδικής εταιρείας, στόχος του νέου αυτού εγχειρήματος είναι να κατανοήσουν καλύτερα τις ιδιαιτερότητας της ασύρματης φόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας καθώς και να καταγράψουν τις αντιδράσεις των επιβατών και των οδηγών.

Παράλληλα, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τα σημαντικά οφέλη που μπορούν να προκύψουν από την χρήση –αμιγώς ηλεκτροκίνητων- οχημάτων σε μια πόλη. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως αν 2.000 λεωφορεία κινούνται με καύσιμο τον ηλεκτρισμό, η μείωση στις απαιτήσεις για καύσιμα ανέρχεται στα 50 εκ. λίτρα σε ετήσια βάση γεγονός που μεταφράζεται σε μείωση του κόστους καυσίμων κατά 90%!